پروتکل ها رعایت شود همه بازی های لیگ هوادار دارد/ برگزاری دربی با ۳۰ درصد تماشاگر مشکلی ندارد

معاون فنی مرکز سلامت محیط و کار وزارت بهداشت اعلام کرد که اگر شرایط موردنظر در تمام شهرها فراهم شود همه بازی های لیگ با حضور تماشاگر برگزار می شود.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس، محسن فرهادی، در خصوص صدور مجوز بلیت فروشی و حضور تماشاگران در دربی با استفاده از 30درصد ظرفیت ورزشگاه توسط وزارت بهداشت و ستاد ملی کرونا، اظهار داشت: این نظر ما است. یعنی می‌گوییم از نظر ما اینکه دربی با ظرفیت حداکثر 30درصد و شرایط اعلام شده برگزار شود، منع و مشکلی ندارد. به شرط اینکه آیتم‌های تعیین شده رعایت شوند.

معاون فنی مرکز سلامت محیط و کار وزارت بهداشت به فارس گفت: برای دربی معمولا شورای تامین استانداری تهران تصمیم قطعی را می‌گیرد چون مسئول اجرای مسابقات هستند. من از دید کارشناسی نظر دادم اما اینکه 5شنبه اجرا می‌شود یا خیر را نمی‌دانم.

فرهادی در مورد اینکه آیا این مجوز برای شهرهای دیگر هم وجود دارد، گفت: بله، برای تمام مسابقات فوتبال است. اگر مثلا بازی در اصفهان برگزار می‌شود هم شروط لازم باید رعایت شوند. یعنی بلیت در محل فروخته نشود و این کار اینترنتی انجام شود. به سامانه ایران من برای کنترل واکسن متصل باشند.  فرد تماشاگر هم نباید بیمار باشد. زدن ماسک و فاصله گذاری به اندازه 2متر از هر طرف هم الزامی است.

وی تصریح کرد: این شرایط رعایت شوند دیگر تهران و شهرستان ندارد. البته اگر برگزار کنندگان بازی این امکان را داشته باشند که تماشاگر با برادر یا پسر خودش یعنی خانوادگی آمده، می‌توانند کنار هم بنشینند و مشکلی ندارد چون آن‌ها با هم زندگی می‌کنند. منوط به اینکه واکسن کامل (2دوز) زده باشند و بیمار هم نباشند.

 

دیدگاه تان را بنویسید