گل محمدی: کارد به استخوان مان رسیده!

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس بعد از صعود تیمش به مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی به مسئولان باشگاه بابت مشکلات موجود هشدار داد.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس؛ گل محمدی بعد از برد 3-0 تیمش گفت: در جام حذفی مهم این است که تمرکز داشته باشیم که ما در بخش دفاع خوب بودیم  و فرصتی به حریف ندادیم و از موقعیت‌ها استفاده کردیم. امروز شاهد صحنه‌های خوبی در فوتبال بودیم که خالق آن بازیکنان ما بودند. این برد را به هواداران تبریک می‌گویم و از بازیکنان تیم تشکر می‌کنم که برای تیم فداکاری کردند. هیچوقت نتوانستیم حق این بازیکنان را بدهیم. امسال سال عجیب و غریبی برای ما بود. این همه بی توجهی به تیم جای تاسف دارد. امیدوارم مشکلات بازیکنان این هفته برطرف شود. من  این هشدار را به باشگاه می‌دهم که اگر این اتفاق رخ ندهد وارد فاز بحران می‌شویم.

او افزود: دور دوم جام حذفی را پشت سر گذاشتیم و راه زیادی تا گرفتن جام باقی مانده است. از بابت صعود خوشحالیم و امیداریم با آرامش کار را دنبال کنیم. امیدوارم مشکلات حل شود چون کارد به استخوان رسیده است. امیدوارم باشگاه اهتمام بیش‌تری نسبت به حل مشکلات بازیکنان داشته  باشد.

وی درباره استفاده از بازیکنان تاجیکی تیمش هم گفت: آن‌ها بازیکنان جوان و آینده‌داری هستند. با توجه به این که سن کمی دارند می‌توانند برای آینده باشگاه مفید باشند. شروع خوبی داشتند. ما تیم خوبی هستیم که از بازیکنان با تجربه و جوان بهره می‌بریم. امروز بازی به سمتی پیش رفت که انتظار داشتیم و فضا طوری شد که توانستیم از بازیکنان جوان استفاده کنیم.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس درباره نقل‌وانتقالات تیمش هم گفت: درباره این موضوع صحبتی ندارم. ما یک بازی با فولاد داریم که باید برابر این تیم قرار بگیریم که تمرکز ما روی این بازی است.

او در پایان درباره کیفیت زمین ورزشگاه فولادشهر اصفهان هم گفت: بازی کردن در این زمین واقعا خیلی سخت بود. تا جایی که توانستیم روی زمین بازی کردیم اما مجبور شدیم بازی بلند هم انجام بدهیم. امسال شرایط زمین‌ها بدتر شده و هر سال بدتر می‌شود. مشخص است مدیریت خوبی روی این موضوع وجود ندارد و هر کس هر زمینی معرفی می‌کند به او اجازه می‌دهند روی آن زمین بازی کند بدون این که استانداردهای لازم را داشته باشد. امسال وضعیت زمین‌ها افتضاح است.

تارتار نیز پس از تحمل شکست سنگین گفت: از نظر فنی روز خوبی را پست سر نگذاشتیم و بازی را بد شروع کردیم. وقتی گل اول را دریافت کردیم، کارمان سخت شد. در بازی‌های حذفی وقتی گل اول را دریافت می‌کنید، چون همه چیز را از دست رفته می‌بینید،  باید حمله کنید و باز بازی کنید. در این نوع تاکتیک، تیم پرسپولیس تیم قدرتمندی است و روی حمله سریع خوب کار می‌کند و توانست گل‌های بعدی را به ما بزند.

وی افزود: جام حذفی برای ما تمام شده است. به کنفرانس خبری آمدم که از هواداران عذرخواهی کنم چون شکست بدی را تجربه کردیم و بر خلاف بازی قبلی برابر پرسپولیس، روز خوبی را از نظر فنی نداشیتم. باید روی لیگ تمرکز کنیم تا در بازی برابر صنعت نفت خوب کار کنیم و خود را برای نیم فصل دوم آماده کنیم. آمار می‌گوید در حمله مشکل داریم وباید در بخش حمله تیم خود را تقویت کنیم. به گروه داوری هم خسته نباشید می‌گویم اما روی صحنه گل اول فکر می‌کنم داور می توانست برای ما خطا بگیرد.

دیدگاه تان را بنویسید