استقلال بدون سربازها و کاپیتان برابر فجر/ مجیدی: شاید دانشگر هم بازی نکند

سرمربی تیم فوتبال استقلال از غیبت 5 بازیکن تیمش در بازی فردا برابر فجر سپاسی خبر داد.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس، در جریان هفته نوزدهم لیگ برتر فوتبال، فردا، چهارشنبه استقلال در ورزشگاه آزادی تهران میزبان فجرسپاسی است. فرهاد مجیدی، سرمربی استقلال در نشست خبری قبل از این بازی درباره وضعیت تیمش، مساله سربازی دو بازیکن و تنبیه کاپیتان تیمش توضیح داد.

جای فجرسپاسی اینجا نیست

مجیدی اظهار کرد: ما چند بازی تیم فجر را نگاه کرده‌ایم. این تیم می‌توانست رتبه بهتری داشته باشد. ۱۲ بازی باقی مانده ما از حساسیت ویژه‌ای برخوردار است. با بازیکنان صحبت کرده‌ایم و فاکتور مهم ما این است که بازیکنان ما با تمرکز در میدان حاضر شوند و سه امتیاز بازی را کسب کنند.

یزدانی، مرادمند و غفوری غایبان استقلال برابر فجر

او درباره غایبان احتمالی تیمش در بازی فردا گفت: سیاوش یزدانی و مردامند را در اختیار نداریم و باشگاه یک ساعت قبل این را به من اعلام کرد. وریا غفوری را هم به دلیل مسائل انضباطی در ترکیب تیم نخواهیم داشت. همچنین محمد دانشگر به علت مصدومیت جزئی ممکن است به میدان نرود و ابوالفضل جلالی به علت سرماخوردگی از غایبان تیم خواهد بود.

مجیدی درباره اخبار مربوطه در خصوص مجوز بازی سیاوش یزدانی و محمدحسین مرادمند به علت رسیدن موعد سربازی گفت: این موارد باید از طریق سایت باشگاه پیگیری شود.

آمانوف در ترکیب استقلال به میدان می‌رود؟

مجیدی درباره استفاده از آمانوف در ترکیب تیم هم خاطرنشان کرد:‌ درباره مسائل فنی خیلی توضیح نمی‌دهم اما آمانوف کمک‌های زیادی به تیم خواهد کرد و امیدوارم این بازیکن بتواند روند رو به رشد خود را ادامه دهد.

دیدگاه تان را بنویسید