گزارش جی پلاس

صدری به قبلی ها پیف پیف، من به به و چه چه!

داستان مدیریت فوتبال ایران را تماما می توان در تیتری که خواندید خلاصه کرد!

لینک کوتاه کپی شد

گروه ورزشی جی پلاس؛ سرپرست باشگاه پرسپولیس در نشستی خبری میزبان اصحاب رسانه بود و به سوالاتی درباره مسائل اخیر باشگاه، از جمله پرونده حقوقی کالدرون، شجاع خلیل زاده، بسته و باز شدن پنجره نقل و انتقالاتی، کمک های وزارت ورزش و جوانان، مجوز حرفه ای، خصوصی سازی و ... صحبت کرد. 

مجید صدری در این نشست خبری درباره بسیاری از ابهامات مالی و حقوقی باشگاه پرسپولیس توضیح داد و البته بخش عمده ای از مشکلات را مربوط به مدیران گذشته دانست. در این که مدیریت دو باشگاه پرسپولیس و استقلال به شکل سلسله وار پر از ایراد است که تردیدی نیست اما چه تضمینی وجود دارد مدیر بعدی که می آید با همین شدت و حدت صدری را زیر سوال نبرد!؟

صدری در این نشست خبری، در مشکلات مربوط به بدهی کالدرون و ناراحت شدن او و وکیلش، قهر و اختلاف با رادوشویچ، پرونده شجاع خلیل زاده، دعوای حقوقی بودیمیر و چندین و چند مساله دیگر پای مدیران قبلی را وسط کشید. البته که قراردادهای مشکوک خصوصا با بازیکنان خارجی واقعا مشکلی است که از دیرباز هر دو باشگاه سرخابی را مورد آسیب جدی قرار داده است، اما هوادارانی که این فصل تیمشان به وضوح وضعیت متفاوتی با گذشته دارد، این صحبت ها برایشان نان و آب نمی شود.

سرپرست باشگاه پرسپولیس در بخشی از سخنانش به تمجید از سجادی، وزیر ورزش و جوانان پرداخت و مدعی شد که تسویه حساب مالی با طلبکاران باشگاه از جمله کالدرون با مساعدت های مالی او انجام شده است. با این حال صدری هیچ صحبتی نسبت به تاخیر بی دلیل و بیهوده وزارت ورزش در تعیین مدیرعامل باشگاه، تعیین دیرهنگام کارگزار و حتی نقش سجادی در عدم شکایت از خلیل زاده به میان نیاورد و این چیزی نیست که از دید هواداران پرسپولیس دور مانده باشد.

اگر مدیر بعدی آمد و گفت باشگاه پرسپولیس می توانسته مبلغ بسیار زیادی از باشگاه قطری بابت مذاکره غیرقانونی از خلیل زاده دریافت کند اما مدیر قبلی (یعنی صدری در حال حاضر) به دلایلی این کار را انجام نداده و باید پاسخگو باشد، آقای صدری چه خواهد گفت؟

سرپرست باشگاه درباره عصبانیت افرادی نظیر کالدرون و رادوشویچ هم تقصیری را متوجه خود و تیمش ندانست و گفت بدقولی های گذشته آن ها را عصبانی کرده است. وی حتی اظهارنظری درباره صحبت صریح روز قبل کالدرون که مدعی شده بود باشگاه پرسپولیس 100 هزار دلار هزینه کرده تا در پرونده او تاخیر ایجاد کند، نکرد!

چرا قرارداد دو بازیکن تاجیکی که گفته می شود با رقم بسیار اندک به پرسپولیس وارد شده اند، شفاف سازی نمی شود تا اگر  فردا روزی دری به تخته ای خورد باز شاهد پاس دادن مسئولیت به مدیران قبلی نباشیم؟

بدون قصد قضاوت درباره عملکرد صدری، تنها چیزی که می توان گفت این است که روال همیشه مدیران این بوده که خودشان را پاک و مبری از خطا نشان داده و مدیران قبلی را مورد هدف قرار دهند. هواداران پرسپولیس از زمان رویانیان و اقدامات عجیب و غریبش این پاسکاری متوالی را به یاد دارند و هیچ چیز عوض نشده، جز نام طلبکاران، رقم بدهی ها، خارجی های شکایت کرده و زمان پنجره های بسته!

 

دیدگاه تان را بنویسید