درخشان: پرسپولیس محکوم به بردن دربی است

پیشکسوت پرسپولیس معتقد است تیم سابقش برای رسیدن به قهرمانی چاره ای جز شکست دادن رقیب سنتی در دربی ندارد.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس؛ حمید درخشان در مورد دیدار حساس پرسپولیس با استقلال در دربی پایتخت گفت: هر ۲ تیم شرایط برابری دارند. تفاوت‌تیم پرسپولیس و استقلال در این است که سرخ پوشان بازیکنان با تجربه تری نسبت به استقلال در این بازی دارند، اما آبی‌ها بازیکنان جوانی در اختیار دارند. فاکتور استقلال این است که در این فصل، فعلا شکست نخوردند و در خط دفاع عملکرد خوبی داشتند.

وی ادامه داد: پرسپولیس باید در دربی برنده شود تا به قهرمانی برسد. اگر شاگردان گل محمدی نتوانند از این بازی امتیاز بگیرند، باید با قهرمانی خداحافظی کنند. کادرفنی و بازیکنان پرسپولیس انگیزه بیشتری برای برد در دربی دارند. شرایط ۲ تیم خوب است، زیر را هم استقلال و هم پرسپولیس بازی‌های گذشته خود را با برد پشت سر گذاشتند.

درخشان درباره تاکتیک احتمالی حریف نیز گفت: ممکن دیدار کم موقعیتی را شاهد باشیم و ۲ تیم بخواهند محتاط بازی کنند. پرسپولیس باید هجومی بازی کند تا به گل برسد. مساوی برای استقلال نتیجه خوبی است، زیر را اختلافش با پرسپولیس ۶ خواهد ماند. دیدار دربی برای سرخ پوشان، ۶ امتیازی خواهد بود. اگر تیم پرسپولیس با شجاعت بازی کند، می‌تواند برنده دربی 98 پایتخت شود.

 

 

دیدگاه تان را بنویسید