واکنش رسانه‌های عربی به شروع خوب نمایندگان ایران در ACL

رسانه‌های عرب زبان نسبت به عملکرد خوب نمایندگان ایران در شروع فصل جدید لیگ قهرمانان آسیا واکنش نشان دادند.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس، در شب نخست فصل جدید رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا که از دیشب (پنج‌شنبه) 18 فروردین 1401 آغاز شد، دو نماینده فوتبال ایران یعنی سپاهان اصفهان و فولاد خوزستان برابر حریفان ازبک و قطری خود به ترتیب (3-1) و (0-0) به پیروزی و تساوی دست یافتند تا عملکرد خوبی را در ابتدای راه داشته باشند که واکنش رسانه‌های عربی را به همراه داشت.َ

پس از عملکرد خوب شاگردان جواد نکونام (فولاد خوزستان) مقابل الغرافه تحت هدایت استراماچونی، نشریه «الرایه» قطر معتبرترین رسانه قطری در گزارش این بازی نوشت: الغرافه در اولین گام خود در مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا 2022 مقابل فولاد ایران به نتیجه تساوی رضایت داد و در این بازی شاهد یک بازی فنی و جالب از هر دو تیم نبودیم. در نیمه اول بازی هر دو تیم به دلیل بازی محتاطانه نتوانستند هیچ خطری را روی دروازه یکدیگر ایجاد کنند و بازی خوبی را در این نیمه شاهد نبودیم. اما در نیمه دوم تیم فولاد ایران زهردارتر از شاگردان استراماچونی ظاهر شد. حملات تیم ایرانی بهتر از الغرافه بود و فرصت های خوبی را ایجاد کرد. 

اما دیگر نماینده ایران یعنی سپاهان اصفهان تحت هدایت محرم نویدکیا، (3-1) نماینده ازبکستان را شکست داد تا نشریه «الریاضیه» عربستان به کامبک شاگردان نکونام این طور واکنش نشان دهد: سپاهان ایران نتیجه یک بر صفر باخته مقابل پاختاکور را به پیروزی بزرگ 3 بر یک تبدیل کرد تا اولین گام خود را در لیگ قهرمانان آسیا 2022 محکم بردارد.

 

دیدگاه تان را بنویسید