خسته کننده و خجالت آور؛ پنجره پرسپولیس بسته شد؟!+ رای کمیته استیناف

در شرایطی که تنها ۴٨ ساعت به مهلت نقل و انتقالات زمستانی فوتبال ایران باقی مانده، اعلام شد پنجره پرسپولیس بار دیگر بسته شد اما مسئولان این باشگاه آن را تکذیب کردند.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس، در حالیکه روز گذشته این باشگاه با علیرضا بیرانوند و باشگاه پدیده مشهد به عنوان جدی‌ترین طلبکاران خود به توافق دست یافت تا پنجره نقل و انتقالاتی خود را باز کند، اکنون درگیر پرونده دیگری شده تا بار دیگر کمیته تعیین وضعیت و سازمان لیگ اقدام به بستن آن تا مشخص شدن پرداختی به طلبکاران شود.

ورزش سه نوشت: پرسپولیس تنها کمتر از ۴٨ ساعت دیگر برای تقویت تیم خود فرصت دارد و پنجره زمستانی فوتبال ایران فردا (شنبه) ١٢ شب بسته خواهد شد. این در حالیست که آنها بعد از جدایی و فسخ قرارداد بوژیدار رادوشوویچ با احمد گوهری به توافق رسیده بودند و در انتظار نهایی کردن ثبت آن هستند و البته از سوی دیگر یحیی گل‌محمدی در انتظار عملی شدن وعده‌ها دریاره جذب بازیکنان مدنظرش است.

اکنون اما گفته می‌شود بعد از علیرضا بیرانوند، ۶ بازیکن دیگر نیز علیه این باشگاه در خصوص مطالبات خود حکم گرفته‌اند و کمیته تعیین وضعیت احکام آنها را به سازمان لیگ برای اجرایی شدن اعلام کرده است. موضوعی که در فاصله کمتر از ۴٨ ساعت به پایان مهلت نقل و انتقالات می‌تواند یک چالش بزرگ برای درویش و این باشگاه محسوب شود.

با این حال ساعاتی بعد مسئولان باشگاه این موضوع را تکذیب کردند.

در ادامه تصویری از رای کمیته استیناف در پرونده شکایت میثاق معمارزاده، سنگربان سابق پرسپولیس از این باشگاه به کمیته تعیین وضعیت منتشر شد که نشان می دهد پرسپولیس به تسویه حساب با این بازیکن در مطالبات معوقه و جریمه دیرکرد محکوم شده است.

 

195753

دیدگاه تان را بنویسید