واکنش حقیقی به حضور در پرسپولیس: لطفا سوال بعدی!

دروازه‌بان تیم نساجی حاضر به پاسخگویی درباره احتمال پیوستنش به پرسپولیس نشد.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس، علیرضا حقیقی پس از صعود نساجی به فینال جام حذفی اظهار داشت: این برد را به همه مردم خوب مازندران تبریک می‌گویم. آنها مستحق این برد بودند البته لیاقت‌شان بیشتر از این صحبت‌ها است. بازی یک طرفه‌ای و کلاً دست ما بود. چند موقعیت داشتیم که نتوانستیم آنها را تبدیل به گل کنیم. آنها هم فقط آمده بودند وقت‌کشی کنند و چیز خاصی از مس کرمان ندیدیم.

دروازه‌بان نساجی در خصوص درگیری‌های زیاد این مسابقه گفت: به هر حال بازی حساسی بود آنها مقداری تنش ایجاد کردند. در نیمه اول 10 دقیقه بازی را متوقف کردند. با این حال خدا را شکر می‌کنم که توانستیم برنده شویم.

وی در مورد اینکه در درگیری‌ها وساطت کرد تا ختم به خیر شود، اظهار داشت: به هر حال سن و سالی از من گذشته است (باخنده)! 23-24 سالم است (با خنده)! چیز خاصی نبود. نیمه اول وقت اضافه زیادی داشت. در نیمه دوم هم اگر می‌‌خواستیم وارد جو بازی و حواشی شویم بازنده بودیم ولی خدا را شکر که این عزت را به ما و مردم مازندران داد و توانستیم بازی را ببریم.

حقیقی در مورد اینکه هفته قبل اعلام کرده بود اگر خبرنگاری این سؤال را از زلاتان بپرسد او برخورد سنگین‌تری خواهد داشت، عنوان کرد: گذشته، گذشته است. حرفی زده شد و من هم جواب دادم ولی منظور بدی نداشتم. منظورم این بود که ما بازی را مقابل بازی تیم بزرگ و خوب استقلال بردیم خوشحالیم و بیرون می‌آییم یک سؤال حاشیه‌ای می‌پرسند من خسته بودم و شاید اگر کسی دیگری جای من بود جواب بدتری می‌داد. اگر مصاحبه‌های زلاتان را ببینید فکر می‌کنم او با خاک یکسان می‌کرد. اما من برای همه خبرنگاران احترام قائلم به همه شما احترام می‌گذارم. اگر شماها نباشید هیچ خبری نیست. 

دروازه‌بان نساجی در خصوص اینکه عکسی از وی در کنار درویش منتشر شد و آیا به معنی این است که فصل آینده پیراهن پرسپولیس را برتن می‌کند، اظهار داشت: لطفاً سؤال بعدی! 

وی در مورد اینکه در دو بازی 120 دقیقه‌ای کلین‌شیت کرد، گفت: خدا را شکر زحمات کل تیم بود نه من، وقتی حامد شیری امروز گل زد انگار من زدم. زمانی هم که گل نمی‌خوریم و دفاع می‌کنیم کل تیم سهم دارد. خدا را شکر می‌کنم.

حقیقی در مورد چپ کردن دو خودرو در مسیر قائمشهر به تهران و آسیب دیدن هفت نفر و اینکه فینال در تبریز برگزار می‌شود و ممکن است این خطرات ادامه داشته باشد، رئیس جمهور هم دستور داده به وضعیت ورزشگاه خانگی نساجی رسیدگی ویژه‌تری شود، اظهار داشت: همه صحبت‌ها را شما کردید (با خنده)! تا صبح باید اینجا باشیم (با خنده)! فقط می‌توانم از تک تک هواداران تیم نساجی تشکر کنم لیاقت‌شان این است که بیشترین و بهترین امکانات را داشته باشند همه ما از خدای‌مان بود این جو در ورزشگاه وطنی باشد و آنجا جشن بگیریم. دست تک تک آنها را می‌بوسم.

دیدگاه تان را بنویسید