یحیی و مکافات خرید یک مهاجم خارجی!

پرسپولیس بازه مناسب برای خرید بازیکن خارجی را از دست داده و یحیی گل محمدی قصد ندارد برای خرید یک مهاجم ریسک کند و ماجرای استوکس با اوساگونا تکرار شود.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس؛ پرسپولیسی ها برای تقویت خط حمله خود در تلاش برای خرید یک مهاجم خارجی هستند اما جذب بازیکن مناسب با بسته شدن پنجره نقل و انتقالات کار راحتی برای یحیی گل محمدی نیست و او هم قصد ندارد اشتباهات گذشته را تکرار کند!

یحیی گل‌محمدی امیدوار بود بتواند در نقل و انتقالات زمستانی یک مهاجم خارجی باکیفیت را در اختیار بگیرد اما تلاش‌های او و مدیران پرسپولیس تاکنون به نتیجه نرسیده تا این شایعه مطرح شود که او قصد دارد با نفرات فعلی‌اش، لیگ بیست و یکم را به پایان برساند.

با توجه به اینکه در پنجره زمستانی بازیکن آزاد باکیفیت چندانی وجود ندارد، تنها راه جذب بازیکن، انتخاب آنها از روی دیدن فیلمهایشان است که قرمزها به دنبال یک مهاجم پرتغالی بودند که حضور این بازیکن در پرسپولیس منتفی شد.

3 گزینه جدید مد نظر یحیی گل‌محمدی قرار گرفته و حتی او شرایط این بازیکنان را بررسی کرده اما به نظر می‌رسد یحیی نمی‌خواهد در این مقطع با جذب بازیکن خارجی ریسک کند.

سرمربی پرسپولیس معتقد است در صورتی که بازیکن خارجی مورد نظر او نتواند نمایش خوبی در تیم جدیدش داشته باشد، قطعا فشار زیادی روی او ایجاد خواهد شد و این موضوع می‌تواند آرامش پرسپولیس را تحت تاثیر قرار دهد و گل‌محمدی اصلا دوست ندارد جذب بازیکن، سوژه‌ای به منتقدان او بدهد.

 

دیدگاه تان را بنویسید