واکنش پرسپولیسی ها به اتفاق تکراری

سیدجلال: خوب شد پنجره را بستند!/ مطهری: نای حرف زدن ندارم

مربی تیم فوتبال پرسپولیس با به کار بردن ضرب‌‌المثل «گل بود به سبزه نیز آراسته شد» به بسته شدن پنجره نقل‌وانتقالاتی این تیم واکنش نشان داد.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس، سید جلال حسینی پس از پیروزی یک بر صفر پرسپولیس مقابل فولاد خوزستان گفت: بازی سخت بود و واقعاً با یک تیم خوب بازی کردیم. از اول تا آخر خوب بازی کردند و ما را تحت فشار گذاشتند ولی بچه‌های ما هم خیلی تلاش کردند.

وی در مورد حاشیه‌های عجیب پرسپولیس در روزهای اخیر تصریح کرد: شرایط را ما گفتیم. این همه مشکلات وجود دارد و متأسفانه با این شرایط بازی می‌کنیم. نمی‌دانم چه بگویم.

کاپیتان پرسپولیس در مورد اینکه علیرغم مشکلات این تیم امتیازات خوبی را به دست آورده است، گفت: ما که کارمان را می‌کنیم ولی متأسفانه در این چند ساله همین بوده است. وزارت ورزش کاری نمی‌کند و این هم شرایط ماست.

سید جلال حسینی در واکنش به این موضوع که پنجره نقل و انتقالاتی پرسپولیس بسته شده است، اظهار داشت: بسته شد؟! مشخص است وقتی کاری برای پرسپولیس نمی‌کنند باید هم پنجره بسته شود. اتفاقاً خوب شد! در این شرایط همه چیز به ضرر ما تمام می‌شود.

وی در خصوص کیفیت زمین چمن تمرین پرسپولیس گفت: بیایید و ببینید شرایط چطور است.

مطهری: بسته شدن پنجره نقل‌وانتقالاتی پرسپولیس؟! گل بود به سبزه نیز آراسته شد

حمید مطهری بعد از پیروزی یک بر صفر پرسپولیس مقابل فولاد اظهار داشت: بازی خیلی سنگینی بود. همه می‌دانیم فولاد واقعاً تیم قابل احترامی است و در فاز حمله و ضربات ایستگاهی تیم بابرنامه‌ای هستند. سعی کردیم آنها را کنترل کنیم و فوتبال‌مان را به آنها دیکته کنیم، ولی در یک ربع اول فولاد بهتر از ما کار کرد. رفته رفته شرایط تیم ما بهتر شد و این مقداری به مسائل ذهنی بازیکنان بر می‌گردد.

وی درباره صحنه‌ای که مشکوک به پنالتی برای پرسپولیس بود، گفت: آنالیزور ما گفت توپ به دست بازیکن فولاد برخورد کرده و پنالتی بوده است.

مربی تیم فوتبال پرسپولیس درباره اینکه این تیم با حواشی مختلفی از جمله بحث استعفا یحیی گل‌محمدی رو‌به‌روست،‌ تصریح کرد: شرایط ما بسیار سخت است و حقیقتاً من دیگر نا ندارم حرفی بزنم. فقط به بچه‌ها باید خسته نباشید بگویم که با این شرایط اینطور کار می‌کنند، ولی شرایط ما خیلی سخت است.

مطهری در واکنش به بسته شدن پنجره نقل‌وانتقالاتی پرسپولیس نیز عنوان کرد: گل بود به سبزه نیز آراسته شد، من همین الان از شما این موضوع را متوجه شدم.

وی درباره تقویت تیم گفت: الان بعد از برد به جای اینکه خوشحال باشیم،‌ حال روز من را می‌بینید چگونه است.

مربی تیم فوتبال پرسپولیس درباره اینکه آیا درویش در تمرین تیم قولی نداده است، ابراز داشت: اجازه دهید من حرفی نزنم. فقط امیدوارم ما را همیشه منصفانه نقد کنند.

پیروانی: سرکار بودیم!

