وضعیت قرمز در خط دفاع استقلال/ هیچکس نیست!

استقلال در حالی فردا (چهارشنبه) به مصاف فجر سپاسی خواهد رفت که هیچ یک از مدافعان اصلی خود را در اختیار ندارد.

لینک کوتاه کپی شد

گروه ورزشی جی پلاس، در جریان بازی‌های هفته نوزدهم لیگ برتر فوتبال ایران، استقلال تهران در حالی فردا (چهارشنبه) 4 اسفد میزبان تیم فجر سپاسی شیراز خواهد بود که سه مدافع اصلی خود (مرادمند، یزدانی و دانشگر) را در اختیار ندارد و این موضوع می‌تواند کار این تیم را در خط دفاع با مشکل رو به رو کند.

چندین هفته است که بحث سرباز بودن دو مدافع میانی استقلال یعنی محمدحسین مرادمند و سیاوش یزدانی مطرح است. اکنون با وجود اینکه طی روزهای گذشته مسئولان باشگاه استقلال پیگیر این موضوع بودند تا مجوز ادامه فعالیت این دو مدافع اصلی خود را دریافت کنند، امروز (سه‌شنبه) 3 اسفند فرهاد مجیدی در نشست خبری خود اعلام کرد که به دلیل مشکلات نظام وظیفه، فعلا این دو بازیکن نمی‌توانند برای استقلال بازی کنند و غایبان آبی‌ها مقابل فجر خواهند بود.

اما مشکل آبی‌های تهرانی در خط دفاعی بازی فردا به نبود همین دو بازیکن ختم نمی‌شود. فرهاد مجیدی اعلام کرد که محمد دانشگر دیگر مدافع آبی‌ها نیز بخاطر مصدومیت در بازی فردا حصور نخواهد داشت تا به این ترتیب، هر سه مدافع اصلی استقلال در این فصل، برای بازی فردا (چهارشنبه) مقابل فجر در ترکیب تیم خود نباشند.

با توجه به اینکه استقلالی‌ها اغلب با ترکیب 2-5-3 (سه مدافع میانی) در بازی‌های لیگ برتر به میدان می‌روند، اکنون باید منتظر ماند و دید که فرهاد مجیدی سرمربی آبی‌ها برای بازی مقابل فجر، چه تدبیری برای خط دفاعی مستحکم تیم خود می‌اندیشد؟ استقلال تا پایان هفته هجدهم بهترین خط دفاع لیگ را در اختیار داشته و هیچ شکستی را متقبل نشده است تا بدون باخت در صدر جدول لیگ قرار بگیرد.

دیگر غایبان استقلال در خط دفاع عارف غلامی بخاطر مصدومیت (به تازگی تمرینات را آغاز کرده است)، ابوالفضل جلالی به دلیل سرماخوردگی و وریا غفوری (به دلیل مشکلات انضباطی در اختیار باشگاه قرار گرفت) هستند که باعث می‌شود دست مجیدی بیش از پیش در خط دفاع خالی شود.

دیدگاه تان را بنویسید