حاشیه های دیدار پرسپولیس و فولاد| از روبوسی و چاق سلامتی تا درگیری لفظی و حاشیه سازی حامد لک+فیلم

دیدار پرسپولیس و فولاد در هفته شانزدهم لیگ برتر با پیروزی شاگردان گل محمدی به پایان رسید.

لینک کوتاه کپی شد

گروه ورزشی جی پلاس؛ در آغاز دور برگشت لیگ برتر فوتبال ایران، پرسپولیس و فولاد از ساعت ۱۸ در ورزشگاه آزادی به میدان رفتند که این دیدار با یک گل به نفع پرسپولیس خاتمه یافت.

ترکیب پرسپولیس: حامد لک، سید جلال حسینی، فرشاد فرجی، منوچهر صفروف، سعید آقایی، کمال کامیابی‌نیا، میلاد سرلک، احسان پهلوان، وحید امیری، مهدی ترابی و مهدی عبدی.

ترکیب فولاد: علی غلام‌زاده، مهران موسوی، موسی کولیبالی، مجتبی نجاریان، وحید حیدریه، حمید بوحمدان، محمد آبشک، محمدرضا عباسی، ساسان انصاری، آیاندا پاتوسی، لوسیانو پریرا.

گلایه بازیکنان پرسپولیس از کیفیت چمن ورزشگاه آزادی

در شرایطی که شاگردان یحیی گل‌محمدی آماده بازی با فولاد می‌شوند، یخ زدگی چمن در کنار کیفیت نه چندان خوب آن باعث شده تا چند بازیکن پرسپولیس این موضوع را به حمید مطهری انتقال دهند و به او بگویند که این موضوع می‌تواند روی کیفیت بازی آنها جلوی فولاد تاثیر بگذارد.

گرم کردن بازیکنان پرسپولیس

 

سیدجلال؛ پرافتخارترین بازیکن تاریخ لیگ

سید جلال حسینی با قرار گرفتن در ترکیب بازی با فولاد خوزستان، تعداد بازی‌های خود را به عدد 250 رساند و اکنون پنجمین بازیکن برتر تاریخ باشگاه از این نظر است. سید جلال حسینی با بازی امروز مقابل فولاد خوزستان، بازی شماره 250 خود را برای سرخپوشان انجام خواهد داد. او به این ترتیب از آمار 249 بازی بهروز رهبری‌فرد گذشت و اکنون بعد از علی پروین، محمد پنجعلی، حسین عبدی و افشین پیروانی در رتبه پنجم تاریخ باشگاه از نظر تعداد بازی قرار دارد. سید جلال حسینی اولین بار در 18 خرداد سال 1391، به پرسپولیس ملحق شد. پیوستن او به پرسپولیس همزمان با حضور محسن بنگر و حسین ماهینی بود. او در پایان قراردادی که داشت از پرسپولیس جدا شد که بسیار هم پرسر و صدا بود. حسینی در 19 خرداد 1395، بار دیگر پیراهن پرسپولیس را به تن کرد و از آن پس بخش مهمی از پروژه درو کردن جام‌های قهرمانی توسط پرسپولیس بود. او با 9 قهرمانی در لیگ برتر، یک قهرمانی در جام حذفی کشور، یک هت تریک قهرمانی (لیگ، جام حذفی و سوپرجام) و چهار قهرمانی سوپر جام پرافتخارترین بازیکن تاریخ در رقابت‌های باشگاهی ایران است.

تقدیر از اسطوره فقید پرسپولیس

در جریان دیدار امروز پرسپولیس و فولاد خوزستان، تیم پرسپولیس یاد و خاطره همایون بهزادی پیشکسوت این باشگاه را در سالروز درگذشتش گرامی داشت.

همایون بهزادی

وحید هاشمیان، ماریو تات، ملادن زگانیر و علی اصغر قربانعلی‌پور از اعضای کادرفنی تیم ملی برای در امان ماندن از سرمای هوا در جایگاه همیشگی خود ننشستند. آنها پس از لحظاتی سرگردانی و حتی حضور در جایگاه خبرنگاران در نهایت در جایگاه ویژه معلولان در ورزشگاه آزادی حضور یافتند. مربیان تیم ملی قصد داشتند روی صندلی‌های بخش پایینی جایگاه خبرنگاران هم بنشینند که به آنها اعلام شد این محل جایگاه خبرنگاران خانم است‌.

یحیی گل محمدی و کریم باقری قبل از شروع بازی قبل از شروع بازی خوش و بش بسیار گرمی با جواد نکونام داشتند. البته سرپرستان و سایر اعضای کادرفنی دو تیم هم با هم احوالپرسی کردند.

