نشست خبری لیگ قهرمانان آسیا

نویدکیا بعد از باخت سپاهان: تمام تیم های گروه شانس صعود دارند

سرمربی سپاهان می‌گوید هر چهار هم گروه سپاهان می‌توانند شانس صعود به مرحله بعد را داشته باشند.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس، محرم نویدکیا پس از شکست یک بر صفر تیمش مقابل الدحیل اظهار کرد: بازی بدی انجام ندادیم. باید بازی را به دو قسمت تقسیم کنند. در نیمه اول بازی خوبی را در ۲۰ دقیقه اول انجام دادیم و موقعیت سازی کردیم اما بعد از آن الدحیل مالکیت بهتری داشت و موقعیت سازی کرد. در نیمه دوم هم به همین شکل بودیم و چند موقعیت خوب داشتیم که باید از آن استفاده می‌کردیم. الدحیل از موقعیت‌هایش استفاده کرد و به آن‌ها تبریک می‌گویم. در چنین بازی‌هایی تک موقعیت‌ها سرنوشت ساز است اما متاسفانه از دست دادیم. برای من مهم است بازیکنانم موقعیت سازی کنند و این یعنی کارشان را خوب انجام دادند. شاید خسته بودند یا فشار بازی روی آن‌ها تاثیرگذار بود. از نظر من مشکلی نیست اما باید بدانیم مقابل چنین تیمی نباید موقعیت از دست داد. ما روی توپ گیری از حریف و ضد حمله برنامه ریزی داشتیم و اصرار نداشتیم جلو بازی کنیم. می‌خواستیم تیم را تحت کنترل داشته باشیم. فکر می‌کردیم الدحیل به دلیل باخت بازی قبلش هجومی تر بازی می‌کند و ما می‌توانیم از فضای خالی پشت مدافعان حریف استفاده کنیم. این ایده درست بود اما متاسفانه نتوانستیم از موقعیت‌هایمان استفاده کنیم.

نویدکیا با بیان این‌که الدحیل سعی کرد از سمت چپ نفوذ کند، گفت: ما هم در این نقطه تغییرات ایجاد کردیم تا از نفوذ آن‌ها جلوگیری کنیم اما متاسفانه از این نقطه آسیب دیدیم. هر کدام از بازی‌ها شرایط خودش را دارد و باید خودمان را برای بازی‌های آینده خودمان را آماده کنیم.

او درباره شرایط جدول گفت: در گروه راحتی قرار نداریم و تمام تیم‌های گروه ما می‌توانند صعود کنند. باید ببینیم در بازی‌های بعد چه اتفاقی می‌افتد. هر بازی شرایط خودش را دارد و بازی به بازی باید پیش برویم. از بازی سوم به بعد بیشتر می‌شود درباره شرایط گروه صحبت کرد.

دیدگاه تان را بنویسید