جی پلاس؛

آخرین اخبار استقلال و پرسپولیس| مجیدی هافبک آبی ها را نمی‌خواهد/ رادوشوویچ ایران را ترک کرد

بازگشت مرادی به تیم استقلال قطعی نیست و وساطت اعضای هیئت مدیره نیز برای این بازیکن مورد تایید قرار نگرفت.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس، آخرین اخبار امروز 17 آذر استقلال و پرسپولیس را در این گزارش بخوانید.

اخبار باشگاه استقلال

 مجیدی هافبک تیم را نمی‌خواهد

بابک مرادی که از سوی فرهاد مجیدی در اختیار باشگاه گرفته است همچنان وضعیت بلاتکلیفی دارد. پیش از این مطرح شده که احتمال دارد با وساطت هیات مدیره این بازیکن به تمرینات تیمش بازگردد و حتی مرادی هم در مصاحبه‌ای اعلام کرده که به جمع آبی‌ها بازمی گردد.اما با پیگیری‌های انجام شده هنوز بازگشت مرادی به تیم استقلال قطعی نیست و وساطت اعضای هیات مدیره نیز برای این بازیکن مورد تایید قرار نگرفت.

مصاحبه جنجالی کار دست مربی استقلال داد

بعد از پایان دیدار تیم‌های استقلال و پرسپولیس صالح مصطفوی به شدت به قضاوت موعود بنیادی فر تاخت و از وی انتقاد کرد. مربی تیم استقلال با بیان این جمله که در چهار بازی هشت امتیاز از تیم ما گرفته‌اند و هرچقدر هم حرف می‌زنیم هیچ اتفاقی نمی‌افتد هفته بعد بدتر می‌شود این مسخره‌بازی‌ها را جمع کنید میکسدزون ورزشگاه آزادی را ترک کرد. حالا کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال تصمیم دارد مربی تیم استقلال را طی روزهای آینده دعوت و در مورد اظهارات وی توضیح بخواهد.

اخبار باشگاه پرسپولیس

پرسپولیس حق پخش تلویزیونی می خواهد

سیدمجید صدری در ارتباط با موضوع بهره‌مندی باشگاه‌ها از حق پخش تلویزیونی، نامه‌ای را برای پیمان جبلی، رئیس سازمان صدا و سیما، ارسال کرد.در این نامه با اشاره به مشکلات و هزینه‌های روزافزون باشگاه‌ها از رئیس سازمان صدا و سیما خواسته شد، برای تامین بخشی از حقوق فوتبال به موضوع حق پخش و مسایل مرتبط با آن ورود کند تا راهکاری برای انتفاع باشگاه‌ها از این محل اندیشیده شود.در این نامه پیشنهاد شده است؛ کارگروه‌های تخصصی برای بررسی راهکارها تشکیل شود تا فرمولی برد برد به اجرا در آید.

رادوشوویچ ایران را ترک کرد

بوژیدار رادوشوویچ دروازه‌بان کروات تیم پرسپولیس که دو روز پیش ۵۰ هزار یورو دریافت کرده بود، روز گذشته ایران را ترک کرد تا به کشورش برود.این در حالی است که او وعده خروج از کشور را داده بود و این را «مسیر بی بازگشت» می‌دانست اما با پرداخت بخشی از مطالباتش تصور می‌شد که از این تصمیم کوتاه بیاید.

درخواست باشگاه پرسپولیس برای حضور تماشاگران

باشگاه پرسپولیس در نامه‌ای به سازمان لیگ درخواست و آمادگی خود را برای حضور تماشاگران در بازی پرسپولیس - هوادار اعلام کرد.این باشگاه با توجه به اظهارات دکتر غلامرضا نوروزی رئیس فدراسیون پزشکی ورزشی مبنی بر فعال بودن سامانه امید در تهران و برای ورزشگاه آزادی، جهت شناسایی افراد واکسن زده، خواهان فراهم شدن شرایط حضور تماشاگران در بازی فردا (پنجشنبه) برابر تیم هوادار شد.باشگاه پرسپولیس در نامه‌ خود به سازمان لیگ فوتبال ضمن بیان این خواسته، برای انجام وظایف خود در این زمینه و همکاری با نهادهای مسئول، اعلام آمادگی کامل کرد.

واکنش باشگاه پرسپولیس به خروج رادوشوویچ از ایران

 

 باشگاه پرسپولیس پس از خرپج بوژیدار رادوشوویچ از کشورمان اطلاعیه ای به شرح زیر صادر کرد:

«باشگاه پرسپولیس با توجه به حساسیت‎های پیش رو و بازی فردا (پنج‌شنبه) برابر تیم هوادار و میزبانی در ورزشگاه آزادی، در آینده‌ای نزدیک به هواداران پاسخ خواهد داد.رادوشوویچ روز گذشته پس از حضور در باشگاه و دریافت مبلغ 50 هزار یورو، در پی توافق شفاهی با سید مجید صدری رئیس هیأت مدیره و سرپرست باشگاه پرسپولیس، قول داد در تمرینات تیم حاضر شود و طی سه هفته آینده، مبلغ 30 تا 40 هزار یورو دیگر دریافت کند اما در عین ناباوری، ناگهانی و بدون اطلاع باشگاه و کادر فنی، ایران را ترک کرد.»

دیدگاه تان را بنویسید