اتفاق خطرناک برای فوتبالیست سوئیسی در بوندسلیگا+ عکس

سدریک برونر، مدافع سوئیسی آرمینیا بیله‌فلد در دیدار این تیم در مقابل ولفسبورگ دچار مصدومیت شدیدی شد.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس، امروز و در فوتبال آلمان اتفاق تلخی رخ داد که البته به نظر به خیر گذشته است. سدریک برونر، مدافع راست آرمینیا بیله‌فلد روی ارسال یک کرنر با یوناس ویند، مهاجم ولوفسبورگ روی هوا درگیر شد و سر این دو بازیکن با شدت هر چه تمام تر با یکدیگر برخورد کرد. ظاهرا سدریک برونر بعد از آسیب دیدگی شدید بلافاصله از هوش رفت و به طرز عجیبی روی زمین افتاد.

در لحظات ابتدایی به نظر می رسد اتفاق تلخی در انتظار این بازیکن است و هیچ گونه علائم هوشیاری در سدریک برونر دیده نمی شد. کادر پزشکی به سرعت وارد عمل شده و این مدافع 28 ساله را روی برانکارد به بیرون از زمین و در ادامه به بیمارستان منتقل کرد. حالا رسانه رسمی باشگاه آرمینیا بیله‌فلد گزارش داد که سدریک برونر در ادامه چشمان خود را باز کرده، هوشیاری خود را به دست آورده و برای معاینات بیشتر به بیمارستان ولفسبورگ منتقل شده است. این باشگاه در توییتی نوشت: "سدریک برونر هوشیار است و بلافاصله به بیمارستان منتقل شده است."

البته در ابتدا شرایط یوناس ویند، بازیکن ولفسبورگ نیز وخیم به نظر می رسید، اما او بعد از لحظاتی شرایط بازی کردن را پیدا کرده و به حضور در میدان ادامه داد. در سال های اخیر این دست برخوردهای شدید در بازی های فوتبال بین بازیکنان افزایش یافته و باعث نگرانی هواداران و نهادهای برگزارکننده مسابقات فوتبال شده است.

 

 

q0ol4tmm

ed3wd354

دیدگاه تان را بنویسید