جی پلاس؛

آخرین اخبار استقلال و پرسپولیس| درخواست عجیب میلیچ از آبی پوشان/ هدیه سرخ پوشان به محبوب+ عکس

خبرهایی مبنی بر اینکه احتمال دارد آلکس نوری سرمربی سابق وردربرمن در نیم فصل جانشین فرهاد مجیدی شود، به گوش می رسد!

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس، آخرین اخبار امروز 16 آذر استقلال و پرسپولیس را در این گزارش بخوانید.

اخبار باشگاه استقلال

محل برگزاری بازی بعدی آبی ها مشخص شد

دیدار تیم‌های فوتبال پیکان و استقلال در چارچوب هفته نهم لیگ برتر از ساعت ۱۶ روز پنجشنبه ۱۸ آذر در ورزشگاه دستگردی تهران برگزار خواهد شد.پیش از این باشگاه پیکان ابتدا در نظر داشت این تیم در ورزشگاه دستگردی به مصاف شاگردان فرهاد مجیدی برود اما مخالفت مدیران استادیوم با این درخواست، سبب شد مدیران پیکان بحث میزبانی از استقلال را در ورزشگاه انقلاب کرج پیگیری کنند و حتی هیات فوتبال تهران هم با برگزاری دیدار دو تیم این استان در البرز موافقت کرد.

سرمربی مشهور جایگزین مجیدی می شود؟

این روزها خبرهایی مبنی بر اینکه احتمال دارد آلکس نوری سرمربی سابق وردربرمن در نیم فصل جانشین فرهاد مجیدی شود، به گوش می رسد! الکس نوری چندی پیش به عنوان مربی تیم ملی آمریکا انتخاب و مشغول به کار شده است. هدایت تیم ملی آمریکا در حال حاضر برعهده گرگ برهالتر ۴۷ ساله است که توانسته نتایج خوبی همراه این تیم کسب کند اما برای تقویت کادر فنی خود در راه رسیدن به جام جهانی تصمیم گرفته الکساندر نوری را نیز به جمع دستیارانش اضافه کند.الکس نوری در شرایطی خرداد ماه سالجاری حضور در کادر فنی تیم ملی آمریکا به‌عنوان مربی را پذیرفته که طی سالیان اخیر و پس از سرمربیگری او در وردربرمن، بارها صحبت از حضورش در تیم ملی ایران و تیم‌های باشگاهی مثل استقلال مطرح شده و حتی مذاکراتی نیز با او صورت گرفته بود. شاید برهمین اساس این شایعه مطرح شده که او حاضر است به عنوان سرمربی به استقلال آمده و کمک مربیگری تیم ملی آمریکا را کنار بگذارد!الکساندر نوری که سابقه سرمربیگری و حضور در کادر فنی به‌ عنوان مربی در تیم‌های آلمانی وردربرمن، اینگولشتات و هرتابرلین را در کارنامه دارد، پدرش ایرانی و مادرش آلمانی است.از طرفی فرهاد مجیدی گرچه ۵ بازی گذشته تیمش را با تساوی و بدون پیروزی پشت سرگذاشته اما هنوز باختی را در لیگ برتر تجربه نکرده است. شاید جایگاه ششم فعلی تیم استقلال مورد نظر کادرفنی و هواداران این تیم نیست ولی تازه ۸ هفته از لیگ بیست و یکم گذشته و هنوز هفته‌های زیادی باقی مانده است.بد نیست اضافه کنیم برخی بازیکنان مغضوب سرمربی محبوب استقلال شایعه جدید را خیلی جدی گرفته اند!/ خبرورزشی

نامه جدید استقلال به کمیته انضباطی

باشگاه استقلال نامه جدیدی را تنظیم و به کمیته انضباطی ارسال کرده و خواهان محرومیت موقت اریک باگناما شده است. استقلالی ها می گویند تا مشخص شدن وضعیت دقیق این بازیکن، گل گهر نباید از او استفاده کند و در صورتی که از این بازیکن بهره ببرد، ممکن است بازی های بیشتری با نتیجه 3 بر 0 تمام شود.

دردسر دوباره برای میزبانی پیکان از استقلال

محسن عبدلی، دبیر هیأت فوتبال البرز اظهار داشت: تیم شهدای رزکان که برای استان خودمان است باید روز پنجشنبه دیدار خود در رقابت‌های لیگ دسته دوم را در ورزشگاه انقلاب کرج برگزار کند. ضمن اینکه تاکنون باشگاه پیکان، سازمان لیگ و هیأت فوتبال تهران در این مورد مکاتبه‌ای با ما نداشته‌اند.  وی در مورد اینکه در صورت ارائه این درخواست آیا هیأت فوتبال البرز با برگزاری مسابقه دو تیم در ورزشگاه انقلاب کرج موافقت خواهد کرد، پاسخ داد: به احتمال 90 درصد با این موضوع موافقت نمی‌کنیم زیرا اولویت تیم استان خودمان است.

