نویدکیا: با دو باخت اخیر خیلی اذیت شدیم/ هنوز امیدواریم

سرمربی تیم فوتبال سپاهان می گوید از تمام شانس های باقی مانده در مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا استفاده می کند.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس؛ محرم نویدکیا در نشست خبری پیش از بازی تیمش مقابل التعاون اظهار کرد: بازی قبل مقابل التعاون شکست خیلی بدی داشتیم و می‌دانیم که فردا بازی سرنوشت ساز و مهمی داریم که هم می‌تواند به ما کمک کند و هم می‌تواند مشکلات زیادی برای ادامه کار به وجود بیاورد. باید بسیار با نظم و باهوش بازی کنیم. التعاون نتایج خوبی گرفته و قابل احترام است اما امیدوارم بتوانیم بازی خوبی انجام دهیم.

او ادامه داد: دو شکست پشت سر هم بازیکنان را اذیت کرد اما همه مصمم هستند و تلاش می‌کنند بازی خوبی انجام دهد. امیدوارم احساساتی نشوند و با همان سبک خودمان ادامه دهند تا بتوانیم به نتیجه دلخواه‌مان برسیم. ما همیشه سعی کردیم بازی خودمان را انجام دهیم. طبیعی است که در چنین بازی‌هایی موقعیت‌هایی داشته باشیم اما بازیکنان باید از موقعیت‌ها بهتر استفاده کنیم. در بازی سوم نمی‌شود بازیکنان را سنجید چون بازی را از دست دادیم و فقط بازی دوم کمی موقعیت هدر دادیم. با این حال به بازیکنانم ایمان دارم و می‌دانم اگر تلاش بیشتری داشته باشند، می‌توانیم نتایج خوبی کسب کنیم.

نویدکیا با بیان اینکه "ما با روش همیشگی خودمان بازی می‌کنیم،" گفت: سعی می‌کنیم هجومی بازی کنیم اما نسبت به بازی قبل باید باهوش تر و خوش شانس تر باشیم تا بتوانیم بازی خودمان را انجام دهیم. به هیچ وجه دفاعی بازی نمی‌کنیم. به جز پورقاز بقیه بازیکنان ما در کنار تیم هستند و با تمام قوا بازی خواهیم کرد. اخراج بازی قبل هم جزو اتفاقات فوتبال است و کارمان را با همان روش همیشگی ادامه خواهیم داد.

تقابل سپاهانی‌ها مقابل التعاون در آغاز دور برگشت لیگ قهرمانان آسیا بامداد (سه‌شنبه) ساعت ۰۰:۴۵ دقیقه برگزار می‌شود.

 

دیدگاه تان را بنویسید