رضایت پدیده چند میلیارد برای پرسپولیس آب خورد؟

قائم مقام باشگاه پدیده نسبت به بی تفاوتی مسئولان استان خراسان رضوی ابراز تاسف و از سمت خود استعفا کرد

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس، قائم مقام باشگاه پدیده درباره دلیل استعفایش گفت: من یک سری قول هایی داده بودم، اما وقتی دیدم نمی توانم به قول هایم عمل کنم، استعفا دادم. هیچ عزمی در استان برای کمک به پدیده وجود ندارد. در چنین شرایطی من چگونه می توانم به قول هایم عمل کنم.

حیدرپور درباره توافق با باشگاه پرسپولیس بر سر پرونده یحیی گل محمدی، گفت: به احترام هواداران این تیم تخفیف خوبی دادیم و توافق کردیم که با 10 میلیارد تومان رضایت بدهیم. البته هنوز ریالی از این پول به حساب ما نیامده اما به هر حال طبق توافق قرار است پرداخت شود.

قائم مقام باشگاه درباره وضعیت بد پدیده در جدول گفت: تیم های مشهدی زیادی مانند ابومسلم، سیاه جامگان و ... بودند که سقوط کردند. من که از این باشگاه رفتم و استعفایم را تقدیم کردم. اگر مشکل فوتبال خراسان حمیداوی است پس چرا تیم های دیگری مانند پیام و .. از بین رفتند. مصاحبه آقای عنایتی را ببینید. گفته بود من درخواست کردم تیم هوادار را به مشهد بیاورم اما به من گفتند فقط به تو هتل می دهیم. اگر آقایان با سقوط پدیده به هدفشان می رسند که پس در مسیر درستی حرکت می کنند.

حیدرپور درباره اخبار مربوط به بازیکن خارجی تازه به خدمت گرفته شده نیز گفت: متاسفانه یک سری اخبار غلط منتشر شد که من واقعا متاسفم و قرار است در دادسرای رسانه از آنها شکایت شود.

دیدگاه تان را بنویسید