بنزما 13 دقیقه بعد از افطار، لندن را به آتش کشید

کریم بنزما دقایقی بعد از افطار کردن، در دیدار با چلسی به میدان رفت و عملکرد خیره کننده ای داشت.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس؛ کریم بنزما قبل از دیدار با چلسی روزه بود و 13 دقیقه با از افطار کردن، مقابل این تیم قدرتمند به میدان رفت و با سه گل، هت تریک کرد.

تیم فوتبال رئال مادرید شب گذشته (چهارشنبه) در دور رفت از مرحله یک‌چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا و در شب درخشش کریم بنزما که در این بازی هت‌تریک کرد، با نتیجه 3 بر یک میزبانش چلسی را در ورزشگاه استمفوردبریج شکست داد. بر اساس گزارش رسانه‌های مختلف؛ 13 دقیقه پیش  از آغاز این بازی مهاجم فرانسوی و مسلمان رئالی‌ها که ستاره بی‌چون و چرای این میدان بود، روزه خود را باز و افطار کرد.

بنزمای 34 ساله که یکی از آماده‌ترین مهاجمان حال حاضر اروپا به شمار می‌رود و این فصل در 36 بازی از رقابت‌های مختلف که برای رئال مادرید به میدان رفته، 37 گل به ثمر رسانده و 13 پاس‌گل هم برای هم‌تیمی‌هایش ساخته است، چند روز پیش در گفت‌وگو با «رادیو مونت‌کارلو» فرانسه گفته بود: ماه رمضان روی تمرینات من تاثیری ندارد. رمضان بخشی از زندگی من است و دین من (اسلام) ماه رمضان را واجب می‌کند. این ماه مبارک برای من خیلی مهم است و وقتی روزه می‌گیرم، احساس خوبی دارم.

البته روزه گرفتن بنزما برای این بازی یک گمانه زنی است چرا که به علت حضور رئال از مادرید در لندن و بعد مسافت، این احتمال وجود دارد که بنزما روزه نباشد.

 

دیدگاه تان را بنویسید