گل محمدی: هر روز یک مشکل تازه داریم/ نکونام: یک بازیکن برای نیم فصل 18 میلیارد تومان خواست!

سرمربی پرسپولیس می گوید هر روز یک مشکل تازه در تیمش ایجاد می شود اما بازیکنانش با جان و دل تلاش می کنند و به نوعی اسطوره های صبر و شکیبایی هستند.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس؛ یحیی گل‌محمدی پس از پیروزی یک بر صفر پرسپولیس مقابل فولاد در نشست خبری اظهار داشت: بازی خوبی از طرف دو تیم بود. تیم ما شروع بدی داشت و فولاد در ابتدی کار فشار زیادی آورد و حتی به گل هم می‌توانستند برسند. رفته رفته تیم شکلش را پیدا کرد، راحت‌تر کار کردیم و در مجموع بچه‌ها توانستند مزد تلاش‌شان را بگیرند. فولاد تیم خوب و سازمان‌یافته‌ای است که خدا را شکر موفق شدیم مقابل آن پیروز شویم.

 

وی درباره مشکلات باشگاه پرسپولیس، بسته شدن پنجره نقل‌وانتقالاتی این تیم و البته شایعه استعفای خودش تصریح کرد: بعد از برد شاید درست نباشد درباره این مسائل حرف بزنیم و کام هواداران تلخ شود، ولی قرار بود امروز پرداختی باشد که انجام نشده است! فکر می‌کنم گفته شده برای فردا پرداخت می‌شود که آنهم اگر پرداخت شود. مشکلات پرسپولیس زیاد است و هر روز یک مشکل و پرونده تازه به وجود می‌آید. بچه‌ها با تمام سختی‌ها با جان و دل کار می‌کنند و باید اینجا از تک تک بچه‌ها تشکر کنیم. آنها الگو و اسوه صبر و شکیبایی در فوتبال هستند.

 

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس درباره جذب نفرات جدید و احتمال به خدمن گرفتن شیمبا، گفت: نیم‌فصل شروع شده است و زمان خوبی برای استراحت داریم و هم اینکه درباره گزینه‌ها و برطرف کردن نقاط ضعف‌مان می‌توانیم فکر کنیم. الان گرفتن بازیکن سخت شده است، مخصوصاً بازیکنان خارجی که شرایط خاص خودشان را دارند.

 

گل‌محمدی در نشست خبری بعد از بازی نیز اظهار داشت: بازی در مجموع خوبی بود. موقعیت‌های خوبی روی دروازه‌ها به وجود آمد. ما شروع خوبی نداشتیم و تیم فولاد خیلی بهتر بازی را شروع کرد و موقعیت‌های خوبی هم داشت. فکر می‌کنم در 15 دقیقه اول بازی تحت فشار بودیم و خطاهای زیادی به حریف دادیم.

 

وی افزود: هر چه از زمان مسابقه گذشت راحت‌تر بازی کردیم و توانستیم بازی را بهتر کنترل کنیم. خصوصاً در نیمه دوم بازی خوبی بود و هم در فاز دفاع و هم حمله خوب عمل کردیم و توانستیم موقعیت به دست بیاوریم. فکر می‌کنم پنالتی واضحی هم رخ داد که متأسفانه گرفته نشد. در هر صورت من از تک تک بچه‌ها تشکر می‌کنم با توجه به ذهن خوبی که به خاطر مشکلات نداشتند، تمام وجودشان را برای این بازی گذاشتند. خدا را شکر توانستیم سه امتیاز خوبی را کسب کنیم و این سه امتیاز خیلی مهم بود. این سه امتیاز ما را به‌عنوان یکی از مدعیان اصلی معرفی کرد. از همه هواداران هم به خاطر انرژی که دادند، تشکر و این برد را تقدیم آنها می‌کنیم. امیدوارم این روند را ادامه دهیم، ان‌شاءالله با حل مشکلاتی که وجود دارد. واقعاً بچه‌ها در رختکن خیلی به خاطر وضعیتی که وجود دارد، ناراحت بودند. امیدواریم هر چه زودتر این مشکلات برطرف شود.

 

سرمربی تیم پرسپولیس در پاسخ به خبرنگار تسنیم در مورد اینکه آیا پرداختی‌هایی که مدیریت جدید وعده داده بود پیش از بازی انجام شد یا خیر، گفت: امروز که پرداختی نداشتیم، ولی فکر می‌کنم فردا حدود 10 تا 15 درصد طبق صحبتی که شده است وارد حساب بچه‌ها شود،‌ اما این مقدار هنوز آنقدری نیست که مشکلات بچه‌ها را برطرف کند.

 

گل‌محمدی در مورد فسخ قرارداد رادوشویچ و شکایت او از باشگاه پرسپولیس نیز یادآور شد: من دقیقاً اطلاعی ندارم از این موضوع و این بحث‌ها به مدیریت مربوط می‌شود، ولی یک ضرب‌المثلی وجود دارد که می‌گوید هر دم از این باغ بری می‌رسد. الان این وضعیت تیم ماست و هر روز یک اتفاق برای این تیم می‌افتد. ان‌شاءالله درست شود.

