غفوری: فکر قهرمانی از الان خیلی ساده لوحانه است/مطهری: باید باهوش باشیم و عجله نکنیم

مدافع تیم فوتبال استقلال گفت: الان شرایط و آمادگی خیلی خوبی دارم و می‌توانم در دربی به تیمم کمک کنم.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس، وریا غفوری پس از دیدار استقلال مقال صنعت نفت آبادان اظهار داشت: گرفتن این سه امتیاز برای ما خیلی مهم بود تا فاصله را حفظ کنیم. بعد از چندسال با اختلاف امتیاز بیشتری نسبت به پرسپولیس به پیشواز بازی بزرگ می رویم. خداراشکر همه چیز عالی است.

مدافع استقلال در مورد آمادگی خودش برای دربی گفت: بعد از آسیبی که در نیم فصل اول دیدم، الان شرایط و آمادگی خیلی خوبی دارم. می‌توانم به تیمم کمک کنم. حالا هرچقدر که بازی کنم.

غفوری در خصوص ادامه روند شکست ناپذیری استقلال و اینکه این قطعا تیم شانس اول قهرمانی است، عنوان کرد: هنوز هیچ چیزی قطعی وجود ندارد. هنوز بازی‌های سختی پیش رو داریم. فکر قهرمانی از الان خیلی ساده لوحانه است. باید هفته به هفته، با تمرکز کامل و متحدتر از همیشه جلو برویم. ان‌شاالله بازی‌ها را یکی یکی ببریم و به هدفمان برسیم.

وی در مورد اینکه به نظر می‌رسد مساوی در دربی به نفع استقلال است و آیا این تیم دربی را با احتیاط بیشتری شروع می‌کند، گفت: نه، ما یک برنامه تیمی و تاکتیک خودمان را داریم. می‌رویم که طبق معمول و مثل هر هفته بازی خودمان را انجام بدهیم. بازی سختی است. تمرکز و انرژی بیشتری می‌خواهد. ان‌شاالله بتوانیم برنده باشیم.

مدافع استقلال در مورد اینکه فرهاد مجیدی اعلام کرده دوست دارد آخر فصل جام را در دست غفوری ببیند، اظهار داشت: احساس می‌کنم امسال تیم تر از هر سال دیگری هستیم.خیلی به قهرمانی امیدوار هستم. ان‌شاالله این اتفاق بیفتد.

غفوری در مورد گله های منصوریان از مجیدی، گفت: من متوجه نشدم.

وی در مورد اینکه چرا مربیان قدیمی استقلال با فرهاد مجیدی رابطه خوبی ندارند، اظهار داشت: سوال حاشیه‌ای نپرسید. همه چیز عالی است.

مطهری: باید باهوش باشیم و عجله نکنیم

امیرارسلان مطهری پس از پیروزی یک بر صفر مقابل نفت آبادان درمورد اینکه چرا کمتر در ترکیب اصلی قرار می‌گیرد، اظهار داشت: قبلاً هم درمورد این موضوع صحبت کرده‌ام و جواب این سوال پیش من نیست. نظر کادر فنی است.

وی ادامه داد: تلاش می‌کنم هر زمانی وارد زمین می‌شوم بهترین عملکرد را داشته باشم، چون می‌دانم خارج از ورزشگاه هواداران منتظر هستند تا با یک حرکت ما به هوا بپرند.

مطهری در پاسخ به این سوال که در دربی برای استقلال گیتار خواهد زد یا خیر، تصریح کرد: تمام تلاشم را می‌کنم که بهترین عملکردم را داشته باشم. تمام بازی‌ها حساس است و دربی هم 3 امتیازی است.

مهاجم تیم فوتبال استقلال، افزود: باید 3 امتیازها را جمع کنیم. باید باهوش باشیم و نباید عجله کنیم. با تمرکز بالا باید همین روند را حفظ و صعودی‌تر کنیم.

دیدگاه تان را بنویسید