نتایج کامل فوتبال اروپا؛

باخت منچستر به اورتون بحران زده و پیروزی پرگل چلسی/شب درخشان سه ستاره پاریس و برد رئال با هو شدن بیل+ عکس

نتایج کامل رقابت های فوتبال اروپا در روز شنبه 20 فروردین را در ادامه این خبر بخوانید.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس، در یکی از مهم ترین مسابقات امروز فوتبال اروپا منچستریونایتد به تیم بحران زده اورتون باخت. پاری سن ژرمن هم با درخشش نیما، مسی و امباپه حریفش را شکست داد.

 

نتایج کامل امروز فوتبال اروپا را در ادامه بخوانید:

هت تریک سه ستاره پاریس

در چارچوب هفته سی و یکم لیگ فرانسه، پاری سن ژرمن به مصاف کلرمونت فوت رفت و به برتری پرگل 6 بر یک رسید. در این مسابقه نیمار 6 ، 71 (پنالتی) و 83 و امباپه 19 ، 74 و 80 برای پاریس گلزنی کردند. نیمار و امباپه در گلزنی هت تریک کردند و مسی در پاس گل توانست با 3 پاس گل آماری خیره کننده به ثبت رساند. پاریس با این برد 71 امتیازی شد تا به صدر جدول بچسبد. تیم دوم لیگ فرانسه یعنی تیم رن با 56 امتیاز در رده دوم قرار دارد.

رئال در مسیر قهرمانی

در چارچوب هفته سی و یکم لالیگا، رئال مادرید در سانتیاگو برنابئو مقابل ختافه به برتری 2 بر صفر رسید تا یک قدم دیگر به قهرمانی در این فصل از رقابت های اسپانیا نزدیک تر شود. کاسمیرو 38 و لوکاس واسکز 68 گل های رئال در این مسابقه را به ثمر رساندند. رئال با این برد 72 امتیازی شد تا فاصله خود با تیم دوم جدول یعنی سویا را به 12 امتیاز افزایش دهد. البته بارسلونا با 2 بازی کمتر نسبت به رئال و فاصله 15 امتیاز در رده سوم جای دارد. 

 

 

ماریتیمو با علیپور باخت

هفته بیست‌ونهم رقابت‌های لیگ برتر پرتغال امشب پیگیری شد که در یکی از بازی‌های این هفته تیم ماریتیمو با حضور یک نیمه‌ای علی علیپور، مهاجم ایرانی خود مقابل پاسوس ده‌فریرا مغلوب شد. این مسابقه با نتیجه 2 بر صفر به سود پاسوس ده‌فریرا خاتمه پیدا کرد. با این نتیجه مارتیمو با 33 امتیاز در رده دهم ایستاد.

در دیگر بازی این هفته تیم بواویشتا در شرایطی که علیرضا بیرانوند، دروازه‌بان تیم ملی فوتبال کشورمان را روی نیمکت داشت مقابل آروکا قرار گرفت که این مسابقه در نهایت با نتیجه یک بر صفر به سود بواویشتا تمام شد. بواویشتا با این پیروزی 33 امتیازی شد و به رده نهم جدول رده‌بندی صعود کرد.

اینتر به میلان چسبید تا در کورس قهرمانی بماند

از هفته سی و دوم رقابت های سری آ ایتالیا، اینترمیلان در جوزپه مه آتزا میزبان هلاس ورونا بود و با نتیجه دو بر صفر پیروز شد. در این بازی بارلا 22 و ژکو 30 گل های اینتر را به ثمر رساندند. شاگردان سیمونه اینزاگی با این برد 66 امتیازی شدند و بالاتر از ناپولی در رده دوم ایستادند. نراتزوری در یک امتیازی میلان 67 امتیازی تیم صدرنشین سری آ قرار دارد.

یوونتوس در ادامه رقابت‌های سری‌آ ایتالیا موفق شد در دیداری از هفته سی‌ودوم در جزیره ساردینیا ۲-۱ از سد کالیاری بگذرد. ابتدا کالیاری دقیقه ۱۰ توسط پدرو به گل رسید، اما این گل را دی‌لیخت در دقیقه ۴۵ جبران کرد. ولاهوویچ هم دقیقه ۷۵ گل برتری یووه را زد. یوونتوس با این برد ۶۲ امتیازی شد و در رده چهارم باقی ماند. کالیاری با ۲۵ امتیازی تیم هفدهم جدول است.

