بیانیه باشگاه پرسپولیس درباره پرونده خلیل زاده؛ غرامت بخواهیم با شجاع هماهنگ می کنیم

باشگاه پرسپولیس توضیحاتی درباره پیگیری‌های خود در پرونده شجاع خلیل‌زاده ارائه کرد.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس، مجید صدری، سرپرست باشگاه پرسپولیس روز گذشته در نشست خود با اهالی رسانه درباره پرونده شجاع‌خلیل‌زاده اظهار داشت: قرار نیست بچه‌های خودمان را از بین ببریم. نباید با خلیل‌زاده و دیگر بازیکنان بی‌مهری کنیم که وقتی از باشگاه می‌روند دلخور باشند و دوست نداشته باشند برگردند. با خلیل‌زاده مشکلی نداریم و اگر قرار باشد غرامت بگیریم با وی هماهنگ می‌کنیم.

این صحبت‌های صدری با انتقاداتی همراه شد و به همین دلیل باشگاه پرسپولیس امروز در بیانیه‌ای توضیحاتی درباره پیگیری‌هایش نسبت به پرونده خلیل‌زاده ارائه کرد که متن آن به شرح زیر است:

" با توجه به این که از توضیحات روز گذشته رئیس هیات مدیره و سرپرست باشگاه در کنفرانس خبری سوء برداشت‌هایی اتفاق افتاده که در بعضی موارد موجب تحلیل‌های نادرست شده است، در ارتباط با موضوع شجاع خلیل‌زاده توضیحات تکمیلی برای تنویر افکار عمومی و شفافیت موضوع برای هواداران و رسانه‌ها ارائه می‌گردد.

در ارتباط با این پرونده، آن چه از سوی سید مجید صدری مطرح گردید به هیچ‌وجه نافی این موضوع نبوده و نیست که باشگاه پرسپولیس در صورت عدم دستیابی به آن چه حق خود می‌داند، موضوع را از طریق پیگیری‌های حقوقی در فیفا و دادگاه داوری ورزش دنبال خواهد کرد. اتفاقا در این ارتباط پرونده‌ای کامل از مستندات موجود و لایحه‌ای در این ارتباط آماده شده است. دلیل این امر آن است که اگر تماس‌ها نتیجه بخش نبود، زمان برای تشکیل پرونده و طرح شکایت صرف نشود.

البته همان‌طور که اعلام شد واقعا ترجیح در باشگاه بر این است که به جای صرف وقت، هزینه و انرژی جهت طرح شکایت، ابتدا امکان مذاکره و توافق رو در رو بررسی شود. به طور قطع حساسیت هواداران نسبت به موضوع که بعضا با ناراحتی عمیق و حتی عصبانیت از آن چه اتفاق افتاد، همراه است برای باشگاه روشن و محترم است و همان‌طور که اعلام شد ذره‌ای از حق باشگاه نمی‌گذریم. البته این فرآیند باید قبل از این‌ها انجام می‌شد که ما مسبب عدم انجام آن نبوده‌ایم.

 امیدواریم برای توافق دو طرفه پالس مثبت را دریافت کنیم اما اگر چنین نشد ضمن آن که حسن نیت پرسپولیس معلوم شده است بلکه هواداران مطمئن باشند با توجه به آماده بودن پرونده و لایحه، طرح شکایت به سرعت انجام خواهد شد. البته قرار است به منظور جلوگیری از اتلاف سرمایه باشگاه، در این ارتباط نشستی بین معاونت‌های حقوقی و‌ بین‌الملل نیز صورت بگیرد که ظرفیت‌های پرونده برای موفقیت در اخذ رای به نفع پرسپولیس بررسی شود تا نکته‌ای از قلم نیفتد."

 

دیدگاه تان را بنویسید