نتایج کامل فوتبال اروپا| شکست هال سیتی با بازیکن ایرانی/ چلسی در نیمه نهایی جام حذفی و میلان در صدر سری A+ عکس

نتایج کامل رقابت های فوتبال اروپا را در ادامه این خبر بخوانید.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس؛ از هفته سی ام رقابت های سری آ ایتالیا، ناپولی میزبان اودینزه بود و با نتیجه دو بر یک به پیروزی رسید. در این بازی ناپلی ها ابتدا با دریافت گل توسط دلوفئو در دقیقه 22 عقب افتاد اما در ادامه اوسیمن در دقایق 52 و 63 موفق به ثبت دبل شد تا شاگردان اسپالتی کامبکی بزنند. ناپولی با این برد 63 امتیازی شد تا با یک بازی بیشتر به میلان در صدر سری آ بچسبد.

میلان که در سادرینیا مهمان کالیاری بود با نتیجه ۱-۰ پیروز شد. برای روسونری تنها گل بن‌ناصر با شوت زیبای پای چپ که در دقیقه ۵۹ به ثمر رسید برای کسب ۳ امتیاز کافی بود. میلان با این برد ۶۶ امتیازی شد تا همچنان به صدرنشینی‌اش ادامه دهد. کالیاری هم با ۲۵ امتیاز در رده هفدهم جدول جای گرفته است.

روخی بلانکو سوم شد

در آخرین بازی از شب دوم از هفته بیست‌و‌نهم لالیگای اسپانیا، شب گذشته (شنبه) تیم فوتبال اتلتیکومادرید، میزبانش رایو وایکانو را با نتیجه یک بر صفر شکست داد. کوکه در دقیقه 49 تنها گل این بازی را برای مدافع عنوان قهرمانی به ثمر رساند. ضمن اینکه آنخل کورئا در دقیقه 85 از ترکیب اتلتیکومادرید اخراج شد. روخی‌بلانکو با این نتیجه 54 امتیازی شد و با سه امتیاز اختلاف نسبت به بارسلونا جای این تیم را در رده سوم جدول لالیگا تصاحب کرد.

پیروزی پرگل بایرن مونیخ در بوندسلیگا

صدرنشین رقابت‌های بوندس‌لیگا یعنی بایرن‌مونیخ از سری مسابقات هفته بیست و هفتم میزبان یونیون برلین بود که این دیدار با نتیجه 4-0 به سود تیم میزبان به پایان رسید. کومان، کیمیش، لواندوفسکی و موسیالا گلزنان مونیخی ها بودند.

اینتر روی نوار ناکامی

اینتر در چارچوب هفته سی‌ام رقابت‌های سری آ میزبان فیورنتینا بود که نهایتاً این بازی با نتیجه 1-1 به پایان رسید. بر خلاف پیش بینی، این تیم مهمان بود که شروع بهتری داشت و می‌توانست در دقیقه 21 در چند مرحله به گل اول دست پیدا کند اما دفاع جانانه بازیکنان اینتر مانع از رقم خوردن آن شد. در دقیقه 50 این فیورنتینا بود که برخلاف انتظار موفق شد دروازه اینتر را باز کند. ارسال نیکولاس گونزالس با ضربه تمام کننده لوکاس توریرا همراه شد تا نتیجه 1-0 شود.

شکست هال سیتی با صیادمنش و امیدواری آرسنال به سهمیه لیگ قهرمانان اروپا

از هفته سی و نهم رقابت های لیگ دسته اول انگلیس، هال سیتی میزبان لوتون تون بود و با نتیجه 3 بر یک متحمل شکست شد. در این بازی اللهیار صیادمنش بازیکن ایرانی از دقیقه 66 وارد میدان شد و حضور 24 دقیقه ای در زمین داشت. هال سیتی با این شکست در امتیاز 41 و رده بیستم قرار دارد.

آرسنال در ویلا پارک میهمان استون ویلا و شاگردان استیون جرارد بود و با نتیجه یک بر صفر به پیروزی رسید. تک گل این بازی را ساکا در دقیقه 30 به ثمر رساند. آرسنال با این برد 54 امتیازی شد و یک گام دیگر به کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپا نزدیک تر شدند. شاگردان استیون جرارد در تیم استون ویلا هم در امتیاز 36 و رده نهم باقی ماندند.

چلسی در نیمه نهایی جام حذفی

چلسی امروز از سری مسابقات مرحله یک‌چهارم نهایی جام حذفی انگلیس، مهمان میدلزبرو بود که در پایان این دیدار با نتیجه 2-0 به سود شاگردان توماس توخل خاتمه یافت. مطابق انتظار چلسی شروع بهتری داشت و توانست در دقیقه 15 به گل اول دست پیدا کند. همکاری فوق العاده بازیکنان این تیم با پاس زیبای میسون مونت و ضربه تمام کننده روملو لوکاکو همراه شد تا نتیجه 1-0 شود. چلسی در دقیقه 30 گل دوم را هم وارد دروازه میدلزبرو کرد. حرکت در عرض و ضربه خوب حکیم‌ زیاش به گوشه دروازه میدلزبرو رفت تا نتیجه 2-0 شود. در نیمه دوم چلسی توپ و میدان را کنترل کرد و به حریف اجازه خودنمایی خاصی ندارد تا بازی با همان دو گل روملو لوکاکو و حکیم زیاش به سود آبی‌های لندن خاتمه پیدا کند.

 

چلسی

بایرن مونیخ

بایرن مونیخ

اینتر اودینزه

اینتر اودینزه

دیدگاه تان را بنویسید