افشین پیروانی و گل‌محمدی هم لحظاتی با حسین کعبی صحبت کردند که این حرف‌ها با خنده آنها همراه شد.

در این میان جواد نکونام ثانیه‌هایی وحید امیری را کنار کشید و جداگانه با وی صحبت کرد.

تمام بازیکنان پرسپولیس حتی منوچهر صفروف پیش از شروع دیدار سمت جواد نکونام رفته و از وی رخصت گرفتند. همچنین وحید حیدریه، مهران موسوی، محمد ابشک و ساسان انصاری هم با یحیی گل محمدی و دستیارانش خوش و بش کردند.

14001102000820_Test_NewPhotoFree

رضا درویش مدیرعامل و علی عطایی معاون باشگاه پرسپولیس هم تماشاگر ویژه این مسابقه بودند.

ابراهیم میرزاپور دروازه بان پیشین فولاد و تیم ملی هم برای تماشای بازی در ورزشگاه حضور داشت. وی با عوامل تیم فولاد خوش و بش کرد.

در دقیقه 48 ضربه سر مهدی عبدی به دست مدافع فولاد برخورد کرد اما پنالتی اعلام نشدن این صحنه با اعتراض شدید کادر فنی و بازیکنان پرسپولیس به حسن اکرمی همراه شد. پس از این اتفاق جواد نکونام با فریاد بلندی به بازیکنان حریف اعلام کرد ساکت باشید و کارتان را ادامه دهید.

در دقیقه 49 ضدحمله تیم پرسپولیس مهدی عبدی گل اول سرخ‌پوشان را به ثمر رساند. با این وجود جواد نکونام و دستیارانش اعتقاد داشتند داور باید خطای مهدی ترابی روی مجتبی نجاریان را قبل از به ثمر رسیدن گل اعلام می‌کرد و دست کم هافبک پرسپولیس پس از روی زمین افتادن مدافع فولاد توپ را بیرون می‌زد همین امر دقایقی بازی را به تنش کشاند و حسن اکرمی با آمدن کنار زمین به سرمربی فولاد کارت زرد نشان داد. پس از این اتفاق درگیری لفظی بین نادر غبیشاوی و تعدادی از نیمکت‌نشینان تیم فولاد با کادر فنی پرسپولیس به وجود آمد و در وسط زمین هم بازیکنان دو تیم به جر و بحث پرداختند. البته در این میان پرسپولیسی‌ها اعتقاد داشتند نجاریان با برخورد با بازیکن هم‌تیمی‌اش روی زمین افتاده و به همین دلیل داور نباید خطا اعلام می‌کرد.

درگیری شدید لک در پایان بازی با فولاد خوزستان

درگیری عجیبی بعد از این بازی در راهروی منتهی به رختکن دو تیم شکل گرفت. در حالیکه بازیکنان دو تیم به همراه اعضای کادرفنی در حال ورود به رختکن بعد از این بازی بودند، نادر غبیشاوی مربی دروازه بانان فولاد خوزستان خطاب به یکی از بازیکنان به شوخی یا کنایه اعلام می کند که پرسپولیس شانس زیادی برای این بازی نداشت و بدون موقعیت موفق به برتری شد. این جمله در شرایطی که مکالمه بین مربی دروازه بانان فولاد و بازیکن دیگری بود با ورود حامد لک همراه می شود و گلر پرسپولیس جمله ای خطاب به غبیشاوی می گوید که دامنه درگیری را شکل می دهد. لک با جمله "تو خوبی" پاسخ کنایه مربی دروازه بانان فولاد را می دهد و در ادامه طرفین مشاجره لفظی تندی با یکدیگر پیدا می کنند. در این میان رضا اسدی که در ثانیه های پایانی بازی به میدان رفته بود، وارد این بحث می‌شود و در حالیکه می‌رفت تا درگیری بین طرفین افزایش یابد، کریم باقری ورود می کند و قائله را ختم می‌کند و بازیکنان این تیم را به رختکن تیم خود هدایت می‌کند. افشین پیروانی سرپرست پرسپولیس نیز وارد ماجرا شده و از بازیکنان پرسپولیس و خصوصا لک و اسدی می‌خواهد تا واکنشی به این قضیه نداشته باشند و درگیری را کش ندهند. کریم باقری و افشین پیروانی با توجه به سبقه و پیشکسوت بودن نادر غبیشاوی در ادامه به سمت وی رفته و بابت اتفاقی که رخ داده از وی عذرخواهی می کنند تا ماجرا به این شکل پایان یابد.

دیدگاه تان را بنویسید