گزارش جی پلاس از لیگ برتر جزیره؛

جشنواره گل سیتی در دیداری جذاب با لستر؛ برتری پرگل آرسنال/ تعویض طلایی و ماندن چلسی در کورس + عکس و ویدیو

در لیگ برتر انگلیس، منچستر سیتی در ورزشگاه اتحاد میزبان لستر سیتی بود و در دیداری پرگل به برتری دست یافت.

لینک کوتاه کپی شد

گروه ورزشی جی  پلاس، ​در هفته نوزدهم رقابت های لیگ برتر انگلیس، منچستر سیتی در ورزشگاه اتحاد میزبان لستر سیتی بود و با نتیجه 6 بر 3 به برتری دست یافت.در این بازی سیتیزن ها در نیمه اول موفق شدند با 4 گل پیش بیفتند. گل های این تیم را در 45 دقیقه اول، دبروین 5، محرز (پنالتی - 14)، گوندوگان 21 و استرلینگ (پنالتی-25) به ثمر رساندند.در نیمه دوم لستر سیتی تا حدودی به خود آمد و توانست 3 گل را در دقایق 55، 59 و 65 توسط مدیسون، لوک من و ایهناچو به ثمر برساند. در شرایطی که روباه ها آماده کامبک بودند اما گلزنی لاپورت در دقیقه 69 برای سیتی، مانع از پیشروی شاگردان راجرز شد. این پایان کار نبود و استرلینگ در دقیقه 78 گل دوم خود و ششم سیتیزن ها را به ثمر رساند تا در نهایت روباه ها متحمل شکست شوند و شاگردان پپ به بردی شیرین دست یابند.منچستر سیتی با این پیروزی 47 امتیازی شد و به صدرنشینی خود ادامه داد.لستر سیتی هم در امتیاز 22 و رده نهم باقی ماند.

منچسترسیتی - لسترسیتی

منچسترسیتی - لسترسیتی

منچسترسیتی - لسترسیتی

 

منچسترسیتی - لسترسیتی

 

منچسترسیتی - لسترسیتی

 

منچسترسیتی - لسترسیتی

 

منچسترسیتی - لسترسیتی

نوریچ صفر- آرسنال 5

در دیگر دیدار مهم برگزار شده، آرسنال در خانه نوریچ به برد پرگل با 5 گل رسید.در این بازی ساکا 6 و 67، تیرنی 44 و لاکازت (پنالتی - 84) گلزنی کردند.توپچی ها با این برد 35 امتیازی شدند و در رده چهارم قرار گرفتند.

 استون ویلا 1- چلسی 3

چلسی امشب در باکسینگ دی و از سری مسابقات هفته نوزدهم لیگ برتر انگلیس میزبان استون ویلا بود که در پایان این بازی با نتیجه 3-1 به سود تیم توماس توخل خاتمه یافت. در دقیقه 28 استون ویلا موفق شد گل اول بازی را به ثمر برساند. ارسال بازیکن این تیم از جناح چپ با گل به خودی عجیب ریس جیمز همراه شد تا استون ویلا با یک گل پیش بیفتد.در دقیقه 33 خطای متی کش روی هادسون اودوی باعث شد تا داور نقطه پنالتی را نشان دهد. مطابق انتظار جورجینیو پشت توپ ایستاد و موفق شد دروازه استون ویلا را باز کند تا نتیجه 1-1 شود.چلسی نیمه دوم را هجومی آغاز کرد و در دقیقه 53 می توانست روی گل به خودی بازیکن استون ویلا از حریف خود پیش بیفتد اما عملکرد خوب امیلیانو مارتینز مانع از رقم خوردن این اتفاق شد.در دقیقه 56 بالاخره حملات چلسی نتیجه داد و تعویض طلایی توماس توخل موفق شد گل دوم این تیم را به ثمر برساند. ارسال کالوم هادسون اودوی به روی دروازه با ضربه تمام کننده و زیبای روملو لوکاکو همراه شد تا نتیجه 2-1 شود.در حالی که بازی به لحظات پایانی خود نزدیک می شد کالوم هادسون اودوی می‌توانست گل سوم چلسی را هم به ثمر برساند اما این بازیکن در مصافی تک به تک با امیلیانو مارتینز مغلوب شد.در دقیقه 92 خطای مدافع استون ویلا روملو لوکاکو باعث شد تا داور نقطه پنالتی را نشان دهد. باز هم جورجینیو پشت توپ ایستاد و دروازه استون ویلا را باز کرد تا بازی با نتیجه 3-1 به پایان برسد.

01677533

01677531

دیدگاه تان را بنویسید