لیگ قهرمانان آسیا| نکونام: برد فولاد نتیجه عادلانه بود/ شانس به ما کمک نکرد

سرمربی تیم فوتبال فولاد گفت: تیم خوب و پر مهره را مجبور کردیم که مقابل ما دفاع کند.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس، جواد نکونام سرمربی تیم فوتبال فولاد ایران بعد از تساوی تیمش مقابل الغرافه، گفت: تیم ما می‌توانست بازی را ببرد و اگر با اختلاف ۲ یا ۳ گل می‌بردیم نتیجه عادلانه‌ای رقم خورده بود. ما توانستیم تیم خوب، پرمهره و با بازیکنان تاپ الغرافه را کنترل کنیم و آن‌ها را مجبور کردیم که تنها دفاع کنند. ما می‌دانستیم حریف علاوه بر این که دفاع می‌کند در ضد حمله و ضربات ایستگاهی نیز به دلیل بازیکنانی که دارند، می‌توانند خطرناک باشند اما توانستیم آن‌ها را کنترل کنیم.

سرمربی تیم فوتبال فولاد ایران گفت: ما در مالکیت توپ و ایجاد موقعیت هم توانستیم به فرصت‌های خوبی دست پیدا کنیم اما امروز واقعا بدشانس بودیم و ۲ امتیاز را با بدشانسی از دست دادیم.

وی افزود: سرمربی الغرافه از فوتبال ایران شناخت دارد و مربی صاحب سبکی است اما تیم ما نشان داد که می‌تواند هر تیمی را تحت فشار قرار دهد و نشان دادیم اگر بدشانسی نیاوریم، می‌توانیم به موفقیت برسیم. امروز شانس به ما کمک نکرد و در ضربات آخر دقت نداشتیم و همین باعث شد به یک امتیاز برسیم. از این که موقعیت‌ها را گل نکردیم ناراضی هستم اما از عملکرد بازیکنانم و دوندگی‌شان در این هوای گرم و با رطوبت رضایت دارم.

نکونام اضافه کرد: هدف و برنامه ما کاملا مشخص است. در این بازی سعی کردیم به گل برسیم. شش بازی است و نیاز است که در تمام بازی‌ها تمرکز داشته باشیم. بازی با الغرافه تمام شد و برای ما تجربه شد. تمام برنامه و فکر ما روی بازی آینده است زیرا تیم ما عملکرد خوبی داشت و فکر می‌کنم همه تیم ما را برای این بازی خوب تحسین می کنند.

وی عنوان کرد: مقابل تیمی که در زمین خود با ۱۱ نفر دفاع می‌کند،  بازی کردیم و اینکه بتوانیم در کل بازی موقعیت ایجاد کنیم، سخت است ولی توانستیم حریف را هم با ستاره‌هایش کنترل کنیم و هم موقعیت ایجاد کردیم، ضمن این که آن‌ها را مجبور کردیم که فقط دفاع کنند. الغرافه خط حمله بسیار خطرناکی دارد و گلر ما در این بازی یک بار هم توپی در چارچوب نگرفت. تیم ما موفق شد موقعیت‌های خیلی خوبی خلق  کند. نگاه ما به آینده و بازی بعد است.

دیدگاه تان را بنویسید