لباس پسر رونالدو دردسر ساز شد + عکس

برند لباس‌های پسر بزرگ کریستیانو رونالدو باعث ایجاد برخی حواشی شد.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس، برند لباس‌های پسر بزرگ کریستیانو رونالدو (نایک و آدیداس) در عکسی که با مادر او (رونالدو)، طی ساعات گذشته به یکی از موضوعات مورد نقد هواداران تبدیل شده است که این مسئله واکنش فوق ستاره پرتغالی را نیز به همراه داشت که به حمایت از فرزند خود پرداخت.

ورزش سه نوشت: عکسی که ماریا دولورس، مادر رونالدو، در کنار نوه‌اش از خود منتشر کرد واکنش‌های بسیاری را از سوی کاربران شبکه‌های اجتماعی به همراه داشت.  در این عکس تصویری از پسر بزرگ رونالدو در کنار مادر بزرگش دیده می‌شود، در حالی که لباس‌هایی از دو برند مطرح آدیداس و نایکی را به صورت هم‌زمان بر تن دارد. 

این ستاره پرتغالی قرارداد هنگفتی با نایکی بسته و این شرکت حامی مالی این بازیکن به حساب می‌آید. بسیاری از افرادی که این عکس را دیدند نیز به این موضوع اشاره کرده و از این که پسر این بازیکن ترکیبی از این دو برند را به تن کرده اظهار تعجب کردند. 

پسر رونالدو

رونالدو از اظهاراتی که درباره پوشش پسرش مطرح شده و انتقادهایی که صورت گرفته به هیچ وجه رضایت ندارد و همین باعث شد که در پیامی زیر همین عکس بنویسد:« او هرچیزی که خودش بخواهد ‌می‌پوشد نه چیزی که شما بخواهید.»

این مهاجم منچستریونایتد اولین بار در سال 2003 و پس از این که از اسپورتینگ به منچستریونایتد ملحق شد قراردادی را با منچستریونایتد به امضا رساند. 

برنده پنج دوره توپ طلا از آن زمان به یکی از چهره‌های اصلی این شرکت معتبر جهانی تبدیل شده و در سال 2016 قراردادی هنگفت و طولانی مدت را با آنها به امضا رساند. این قرارداد که شامل توافقی مادام العمر بوده حدودا نزدیک به یک میلیارد دلار ارزش مالی دارد و شاید همین موضوع باعث شده که افراد  بسیاری نسبت به استفاده پسر این بازیکن از برند رقیب نایکی واکنش نشان دهند

 

دیدگاه تان را بنویسید