افشین پیروانی پس از پیروزی یک بر صفر پرسپولیس مقابل فولاد اظهار کرد: فوتبال خوبی بود اما اجازه بدهید راجع به دل پرمان صحبت کنیم. کسانی که باعث شدند پرسپولیس حذف شود و پس از آن ادعا کردند به این تیم کمک کردند، بدانند این خدمت نبوده است. آن کسی که سه ماه به ما وقت داد، اجازه این کار را نداشت و کل فوتبال ایران را سر کار گذاشته بود. سه ماهی وجود نداشت و خودشان همدیگر را تکذیب کردند. اسم این خدمت است یا خیانت؟

او ادامه داد: داوران کنار زمین را ببینید از سرمای زیاد لرز کرده بودند. داوران یک سیستم رادیویی ندارند. این چه فوتبالی است. کدام تیم در ایران صد درصد خصوصی است؟ تمام تیم‌های ما وابسته به دولت هستند و بعد می‌گویند پرسپولیس وابسته به دولت است. فقط می‌خواستند تیم‌ ما را حذف کنند. این لیگ حرفه‌ای است؟ من واقعا شرمنده بودم که دیدم امروز داور از سرما می‌لرزید. خدمت کردید و دست‌تان درد نکند اما سال دیگر قرار است چه اتفاقی رخ دهد؟‌ آیا سال دیگر مشکلی نخواهد بود؟‌ حیف نیست از تلویزیون لیگ قهرمانان را ببینیم؟

مدیر تیم پرسپولیس در خصوص بسته شدن پنجره نقل و انتقالات پرسپولیس هم گفت: این موضوع برای بدهکاری به اوساگوناست اما مشکل حل می‌شود و مساله خاصی نیست.

او درباره ناراحتی گل محمدی به دلیل مشکلات مالی بیان کرد: تیم فقط ۲۰ درصد گرفته است و مدیریت جدید آمده که قول داده و امیدوارم مشکلات حل شود.

پیروانی در رابطه با مشکل زمین تمرین پرسپولیس بیان کرد:‌ همه تیم‌های لیگ در تهران دارند تمرین می‌کنند و هر کجا می‌رویم یک تیم زمین را رزرو کرده است. همه تیم‌های شهرستانی در تهران تمرین می‌کنند یا زمین‌ها را اجاره کرده‌اند. این هم فوتبال حرفه‌ای ماست!‌

امیری: فوتبال ایران مدیون کی‌روش است

وحید امیری بازیکن تیم فوتبال پرسپولیس پس از پیروزی تیمش مقابل فولاد در هفته شانزدهم رقابت‌های لیگ برتر اظهار کرد: خدا را شکر بازی مهمی را بردیم. می‌دانستیم که حساسیت بالایی در این بازی بود اما در نهایت پیروز میدان شدیم.

او درباره بسته شدن پنجره نقل و انتقالاتی سرخ‌ها گفت: ما عادت داریم. من اطلاع نداشتم اما امیدوارم این اتفاقات به ندرت رخ دهد. امیری درباره درگیری بازیکنان فولاد و پرسپولیس پس از بازی گفت: من متوجه نشدم و فقط صداهایی شنیدم.

بازیکن پرسپولیس درباره صحبت‌هایی که درباره کی‌روش، سرمربی سابق تیم ملی مطرح کرد، گفت: کی‌روش من را از نفت به تیم ملی آورد و از صحبت‌هایم بد برداشت شده است. فوتبال ایران مدیون کی‌روش است اما یکسری دوستان از این فضا برداشت‌های دیگری می‌کنند.

او ادامه داد: ما با صداقت صحبتی می‌کنیم. مثلا من گفته بودم آقای کی‌روش بعد از یک خطا به من حرفی زد؛ این فنی است و بحثی نیست که دوستان تیتر کردند که کی‌روش به من بد و بیراه گفته است. من دوست دارم اصحاب رسانه پیگیر این قضیه نشوند. خیلی از دوستان خبرنگار این تیترها را زده‌اند و واقعیت من خودم ناراحت می‌شوم که کسانی که در فوتبال هستند بخاطر جلب توجه تیترهایی می‌زنند وگرنه هدف من یا کسانی که به برنامه ای می‌روند این است که حرف جدیدی بزنند. ما هم با صداقت کامل رفتیم. امیدوارم کسانی که برداشت بدی از صحبت های من دارند تجدید نظر کنند. ما دوران طلایی با کی‌روش داشتیم و اگر من گفتم که با آقای اسکوچیچ اعتماد به نفسم برگشته واقعا بخاطر اعتمادی است که به من داشتند و من را فیکس بازی می‌دهند. صحبت هایی کردم اما خیلی بزرگنمایی شد.

امیری در پایان در واکنش به اینکه آیا صحبت های نکونام با او پیش از بازی هم درباره این موضوع بوده، بیان کرد: نه. ما چند سال با هم هم بازی بودیم و صحبت های دوستانه ای درباره بازی بود و همیشه قبل از هر بازی است.

دیدگاه تان را بنویسید