گل محمدی: خیالم از رضاییان راحت است/ فقط 3 امتیاز را می خواستیم

سرمربی پرسپولیس امیدوار است بازیکن جدید تیمش با وجود دور بودن از مسابقه آمادگی لازم را حفظ کرده باشد.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس؛ سرمربیان دو تیم پرسپولیس و نساجی در پایان دیدار در نشست خبری حضور یافتند.

گل محمدی: خیالم از رامین راحت است

سرمربی پرسپولیس درباره دیدار با نساجی گفت: نتیجه‌ای که می‌خواستیم را به دست آوردیم. هدف ما گرفتن ۳ امتیاز بود که خوشبختانه این اتفاق افتاد. بازی را خیلی خوب شروع کردیم و در ۸ دقیقه، ۲ گل زدیم. گل راحتی را دریافت کردیم. در نیمه دوم از زمین حریف پرس کردیم. نساجی تیمی است که اگر فضا داشته باشد خیلی خوب بازی‌سازی می‌کند و به زمین حریف می‌رسد. تا جایی که می‌شد این فضاها را از حریف گرفتیم.

وی ادامه داد: با وجود همه سختی‌هایی که تابه حال کشیدند، بازیکنانم عالی کار کردند. تک‌تک بازیکنانی که در پرسپولیس بازی می‌کنند، باغیرت هستند و این برد را به همه هواداران هدیه می‌کنیم. نیم‌فصل دوم، راحت نیست و بازی‌ها فشرده و سخت است. باید خیلی خوب خودمان را ریکاوری کنیم و از لحاظ ذهنی برای مسابقات آتی آماده باشیم.

گل محمدی درباره بازگشت رامین به پرسپولیس نیز گفت: رضاییان می‌تواند انرژی خوبی به تیم ما بدهد. امیدوارم فرم مطلوب خود را به نمایش بگذارد، با اینکه ۳۰-۴۰ روز از مسابقات دور بوده، اما باید خود را خیلی زود با تلاش و زحمت به فرم خوب برساند. با حضور رامین هنوز تمرینی نداشته‌ایم، با توجه به حرفه‌ای بودنش خیالم تا حدی راحت است که در این مدت حتما تمرین اختصاصی داشته‌ است.

ساکت الهامی: من بی عرضه ام!

ساکت الهامی نیز در نشست خبری پس از شکست تیمش در برابر پرسپولیس اظهار کرد: باید از هواداران عذرخواهی کنم. فرق ۲ تیم، یک تیم باعرضه با سرمربی بسیار شجاع و کاربلد و یک تیم هم بازیکنانی با یک سرمربی بی‌عرضه که من باشم بود.

وی افزود: ناشی بودن، فرق ۲ تیم بود. خسته نباشید به ۲ تیم می‌گویم. به بازیکنان پرسپولیس و آقا یحیی  تبریک می‌گویم. ثابت کردند که بی‌جهت نیست ۵ دوره متوالی قهرمان لیگ برتر هستند، کما اینکه ۴ روز قبل جامی را از دست دادند اما سریع به جریان مسابقات برگشتند.

او ادامه داد: عدم شجاعت، ریکاوری نه چندان خوب باعث شد ببازیم. تیمی که در ۵ دقیقه نخست بازی ۲ گل می‌خورد، مربی‌اش بی‌عرضه است. حتی در زمان ۱۰ نفره شدن هم موقعیت داشتیم، اما کار درنیامد و به بازی برنگشتیم.

وی تصریح کرد: پذیرفتن اشتباهات، صداقت، باعث می‌شود در ادامه راه موفق باشیم. ۴ روز بعد یک بازی سخت دیگر در لیگ داریم که باید خود را آماده کنیم.

ساکت الهامی تاکید کرد: آقایی که می‌گوید این تیم آنقدر سود کرده، آن تیم فلان‌قدر سود کرده، صحبتی که می‌کنم بابت تیم خودم نیست‌. امیدوارم همه وجدان و شرف داشته‌باشند. کاری که شما می‌کنید، گرچه تریبون دست شماست، اما خدا را خوش نمی‌آید. نمی‌خواهم تقصیر را گردن برنامه خاصی بیندازم.

سرمربی نساجی گفت: به نظرم صحنه گل دوم ما، آفساید نبود، گرچه برای قضاوت داوری ارزش قائلم و به او خسته نباشید می‌گویم. اخراج بازیکنم هم کارت زرد اولش اصلا کارت نداشت. داوری گاهی برای ما هم سود داشته، اما هیچوقت اینگونه نبوده که بخواهیم ذهنیت را عوض کنیم. ۳-۴ تیم هستند که برخی مجریان آن‌ها را دوست دارند.

 

دیدگاه تان را بنویسید