درخواست عجیب میلیچ از باشگاه استقلال

شکایت میلیچ به باشگاه استقلال رسیده و مسئله ای که سبب تعجب مسئولان این باشگاه در این شکایت شده این است که میلیچ پول‌هایی که از طریق اعضای سابق هیات مدیره دریافت کرده بوده را جز دریافتی های خود از استقلال حساب نکرده و همین مسئله باعث شده تا این بازیکن رقم عجیب و غریبی را در شکایت خود بیاورد.

اخبار باشگاه پرسپولیس

 دو لژیونر در لیست خرید یحیی در نیم فصل

یحیی گل محمدی تقریبا از خرید مهاجم خارجی تا نیم فصل ناامید شده است. بنابراین سرمربی پرسپولیس تصمیم گرفته است با ادامه این شرایط تا نیم فصل با همین نفرات ادامه دهد و البته در این میان روی خرید مهاجم خوب و گلزن خارجی مطالعه کند. برنامه اصلی یحیی گل محمدی طبق شنیده‌ها یا به عبارت بهتر اولویت او خرید مهاجم ششدانگ خارجی است. هرچند پیدا کردن مهاجم خوب ولو از نوع خارجی آن حتی با داشتن جیب پُرپول در نقل و انتقالات زمستانی بسیار سخت و دشوار است.  شاید پرسش این باشد که اگر پرسپولیس نتوانست تا نیم فصل یا شروع نقل و انتقالات زمستانی مهاجم ششدانگ خارجی پیدا کند، آن وقت تکلیف چیست؟ به نظر می رسد دو مهاجم گلزن و لژیونر ایرانی نیز فعلا در لیست یحیی گل محمدی قرار گرفته‌اند. دو مهاجمی‌که در آنسوی آب‌ها شرایط خیلی خوبی ندارند و بدشان نمی‌آید با رقمی‌مناسب و قراردادی خوب به ایران بازگردند. جالب آن که این دو مهاجم رابطه خوب و مطلوبی با یحیی گل محمدی سرمربی تیم پرسپولیس داشته و یکی از دلایلی که می‌تواند آنها را به ایران بازگرداند همین موضوع است. گفته می‌شود این دو مهاجم مورد نظر برای نیم فصل سابقه پوشیدن پیراهن دو تیم استقلال و پرسپولیس را در کارنامه دارند و یحیی گل محمدی نیز به هر دو اعتقاد ویژه ای دارد.

هدیه پرسپولیسی ها به محبوب

احسان پهلوان کماکان زیر نظر کادر پزشکی بود ولی سید جلال حسینی به تمرینات گروهی بازگشت و در تمام مراحل تمرین شرکت داشت و سایر بازیکنان هم بدون مشکل، برنامه‌های کادر فنی را به اجرا گذاشتند.داود محبوب دفاع راست و بازیکن سابق پرسپولیس در دهه 70 امروز در محل تمرین قرمزپوشان حاضر شد و با اعضای کادر فنی و بازیکنان به خوش و بش پرداخت و برای تیم آرزوی موفقیت کرد.تمرین امروز بعد از 80 دقیقه به پایان رسید و سرخپوشان فردا (چهارشنبه) هم آخرین جلسه تمرینی خود پیش از دیدار برابر تیم هوادار را برگزار خواهند کرد.در پایان تمرین هم به رسم یادبود، یک پیراهن پرسپولیس به داود محبوب از سوی اعضای تیم اهدا شد.

هدیه پرسپولیسی ها به داور محبوب

رادوشوویچ سرانجام از پرسپولیس پول گرفت

باشگاه پرسپولیس امروز بخشی از مطالبات بوژیدار رادوشوویچ را پرداخت کرد. طبق اعلام باشگاه پرسپولیس، مدیران این باشگاه امروز 50 هزار یورو به دروازه‌بان کروات پرداخت کردند تا اصل قرارداد مربوط به فصل گذشته وی را تسویه کرده باشند.همچنین درصدی از قرارداد امسال این دروازه‌بان کروات هم پرداخت شد و طبق توافق آنها با رادو و مدیر برنامه‌هایش قرار است تا سه هفته دیگر 30 هزار یورو دیگر به این بازیکن پرداخت شود تا دریافتی‌هایش مانند سایر بازیکنان تیم پرسپولیس به 20 درصد در فصل جدید برسد.

دیدگاه تان را بنویسید