تمسخر در برابر تمسخر/ ویارئال از خجالت بایرن و اروپایی ها در آمد

پس از حذف بایرن مونیخ به دست ویارئال، این باشگاه به شدت به کسانی که فوتبال اسپانیا و ویارئال را تمسخر می کردند، حمله کرد.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس؛ ویارئال در مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا توانست با تساوی در آلیانس آرنا مقابل بایرن مونیخ، در مجموع با برتری 2-1 به نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا صعود کند.

یولیان ناگلزمان در کنفرانس‌های خبری پیش از بازی خود گویا صحبت‌هایی داشته که به مذاق ویارئالی‌ها خوش نیامده است. حال دنی پارخو پس از پایان بازی در مصاحبه با مووی استار به سخنان یولیان ناگلزمان در کنفرانس‌های خبری پیش از بازی طعنه زده است. پارخو در این مصاحبه گفت: وقتی قرعه کشی شد و آن‌ها به ویارئال خوردند، مربی‌شان که او را هم نمی‌شناسم نه تنها به ویارئال بلکه به فوتبال هم بی‌احترامی کرد. او گفت که می‌خواهند در بازی رفت کار را تمام کنند. این بی‌احترامی (از سوی او به ما) بود. گاهی وقتی که تف می‌کنی، روی صورت خودت می‌افتد.

بایرن مونیخ ویارئال

 با این حال پارخو تنها بازیکنی از ویارئال نبود که نسبت به سخنان سرمربی بایرن مونیخ واکنش نشان داده است. جرارد مورنو که در این بازی عملکرد خوبی داشت و گل تساوی ویارئال با پاس گل او به ثمر رسید، پس از اتمام بازی به یولیان ناگلزمان که گفته بود “باید ویارئال را بابت فرصت‌سوزی‌هایی که در بازی رفت داشت، تنبیه کنیم” طعنه زده است. مورنو در این مصاحبه گفت: در بازی اول اشتباه کردیم که کار را تمام نکردیم، همه این صحبت‌ها به ما انگیزه می‌دادند. آن‌ها امروز اشتباه کردند که ما را نکشتند و ما از آن استفاده کردیم. کاری که این تیم انجام داده، فوق العاده است.

حساب توئیتری ویارئال هم پس از پایان بازی مقابل بایرن‌مونیخ کنایه زد: «به لیگ یوفای کشاورزان خوش آمدید!»

لیگ کشاورزان اصطلاحی است که برای تحقیر سطح پایین لیگ به کار می‌رود و از زمانی که مسی و رونالدو از فوتبال اسپانیا رفته‌اند، عده‌ای به لالیگا می‌گویند.

A4DB0217-46DA-4535-B193-1D70592812C7

 

دیدگاه تان را بنویسید