نشست خبری لیگ قهرمانان آسیا

نکونام: صعود از گروه ما سخت است/ آقاسی: شانس صعود فولاد بیشتر از دیگر تیم‌های گروه است

سرمربی تیم فولاد خوزستان گفت: صعود از گروه ما به خاطر نزدیک بودن تیم ها به هم، سخت تر است.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس، جواد نکونام در نشست خبری پیش از دیدار مقابل شباب الاهلی امارات اظهار داشت: هر دو تیم بازی قبل را مساوی کردند و شرایط متفاوتی داشتند. روی کاغذ همه فکر می کردند الاهلی می تواند آهال ترکمنستان را به راحتی شکست بدهد. خوشحالم از اینکه روز اول اعلام کردم این گروه به خاطر نزدیک بودن تیم ها به هم  و قدرتشان، سخت ترین گروه رقابت هاست و کار صعود در آن سخت تر است. امیدوارم شرایطمان طوری پیش برود که حداکثر امتیازات را جمع کنیم.

وی افزود: می دانیم بازی سختی با تیم پرمهره و پرقدرت الاهلی داریم. بازیکنان حرفه ای و خوبی دارند. در فوتبال امارات بازی کردم و شناخت دارم. دوستان زیادی در آنجا دارم. الاهلی همیشه از تیم های خوب امارات است. 

نکونام گفت: امیدوارم فردا بازی خوبی مانند بازی قبل که نشان دادیم کیفیت بالایی داریم را به نمایش بگذاریم. می توانیم هر حریفی را با هر قدرتی تحت فشار قرار بدهیم.  امیدوارم از این بازی حداکثر امتیاز را بگیریم. نیاز به تمرکز و بیشترین تلاش برای رسیدن به موفقیت داریم.

سرمربی فولاد در مورد آمادگی برای بازی فردا عنوان کرد: شرایط لازم برای اینکه تیم بهتر شود، ریکاوری کند و آماده تر شود را پشت سر گذاشتیم. بازی اول همیشه سخت است. ساعت 20:15 بازی کردیم. رطوبت و گرمای زیادی وجود داشت. بازی ما کولینگ برک نداشت اما بازی بعد که خودم آن را تماشا کردم، با توجه به اینکه دیرتر برگزار می شد و  گرما کمتر بود، کولینگ برک داشت. این برای من جای تعجب داشت. از مسئولین خواهش کردیم که شرایط برای همه تیم ها یکسان باشد. 

وی افزود: نکته‌ای که برایمان خیلی مهم است؛ می دانیم در یک تورنمنت نیاز به چند بازی، چقدر استراحت و ریکاوری داریم. می دانیم چه چیزی برایمان اهمیت خاصی دارد. بازی اول برای ما گذشت. از نقاط ضعف برای بهتر شدن استفاده کردیم. نقاط قوت را شناسایی و روی آن ها بیشتر کار کردیم تا بتوانیم به موفقیت برسیم. در کنار این ها نیاز به مقداری گذر از بدشانسی داریم.

آقاسی: شانس صعود فولاد بیشتر از دیگر تیم‌های گروه است

عارف آقاسی در نشست خبری پیش از دیدار تیم فوتبال فولاد خوزستان مقابل شباب الاهلی امارات در دور دوم از مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا، اظهار داشت: می‌دانیم الاهلی تیم بسیار حرفه‌ای با داشتن بازیکنان خارجی خوب است. ما هم در دیدار اول خوب بازی کردیم و می‌توانستیم تیمی چون الغرافه قطر را شکست دهیم. ما تیم همدل و منسجمی هستیم. بازی‌های هفته اول لیگ قهرمانان آسیا نشان داد گروه سختی داریم، ولی شانس صعود فولاد بیشتر از بقیه تیم‌هاست و فکر کنم در بازی فردا این مسئله را نشان خواهیم داد.

دیدگاه تان را بنویسید