برتری هال‌سیتی با حضور صیادمنش

در چارچوب هفته چهل‌ویکم چمپیونشیپ انگلیس عصر شنبه هال‌سیتی در خانه میدلزبرو با گل دقیقه 74 کین لوئیس پاتر یک بر صفر پیروز شد. اللهیار صیادمنش در این بازی پس از حضور 75 دقیقه‌ای در ترکیب هال‌سیتی تعویض شد و جای خود را به تایلر اسمیت داد. هال‌سیتی با 44 امتیاز رتبه بیستم جدول 24 تیمی چمپیونشیپ انگلیس را در اختیار دارد.

پیروزی دشوار مونیخی ها مقابل آگزبورگ

در آغاز دومین روز از هفته بیست‌و‌نهم بوندس‌لیگا‌ای آلمان، امروز (شنبه) 4 بازی همزمان از ساعت 18 به وقت تهران برگزار شد که در مهمترین بازی بایرن مونیخ صدرنشین جدول و مدافع عنوان قهرمانی رقابت‌ها در ورزشگاه خانگی‌اش آلیانتس آره‌نا با نتیجه یک بر صفر به پیروزی رسید. روبرت لواندوفسکی در دقیقه 82 از روی نقطه پنالتی تنها گل این بازی را برای باواریایی‌ها به ثمر رساند. بایرن‌مونیخ با این نتیجه 69 امتیازی شد و فاصله خود با بوروسیا دورتموند رده دومی که دیشب مقابل اشتوتگارت به پیروزی رسیده بود را دوباره به 9 امتیاز افزایش داد. این در حالیست که تنها 5 هفته دیگر به پایان فصل جاری بوندس‌لیگا باقیست.

شکست یونایتد و آرسنال در شب پیروزی پرگل چلسی

از هفته سی و دوم رقابت های لیگ برتر انگلیس، منچستر یونایتد در ورزشگاه گودیسون پارک میهمان اورتون و شاگردان فرانک لمپارد بود و با نتیجه یک بر صفر شکست خورد. تک گل این بازی را گوردون در دقیقه 27 به ثمر رساند. اورتون با این برد ارزشمند 28 امتیازی شد و قدری فاصله خود از انتهای جدول را افزایش داد. منچستر یونایتد هم در امتیاز 51 و رده هفتم باقی ماند. در صدر جزیره منچستر سیتی با 73 امتیاز صدرنشین است.

چلسی در خانه تیم ساوتهمپتون با نتیجه 6 بر صفر به برتری دست پیدا کرد. مارکوس آلونسو در دقیقه 8، میسون مانت دو بار در دقایق 16 و 54، تیمو ورنر دو بار در دقایق 21 و 49 و کای هاورتس در دقیقه 31 گل‌های چلسی را در این بازی مقابل قدیس‌ها به ثمر رساندند. چلسی با این نتیجه هجدهمین پیروزی‌اش را کسب کرد و با 62 امتیاز جایگاه خود در رده سوم جدول را استحکام بخشید.

در بازی همزمان دیگر تیم شهر لندن، آرسنال در ورزشگاه خانگی‌اش امارات با نتیجه 2 بر یک مغلوب برایتون شد. تروسارد در دقیقه 29 و اموپو در دقیقه 66 تیم میهمان را پیش انداختند و آرسنال در دقیقه 89 توسط مارتین اودگارد یکی از گل‌های خورده را جبران کرد. با این نتیجه دهمین باخت فصل آرسنال رقم خورد و این تیم نتوانست از همشهری‌اش تاتنهام که مانند توپچی‌ها 54 امتیازی است، اما تفاضل گل بهتری دارد، سبقت بگیرد و در رده پنجم جدول باقی ماند. برایتون اما با کسب هشتمین پیروزی‌اش، 37 امتیاز شد و به رده یازدهم جدول صعود کرد.

تیم فوتبال تاتنهام مقابل استون‌ویلا قرار گرفت و توانست حریف خود را از پیش‌رو بردارد. در این مسابقه تیم تاتنهام با نتیجه 4 بر صفر توانست به پیروزی برسد. سون هیونگ مین، ستاره آسیایی تاتنهام در این مسابقه توانست 3 گل برای تیمش به ثمر برساند و نقش پررنگی در این پیروزی داشته باشد. به این ترتیب تاتنهام جمع امتیازهای خود را به عدد 57 رساند و در رده چهارم جدول رده‌بندی ایستاد.

 

یوونتوس ولاهوویچ

رئال مادرید کریم بنزما کاسمیرو

چلسی

چلسی

چلسی

تاتنهام سون هیونگ مین

تاتنهام سون هیونگ مین

تاتنهام سون هیونگ مین

آگزبورگ  بایرن مونیخ

آگزبورگ  بایرن مونیخ

آگزبورگ  بایرن مونیخ

اورتون منچستریونایتد

اورتون منچستریونایتد

دیدگاه تان را بنویسید