جی پلاس؛

آخرین اخبار استقلال و پرسپولیس| جانشین رادوشویچ از اردن می آید؟/ قرارداد 2 میلیاردی فرشید باقری دردسرساز شد

رسانه اردنی از پیشنهاد یک باشگاه ایرانی به دروازه بان ملی پوش باشگاه الفصیلی خبر داد.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس، اخبار باشگاه های استقلال و پرسپولیس را در 1 دی ۱۴۰۰ در اینجا مشاهده می کنید.

اخبار باشگاه پرسپولیس

پرسپولیس جانشین رادوشویچ را انتخاب کرد

نشریه «الغد» اردن خبر داد منبعی آگاه از باشگاه الفصیلی اعلام کرد یزید ابو لیلی دروازه بان ملی پوش این باشگاه با عملکرد درخشان به همراه تیم ملی در جام کشورهای عربی پیشنهادی از یک باشگاه ایرانی دریافت کرده است.دروازه بان تیم ملی اردن علاوه بر پیشنهاد از ایران از کشور مالزی نیز پیشنهاد دارد. اما ابولیلی پیشنهاد باشگاه ایرانی را ترجیح می دهد. او قرار است تا شنبه یا یکشنبه آینده پاسخ نهایی خود را به این باشگاه ایرانی بدهد.این رسانه اردنی نام باشگاه ایرانی که به دنبال دروازه بان تیم ملی این کشور است را فاش نکرد. باید منتظر ماند کدام باشگاه لیگ برتری به دنبال این گلر اردنی است. احتمال دارد تیم مذاکره کننده با این گلر اردنی پرسپولیس باشد چرا که سرخها بعد از جدایی رادوشویچ تنها حامد لک را در اختیار دارند.

بازیکن جنجالی تماس مدیران پرسپولیس را قطع می‌کند!

 حدود دو هفته قبل بوژیدار رادوشویچ به بهانه عدم پرداخت مطالبات خودش ایران را به مقصد کرواسی ترک کرد و رفت!بوژیدار رادوشویچ به دلیل آنچه او ادعا کرده (طلب معوقه و رفتار غیرحرفه‌ای مدیریت پرسپولیس) نامه درخواست فسخ خود را به باشگاه پرسپولیس ارسال و تهران را از طریق فرودگاه امام خمینی به مقصد کرواسی ترک کرد.گفته می‌شود دروازه‌بان پرسپولیس مبلغ ۲۰۰ هزار یورو از پرسپولیس طلب داشت که ۵۰ هزار یورو از آن را پس از جلسه با صدری سرپرست باشگاه دریافت کرده بود اما باز هم تیمش را رها کرد و رفت!در همین ارتباط شنیدیم مسئولان و دست اندرکاران باشگاه پرسپولیس در چند نوبت با این دروازه‌بان تماس گرفته و تلاش کرده اند او را به ایران برگردانند اما واکنش گلر کروات عجیب بوده است. بوزیدار رادوشویچ تماس‌های مدیران باشگاه پرسپولیس از ایران را ریجکت کرده و حاضر به پاسخگویی نیست. به نظر می‌رسد این دروازه‌بان کروات تصمیم خودش را برای شکایت از پرسپولیس گرفته باشد!

صدور رای دیدار پرسپولیس و النصر دوباره به تاخیر افتاد

دادگاه عالی ورزش که باشگاه النصر عربستان شکایت خود را درباره پرونده پرسپولیس به آن ارجاع داده است تاکنون در چند مرحله موعد اعلام نظر و رای خود را درباره این موضوع به تعویق انداخته است.CAS در آخرین اقدام خود نیز طی نامه‌ای به طرفین دعوا اعلام کرد با استفاده از ماده 59 قوانین ورزشی و اختیارات خود، مهلت برای صدور رای را تا 28 ژانویه 2022 برابر با 8 بهمن 1400 تمدید کرده است که این تاریخ بعد از انجام قرعه‌کشی لیگ قهرمانان 2022 خواهد بود.