 

 وی درباره اینکه آیا باشگاه برای کادر فنی محدودیتی از لحاظ مالی برای جذب بازیکن جدید قائل شده است،‌ تصریح کرد: خیر باشگاه چنین صحبتی با ما نداشته است. هنوز این صحبت‌ها را من از طرف باشگاه نشنیدم. نقل‌وانتقالات هم فرصت خوبی است و فکر می‌کنم تا بازی بعد 16،‌ 17 روز وقت داریم. ممکن است برخی‌ها ناراحت شوند، ولی ما مشکلاتی داریم که اولویت است برای اینکه بتوانیم راه‌مان را ادامه دهیم. به طور مثال زمین تمرین و وضعیت پرداختی بازیکنان. ما از اول فصل تا الان هزار تومان هم پاداش نگرفتیم. ان‌شاءالله فردا درصدی پرداخت شود تا مقداری از مشکلات برطرف شود،‌ ولی واقعا مشکلاتی است که اولویت است. من نمی‌گویم نقل و انتقالات برای ما مهم نیست ولی باید شرایطی به وجود بیاید که وضعیت تیم با ثبات شود و با آرامش بیشتری بتوانیم بازیکن انتخاب کنیم. در این بازی هم که وجود دارد جذب بازیکن سخت است ولی شک نکنید تمام تلاش‌مان را می‌کنیم که در نیم‌فصل دوم شرایط بهتری داشته باشیم و بتوانیم نقاط ضعف را پوشش دهیم ولی همانطور که گفتم اگر مشکلات برطرف نشود و همینطور به نقل و انتقالات برویم، واقعا نمی‌دانم امکانش وجود دارد یا خیر.

 

 

ادعای نکونام درباره بازیکنی که برای نیم فصل 18 میلیارد تومان خواست!

جی پلاس؛ جواد نکونام بعد از شکست یک بر صفر تیمش مقابل پرسپولیس در نشست خبری اظهار کرد: می دانستیم که تیم پرسپولیس منتظر اشتباه ماست که به گل برسد. در نیمه اول خیلی شجاعانه و جسورانه بازی کردیم و می‌توانستیم نیمه اول را برنده شویم. پرسپولیس می خواست از روی اشتباهات ما به گل برسد که در نیمه اول روی یک صحنه خطرناک شد. می دانستیم که اگر اشتباه کنیم، ما را تنبیه می‌کنند. در نیمه اول خیلی خوب بازی کردیم. به نظرم بازی خوبی راانجام دادیم و می توانستیم برنده شویم اما از موقعیت هایمان استفاده نکردیم.

او ادامه داد: با بین دو نیمه به بازیکنانم گفتم که اگر اشتباه نکنیم، پرسپولیس به گل نمی رسد. دو بازیکن ما به هم خوردند. لب بازیکن ما پاره شد اما انجام دادن بازی جوانمردانه شاید توقع بی خودی باشد. به بازیکنانم گفتم که در بازی با فجرسپاسی هم بازیکن حریف زمین افتاد و پرسپولیس حمله کرد و به گل رسید. من خودم موافق بازی درگیرانه هستم و اینکه بازی ادامه داشته باشد. روی یک اشتباه ساده گل خوردیم. بعد از آن پرسپولیس با پنج دفاع بازی کرد و جلوی موقعیت سازی را گرفت. در همین شرایط هم اگر ضربه آخر را خوب می زدیم، به گل می‌رسیدیم. شرایط ما با پرسپولیس قابل مقایسه نیست. تیم ما مستحق باخت نبود.

سرمربی فولاد تاکید کرد: از این نکته ناراحتم که دو بازی را در آزادی باختیم که حداقل حق تیم ما یک امتیاز بود. نشان دادیم که تیم با کیفیت و شایسته‌ای هستیم. امیدوارم در نیم فصل دوم بتوانیم روند بهتری را با جذب بازیکنان جدید داشته باشیم.

وی درباره اینکه آیا اهدافش در نیم فصل اول محقق شده است گفت: کمبود کوچکی در نیم فصل اول داشتیم. توانستیم به هدفمان برسیم ولی یک معضل بزرگ داریم. حمید بوحمدان و آبشک را با مصدومیتی که قادر به بازی هم نبودند، به میدان فرستادیم. در ادامه وحید حیدریه مصدوم شد و دفاع وسط ما در سمت چپ بازی کرد. در این شرایط دست ما خالی است و نبود هر بازیکنی به ما ضربه می زند. برای نیم فصل دوم نیازمند جذب بازیکن هستیم و باید تقویت شویم.

سرمربی فولاد درباره اینکه ظاهرا بعد از پایان بازی جر و بحثی میان دستیارانش و بازیکنان پرسپولیس صورت گرفته گفت: وقتی من به تونل رسیدم، خبری نبود. قبلو  بعد از آن را متوجه نشدم. شاید هم اتفاق افتاده باشد. نمی گویم که نگویند دروغ گفته است.

او درباره مذاکره استقلال برای جذب مدافع راست تیمش گفت: مذاکراتی که صورت گرفت یک طرفه و به ضرر باشگاه ما بود و من مخالفت کردم و موضوع برای ما تمام شد.

نکونام درباره نامه نگاری پرسپولیس باری جذب لوسیانو پریرا و درخواست فولاد برای جذب سه بازیکن این تیم گفت: ما بازیکنی نداریم که کسی را از دست بدهیم. وقتی شیمبا برود، چه کسی را بازی دهیم؟ ما فقط می توانیم بازیکن بگریم. دو سال است بازیکنی نگرفتیم. تیم های دیگر، وقتی 4 بازیکن نمی گیرند، سرو  صدا می کنند. ما دو سال است بازیکنی نگرفتیم. می خواهم از تیم ها خواهش کنم که به ما کمک کنند چون نماینده ایران در آسیا هستیم و اگر امتیاز خوبی نگیریم، امتیاز ایران برای سهمیه های آسیا کم می شود. وقتی با مربیان و مدیران حرف میزنیم، از برخی مسائل خنده ام می گیرد. با یک بازیکنی صحبت کردیم که برای پیوستن به ما،  18 میلیارد تومان برای آب می خورد. ترجیح می دهیم هفتم، هشتم شویم. 18 میلیارد تومان برای نیم فصل در حد توان ما نیست.

 

دیدگاه تان را بنویسید