کارشناسی داوری

پنالتی پرسپولیس مقابل فولاد سوخت؟ + فیلم

یک کارشناس داوری فوتبال اعتقاد دارد بازیکن فولاد در دیدار با پرسپولیس مرتکب خطای پنالتی شد که از چشمان داور دور ماند.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس؛ بحث برانگیزترین صحنه دیدار پرسپولیس و فولاد به نیمه دوم این دیدار بر می گردد که ضربه سر احسان پهلوان به دست مجتبی نجاریان برخورد کرد اما حسن اکرمی، داور مسابقه اعتقادی به خطای پنالتی نداشت.

حیدر سلیمانی در خصوص داوری دیدار پرسپولیس و فولاد در هفته شانزدهم رقابت های لیگ برتر اظهار داشت: در مجموع قضاوت حسن اکرمی و کمک های آن خوب بود. اگر بازی مساوی می‌شد یا هر نتیجه ای به ضرر پرسپولیس رقم می خورد داور در نتیجه بازی تاثیر گذار بود.

وی افزود: در یک صحنه داور وسط حرفه ای عمل کرد و صحنه ای کمک داور به اشتباه پرچم خود را به نشانه آفساید بالا برد را به درستی ادامه بازی اعلام کرد و کمک داور در این صحنه مسلط بر وسط زمین بازی نبود.

کارشناس داوری در مورد ضربه سر احسان پهلوان که به مدافع فولاد برخورد کرد و بازیکنان پرسپولیس معترض به خطای هند و پنالتی بودند گفت: در این صحنه زمانی که توپ را بازیکن پرسپولیس با ضربه سر می زند مدافع فولاد کاملا با دست باز و به عمد توپ را کنترل کرد و باید خطای پنالتی اعلام می شد.

سلیمانی در خصوص اعتراض جواد نکونام به صحنه گل پرسپولیس عنوان کرد: گل پرسپولیس درست بود و شاید اعتراض سرمربی فولاد به این بود که بازیکنان باید توپ را به بیرون بزنند و من خطایی در وسط زمین ندیدم.

دیدگاه تان را بنویسید