الهامی: جام را برای مردم مازندران می‌خواهم/ از این به بعد تاریخ را بچه‌های من می‌نویسند

سرمربی نساجی گفت: در تراکتور جام را برای اثبات شایستگی خودم می‌خواستم اما جام حذفی فعلی را برای مردم مازندران می‌خواهم.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس، ساکت الهامی پس از پیروزی تیمش مقابل مس کرمان و صعود به فینال جام حذفی، اظهار کرد: از مجموعه داوری تشکر می‌کنم چون خیلی خوب قضاوت کردند. بازی بسیار سخت و پر فشاری را داشتیم. این هم برای ما چالش بود و مجبور بودیم به این شکل جلو برویم. حریف خیلی خوب دفاع می‌کرد و دیدید در بعضی دقایق با ۸ دفاع هم بازی می‌کرد. آقای حسین خانی مربی خوبی خواهد شد اما از او خواهش دارم تحت تاثیر جو قرار نگیرد. به بچه‌های خودمان دست مریزاد می‌گویم و خداراشکر شرمنده هواداران و اتوبوس‌هایی که در مسیر دچار حادثه شدند، نشدیم. بعد از مدت‌ها ورزشگاه پرشوری دیدیم. اگر یک طرفش استقلال یا پرسپولیس بود، ورزشگاه جای نشستن نداشت. هواداران در راه برگشت خوشحال خواهند بود. به کل شمالی‌ها این پیروزی را تبریک می‌گویم. این تیم با تاریخ ۶۰ ساله‌اش امروز توانست موفق شود.

او ادامه داد: جا دارد از مرحوم نادر دست نشان و رحیم دست نشان تشکر کنم. از جواد نکونام هم تشکر می‌کنم که در این تیم زحمت کشیده است و او هم سهم دارد. از این به بعد تاریخ را بچه‌های من می‌نویسند. بازیکنانم باید بدانند بازی سختی در فینال خواهیم داشت. من قول دادم جنازه‌ام بیفتد اما نمی‌گذارم این تیم بیفتد و خوشحالم اکنون اینجا هستیم و تیم با اصالت و با ریشه‌ای داریم. 

الهامی درباره حواشی این دیدار گفت: من درگیری ندیدم اما درباره سوت داور باید بگویم حق دارم بعد از برد تیمم خوشحالی کنم. شرایط بازی باعث این فشارها می‌شود. من هنوز روزه‌ام را باز نکردم و فقط آب خوردم. به فرزاد هم حق می‌دهم اما نمی‌دانستم داور چرا بازی را متوقف کرد. حق ما بود از میزبانی‌مان استفاده کنیم اما اگر توهینی شده از او دلجویی می‌کنم. دفاع جانانه حق تیم حریف بود و نمی‌توانم چیزی بگویم. 

سرمربی نساجی درباره فینال این دیدار در تبریز گفت: این شهر سرزمین مادری من است و خوشحالم خاطراتم زنده می‌شود. تبریز یک جایگاه مقدس برای من است و امیدوارم جام را از همان جا به قائم‌شهر برویم. در تراکتور جام را برای اثبات شایستگی خودم می‌خواستم اما این جام را برای مردم می‌خواهم.

دیدگاه تان را بنویسید