جی پلاس؛

رئال مادرید فاتح سوپرجام اسپانیا شد/ مهدی طارمی در ۲۰۲۲ دوباره راه افتاد+ عکس و ویدیوی گل ها/ اهدای جام

تیم فوتبال رئال مادرید با پیروزی مقابل اتلتیک بیلبائو فاتح سوپرجام اسپانیا شد.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس، تیم فوتبال پورتو که در یک بازی خارج از خانه میهمان تیم بلننسز بود، در شرایطی مسابقه مقابل این حریف سختکوش را آغاز کرد که نام مهدی طارمی از ترکیب اولیه پورتویی‌ها بیرون آمده بود. بعد از گلی که تیم میزبان در دقیقه 13 وارد دروازه پورتو کرد، حضور په‌په در ترکیب اصلی سرمه‌ای‌پوشان چندان به طول نینجامید و طارمی در دقیقه 39 به پست خود بازگشت؛ البته او در شرایطی وارد میدان شد که پورتو گل اول را توسط اوانیلسون وارد دروازه حریف کرده بود. حریفی که با اخراج سیتوله هافبک خود 10 نفره لقمه‌ی دندان‌گیری برای پورتوی صدرنشین می‌شد. با ورود طارمی، خط حمله پورتو جان تازه‌ای گرفت و تا قبل از دقیقه 46، 2 بار دروازه بلننسز فرو ریخت، با این‌حال هر دو گل که طارمی بطن آن حضور داشت، با تصمیم داور مردود اعلام شد؛ گل اول با حرکت طارمی و پاس او به دیاز و ضربه نهایی از اوانیلسون آفساید تشخیص داده شد و طارمی قبل از سوت پایان نیمه اول، گل مردودی دیگری را بعد از خط روی مدافع سفیدپوش به ثمر رساند. پورتو در نیمه دوم به حملات خود ادامه داد و روی حرکت زیبای اوانیلسون به گل رسید تا خیلی زود از حریف پیش بیفتد و چند دقیقه بعد، در دقیقه 60 این مهدی طارمی بود که روی پاس عالی ویرا با استارتی سریع به درون محوطه جریمه و با ضربه سری در حال حرکت برای بار سوم دروازه بلننسز را باز کرد تا در مدتی کوتاه مزد حضور خود در زمین را بگیرد. طارمی بعد از گل مثل بازی‌های قبلی به لوگوی پورتو بوسه زد و البته یار او در این شادی، لوئیس دیاز وینگر چپ اسپانیایی و ستاره این روزهای پورتو بود که امروز مارکا خبر داده گزینه جانشینی محمد صلاح در لیورپول است.دیاز که در این مسابقه هم روی فرم بود دقایقی بعد یک پنالتی به‌دست آورد که آن را هدر داد  تا ستاره بازی کسی جز اوانیلسون نباشد که در دقیقه 82 با یک پرواز تماشایی گل سوم خود را هم وارد دروازه بلننسز کرد تا با یک هت‌تریک روزی رویایی را برای خودش رقم بزند و نشان بدهد این روزها در اوج آمادگی است.

 

شکست شارلروا مقابل آنتورپ

در دیدارهای لیگ بلژیک شارلروا در حضور قلی زاده با 3 گل مغلوب آنتورپ شد. ملی پوش ایران 90 دقیقه در این دیدار برای تیمش بازی کرد

لیورپول برنتفورد را بدون قدوس برد

شاگردان کلوب پس از توقف مقابل چلسی در خانه با 3 گل به برتری رسیدند. سامان قدوس در این دیدار در لیست برنتفورد حضور داشت اما فرصت بازی پیدا نکرد.

رم با گلزنی بازیکن جدیدش برد

از هفته بیست و دوم رقابت های سری آ ایتالیا، رم در المپیکو میزبان کالیاری بود و با یک گل به پیروزی رسید. تک گل این بازی را اولیویرا در دقیقه 33 از روی نقطه پنالتی به ثمر رساند. اولیویرا هم تیمی سابق طارمی در پورتو بود که در پنجره نقل و انتقالات زمستانی راهی رم شده است. رم با این برد 35 امتیازی شد و بالاتر از لاتزیو در رده ششم ایستاد.

رئال مادرید در جده قهرمان سوپرجام شد

فینال سوپرجام اسپانیا در ورزشگاه پادشاه فهدعبدالله شهر جده عربستان بین تیم‌های اتلتیک‌بیلبائو و رئال‌مادرید برگزار شد که کهکشانی‌ها با پیروزی ۲-۰ به جام رسیدند. رئالی‌ها نیمه نخست برتری نسبی داشتند و موقعیت‌های بهتری خلق کردند تا این که دقیقه ۳۸ با شوت مودریچِ باتجربه موفق شدند دروازه بیلبائو را باز کنند و برنده به رختکن بروند. پس از این که در دقایق ابتدایی نیمه دوم داور با کمک VAR خطای هند پنالتی برای رئالی‌ها گرفت، بنزما در دقیقه ۵۲ گل دوم تیمش را به ثمر رساند. پس از این گل، رئالی‌ها که کمتر نیاز به حمله کردن و گلزنی داشتند بیشتر سعی کردند بازی را کنترل کنند. دقیقه ۸۷ هم بیلبائو صاحب هند پنالتی با کمک VAR شد و داور هم میلیتائو را اخراج کرد، اما پنالتی بیلبائو را گارسیا به پاهای کورتوا کوبید. این دوازدهمین قهرمانی رئال‌مادرید در تاریخ سوپرجام بود که نخستین جام با کارلو آنچلوتی به شمار می‌رفت. کارلتو در دوره قبلی حضورش در رئال به همه جام‌ها به غیر از سوپرجام اسپانیا رسیده بود.

تساوی اینتر و آتالانتا در سری A

در آخرین بازی از شب دوم از هفته بیست‌و‌دوم رقابت‌های سری A ایتالیا در فصل 22-2021، شب گذشته (یکشنبه) از ساعت 23:15 به وقت تهران تیم‌های آتالانتا و اینتر در ورزشگاه اتلتی آتزوری شهر برگامو به مصاف هم رفتند که این بازی در نهایت بدون گل خاتمه یافت. با نتیجه این بازی که پنجمین مساوی فصل اینتر و ششمین تساوی آتالانتا بود، اینتر صدرنشین  50 امتیازی شد. آتالانتا هم با 42 امتیاز در رده چهارم جدول باقی ماند. همچنین با این نتیجه سریال برد‌های متوالی اینتر در لیگ که تعدادش به هشت مورد رسیده بود، متوقف شد.

مهدی طارمی پورتو

مهدی طارمی پورتو

مهدی طارمی پورتو

مهدی طارمی پورتو

14001026001051_Test_PhotoN

14001026000922_Test_PhotoN

213

رئال مادرید اتلتیک بیلبائو لوکا مودریچ

رئال مادرید اتلتیک بیلبائو

رئال مادرید اتلتیک بیلبائو کریم بنزما

 

 

دیدگاه تان را بنویسید