بازیکن پرسپولیس سرباز شد

در حالی که تیم شاگردان یحیی گل‌محمدی خود را برای بازی با ذوب آهن آماده می‌کنند محمد عمری بازیکن جوان پرسپولیس که مدت‌هاست با تیم بزرگسالان تمرین می‌کند، مشمول گذراندن خدمت سربازی شده است.به این ترتیب عمری باید یا در ملوان یا فجرسپاسی خدمت خود را بگذراند. هر چند به واسطه حضور فجر در لیگ برتر اولویت هر بازیکن محسوب می شود.

جلسه مجمع باشگاه پرسپولیس لغو شد

 قرار بود امشب ساعت 20 مجمع باشگاه پرسپولیس با حضور اعضای هیات مدیره این باشگاه و وزیر ورزش و جوانان،  وزیران اقتصاد و دادگستری برگزار شود.این طور که به نظر می رسد قرار بود رضا درویش به عنوان مدیرعامل جدید این باشگاه معرفی شود اما به دلیل جلسه در دولت و حضور دو وزیر اقتصاد و دادگستری در این نشست، مجمع باشگاه پرسپولیس امشب برگزار نخواهد شد و در نتیجه انتخاب مدیرعامل جدید و معرفی درویش به تاخیر افتاد.ظاهرا دو شب دیگر این نشست قرار است برگزار شود. با این شرایط فعلا مجید صدری به عنوان سرپرست به کارش ادامه می دهد تا مجمع باشگاه تشکیل شود.

به دنبال ITC تاجیک ها

در شرایطی که هفته یازدهم لیگ برتر طی روزهای آتی به انجام خواهد رسید، باشگاه پرسپولیس در نهایت موفق شد پنجره نقل و انتقالاتی خود را که به واسطه شکایت گابریل کالدرون بسته شده بود، با پرداخت مطالبات این مربی آرژانتینی باز کند تا بتواند از نفرات جدیدی که به خدمت گرفته استفاده کند. بنا بر اعلام امیر علی حسینی، مدیر امور بین‌الملل باشگاه، درخواست پرسپولیس برای دریافت ITC وحدت هنانوف و منوچهر صفروف، دو ملی پوش تاجیکستانی، لحظاتی قبل با ثبت در سیستم TMS، ارسال شد. ارسال این درخواست منوط به ثبت قرارداد به سازمان لیگ فوتبال بود که این امر امروز با پیگیری از سوی امور ورزشی باشگاه، به انجام رسیده بود.

اخبار باشگاه استقلال

بازگشت حسینی به ترکیب اصلی استقلال

آبی پوشان تهران که در پایان هفته دهم رقابتهای لیگ برتر با ۲۲ امتیاز بعد از سپاهان در رده دوم جدول قرار دارند، در هفته یازدهم این رقابت‌ها در مشهد به مصاف «پدیده»‌ای می‌روند که هنوز طعم پیروزی را در لیگ نچشیده و با ۲ امتیاز در انتهای جدول قرار دارد.فرهاد مجیدی در دیدار گذشته تیمش که در چارچوب جام حذفی برگزار شد، از تعدادی از نفراتی استفاده کرد که در لیگ برتر کمتر فرصت بازی پیدا کرده بودند و یکی از بازیکنان اصلی که در آن دیدار استراحت کرد، سید حسین حسینی سنگربان شماره یک و کاپیتان دوم آبی پوشان بود.احتمال اینکه سید حسینی در مشهد به ترکیب اصلی تیمش بازگردد زیاد است تا ضریب ریسک پذیری آبی پوشان برای این بازی به حداقل برسد. حسینی در این فصل ۷ بار در ترکیب اصلی آبی پوشان قرار گرفته که در یکی از این بازی‌ها به دلیل مصدومیت در دقیقه ۸ از زمین خارج شد. وی در ۶ باری که به صورت کامل در دروازه استقلال قرار گرفته تنها یک بار دروازه‌اش باز شده و موفق به ثبت ۵ کلین شیت شده است.دیدار تیم‌های استقلال و پدیده در چارچوب هفته یازدهم لیگ برتر از ساعت ۱۵ روز جمعه ۳ دی در مشهد برگزار می‌شود.

