جی پلاس

رضائیان به پرسپولیس نزدیک شد/ شیری قربانی یحیی؟

با قرار گرفتن مهدی شیری در لیست مازاد یحیی، رامین رضاییان بیش از پیش به حضور در ترکیب قرمزها نزدیک شد.

لینک کوتاه کپی شد

گروه ورزشی جی پلاس، با توجه به نامه یحیی گل‌محمدی مبنی بر اینکه دیگر قصد همکاری با مهدی شیری مدافع راست تیم خود را ندارد، اکنون باید منتظر بود و دید که آیا باشگاه پرسپولیس چه اقدامی برای تقویت سمت راست دفاع خود خواهد داشت.

در این میان نام یک بازیکن بیش از پیش به ترکیب سرخ‌ها نزدیک است و او کسی نیست جز رامین رضائیان. این مدافع لژیونر که سابقه بازی در پرسپولیس را دارد و طی روزهای گذشته نیز اخباری مبنی بر تمایل یحیی برای جذب او منتشر شد، اکنون می‌تواند گزینه اول باشگاه برای بستن قرارداد باشد.

البته یکی از اصلی‌ترن موانعی که برای جذب رامین رضاییان مدافع راست تیم ملی وجود دارد، شرایط سخت مالی باشگاه پرسپولیس است. موضوعی که حتی رضا درویش مدیرعامل سرخ‌ها نیز با اشاره به آن اعلام کرد که تصمیم ندارد برای جذب رضاییان مبلغی را به عنوان رضایتنامه پرداخت کند. حال باید دید آیا با آتش خشم یحیی گل‌محمدی که دامان شیری را گرفت، این بازیکن توسط باشگاه جذب می‌شود یا خیر؟

البته در این میان می‌توان اینگونه برداشت کرد که یحیی گل‌محمدی سرمربی سرخ‌ها با این کار سعی در برداشتن فشار انتقادات از روی دوش خود داشته است. چرا که هواداران و پیشکسوتان پرسپولیس طی چند وقت اخیر انتقادهای بسیاری نسبت به علمکرد فنی این تیم داشته‌اند. موضوعی که قطعا بخاطر عملکرد فنی یک بازیکن خاص نیست.

در حال حاضر پنجره نقل و انتقالات باشگاه پرسپولیس تهران بخاطر شکایت علیرضا بیرانوند دروازه‌بان سابق سرخ‌ها به فیفا بسته شده است که از دیگر مشکلات قرمزهای پایتخت برای جذب بازیکن جدید در پنجره نقل و انتقالات نیم فصل است.

 

دیدگاه تان را بنویسید