پرسپولیس در به در به دنبال بانک؛ بازیکن مدنظر یحیی 6 میلیون دلار هزینه داشت!

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس گفت:گل محمدی بازیکنانی را از ما درخواست کرده که در تیم های دیگر فیکس بازی می کنند.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس، رضا درویش بعد از از دست رفتن قهرمانی پرسپولیس در سوپرجام فوتبال ایران اظهار داشت:در بازی های به این شکل یک تیم قهرمان می شود ولی تیم پرسپولیس در نیمه دوم با وجود اینکه 10 نفره بودیم حاکم میدان بود.

 وی افزود: 8 بازیکن ما یا مصدوم بودند یا کرونا داشتند. این 8 بازیکن خوبمان را نداشتیم اما بازی قابل قبولی ارائه کردیم. روی یک حادثه گل خوردیم و نشد که از فرصت ها استفاده کنیم. این هم از زیبایی بازی های فوتبال است و قهرمانی مبارک فولاد باشد.

مدیرعامل پرسپولیس در خصوص مشکلات مالی باشگاه گفت:البته ما برای تیم شاید مشکلی نداشته باشیم اما مشکلاتی که تحمیل می شود کار را سخت می کند. همان ابتدای ورودم پول اوساگونا را با چند بار برگشت خوردن از این و آن گرفتم و پرداخت کردم.همین حالا نامه آمده که پول محمد نادری که حدود 100 هزار یورو است باید پرداخت کنیم. درست شب بازی از طرف بیرانوند که دروزاه بان بزرگ تیم ملی است نامه آمد و پنجره ما را بستند. استوکس و رادوشوویچ هم همین شرایط را ایجاد کردند.

درویش تاکید کرد:در دوره گذشته چک هایی را قرض کرده اند و پولش را هم گرفتند که سررسید آنها آمده است.باشگاه یک ظرفیتی دارد، حتی جایی هم برای گرفتن تبلیغات نداریم. شاید روز اول فکر می کردیم اگر بودجه قابل قبولی را گرفتیم در هزینه های نیم فصل مشکلی نداریم اما مشکلات ما این است که الان کلی بدهی به ما تحمیل شده است. مرتب پنجره در حال باز و بسته شدن است. مقصر اینها یک مدیر نیست مگر آنکه یک بانک پشت سرش باید که بگوید ما هزینه کنیم.

وی تاکید کرد: این مشکلات روی کادر فنی و بازیکنان تاثیر می گذارد. در این مدتی که آمدیم کادر فنی درخواست یک زمین تمرین داشت که با مساعدت همکارانمان این زمین را هماهنگ کردیم. باور کنید گاهی مواقع برای حل مشکلات متوسل به وزیر ورزش می شویم.

مدیرعامل پرسپولیس در خصوص درخواست گل محمدی برای جذب بازیکنان گفت: به او گفتیم هر بازیکنی که مد نظر او است که بازیکن آزاد است جذب می کنیم ولی یکسری اسامی به ما اعلام کردند که بازیکنان فیکس تیم های مختلف هستند.

درویش در خصوص گلایه های گل محمدی مبنی بر اینکه نام 13 بازیکن را به باشگاه داده ولی بعید است حتی یک بازیکن جذب این تیم شوند گفت: ما که نمی توانیم بازیکنان فیکس تیم های دیگر را آزاد کنیم. مثل این می ماند که یک باشگاه بگوید ما وحید امیری را می خواهیم. آیا ما می توانیم او را بدهیم؟ ما با بازیکنانی مثل مغانلو مذاکره کردیم، تمام بازیکنان مد نظر وی را به باشگاه ها درخواست دادیم. حتی روز گذشته یک اسم به ما اعلام کرد که ما بلافاصله درخواست را ارائه کردیم.به او و پیروانی به عنوان مدیر تیم اعلام کردیم هر بازیکنی مد نظر هست ما برای قرارداد بستن آماده هستیم اما به شرطی که امکان انتقال او باشد.

وی در خصوص شایعه حضور رضاییان گفت:صحبت هایی را به صورت ابتدایی کردیم البته یکسری مشکلات را از طرف باشگاهش به ما اعلام کرده است. ما یکسری رایزنی ها را انجام دادیم که اگر مسیرش آماده باشد آن را خواهیم رفت.

مدیرعامل پرسپولیس در پاسخ به این سوال که آیا نام بازیکن خارجی در لیست گل محمدی وجود دارد یا خیر گفت: یک بازیکن بود که برای انتقال او نامه نوشتیم. او 5 میلیون دلار پول رضایتنامه او بود و یک میلیون دلار هم خودش می خواست. بعید می دانم تیم های ایرانی چنین پولی داشته باشند.

 

دیدگاه تان را بنویسید