ابهام در بازی کاپیتان استقلال مقابل پدیده

وریا غفوری کاپیتان آبی پوشان که مدتی را به دلیل مصدومیت دور از میدان بود، از روز گذشته در تمرین آبی پوشان حضور پیدا کرد اما به صورت اختصاصی تمرین کرد.با اینکه غفوری با آغاز تمریناتش همراه با تیم نشان داد عملاً دوران مصدومیت را سپری کرده است، اما هنوز مشخص نیست که مقابل پدیده در ترکیب اصلی قرار بگیرد یا خیر.به احتمال فراوان وریا غفوری یکی از مسافران مشهد خواهد بود و همراه با کاروان آبی پوشان برای دیدار با پدیده اعزام می‌شود، اما در خصوص بازی کردن یا بازی نکردن او هنوز چیزی به قطعیت مشخص نیست.

غیبت دانشگر در دیدار با پدیده

 محمد دانشگر مدافع میانی آبی پوشان در آخرین دقایق دیدار قبلی این تیم در جام حذفی مقابل نود ارومیه از ناحیه انگشت پا دچار مصدومیت شد و همین آسیب دیدگی به او اجازه انجام تمرینات روز گذشته را نداد.آبی پوشان در هفته یازدهم لیگ برتر باید به مصاف پدیده بروند و این احتمال وجود دارد که دانشگر یکی از غایبان تیمش در این بازی باشد که در این صورت مثلث دفاعی این تیم از یزدانی، آقاسی و مرادمند شکل خواهد گرفت.

قرارداد فرشید باقری، مدیر پیشین استقلال را به دادسرا می‌کشاند؟

ماه گذشته کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال، طی حکمی باشگاه استقلال را - باتوجه به شکایت فرشید باقری از این باشگاه به دلیل مطالبه وجه به مبلغ ۲۰ میلیارد ریال - به پرداخت این مبلغ و همچنین هزینه دادرسی محکوم کرد.اما ماجرای شکل‌گیری این حکم، پیشینه قابل توجهی دارد که باشگاه استقلال مکلف شده بود تا طی قراردادی به فرشید باقری، مبلغ ۲ میلیارد تومان پول بپردازد. باشگاه استقلال در اوایل سال ۱۴۰۰، قرار بود طی اقساط ۴ ماهه که ماهیانه ۵۰۰ ملیلیون تومان بود، مطالبات فرشید باقری را بپردازد.طبق این قرارداد، مهر ۱۴۰۰، آخرین قسط فرشید باقری باید به این بازیکن پرداخت می‌شد که باشگاه استقلال نتوانست هیچکدام از اقساط را بپردازد تا در نهایت موجب شد باقری از باشگاه استقلال به کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال شکایت کند و باشگاه استقلال محکوم به پرداخت این پول شود.این قرارداد که میان باقری و استقلال منعقد شده بود، کاملا لازم‌الجرا بوده است اما باشگاه استقلال که در آن مدت درگیر حواشی مختلفی شده بود، موفق نشد پول این بازیکن را بدهد. این قرارداد که در دوران مدیریتی احمد مددی بسته شده بود، ابهامات مختلفی را برجای گذاشته است و این احتمال وجود دارد که کادر مدیریتی باشگاه استقلال برای روشن‌تر کردن جزئیات این قرارداد، مددی و کادر مدیریتی‌اش را به دادسرای تخلفات اداری بکشاند./ ایسنا

دیدگاه تان را بنویسید