اظهارنظر سرخابی ها بعد از دربی ۹۷

استقلالی ها معترض به پنالتی گرفته نشده؛ پرسپولیسی ها معتقد به برتری مقابل حریف

بازیکنان پرسپولیس اظهارنظرهای متفاوتی درباره دربی داشتند و هرکدام تیم خودشان را شایسته برد بازی دانستند.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس، سیدجلال حسینی کاپیتان تیم فوتبال پرسپولیس پس از تساوی بدون گل این تیم برابر استقلال در جمع خبرنگاران حاضر شد و اظهار کرد: بازیکنان ما خیلی زحمت کشیدند. می توانستیم ببریم اما حیف شد. ما هر سال که بازیکنان اصلی تیم می‌روند، کارمان سخت‌تر می‌شود و هر سال تلاشمان را دو چندان می کنیم و این فصل هم برای موفقیت پرسپولیس تلاش خواهیم کرد.

او درباره مصدومیتش گفت: من روز به روز در حال بهتر شدن هستم. من هم زانویم درد می‌کرد و هم سرما خورده بودم. روز به روز بهتر می‌شوم و از این هفته به تیم اضافه می‌شوم.

کاپیتان پرسپولیس درباره جذاب نبودن داربی ۹۷ تصریح کرد: قبل از بازی این همه آدم صحبت می کنند و الکی کار را حساس می‌کنند. آن قدری فشار را زیاد می کنند که بازیکنان نتوانند کار خود را انجام دهند.

سیدجلال حسینی درباره گرفتن بخشی دیگر از قراردادشان توضیح داد: صدری امروز ۱۵ درصد قراردادمان را واریز کرد. به همه مدیران کمک می شود به جز مدیریت پرسپولیس. امیدوارم این اتفاق زودتر بیفتد.

کری‌خوانی افشین پیروانی: شما پزشک هستید؟

افشین پیروانی پس از تساوی تیم‌های فوتبال استقلال و پرسپولیس درمورد این مسابقه اظهار داشت: از نظر فوتبالی ما بهتر بازی کردیم و شرایط بهتری داشتیم، اما نتوانستیم برنده شویم. اگر قرار به بردن بود حداقل با یک اختلاف باید به پیروزی می‌رسیدیم.

وی در پاسخ به این سوال که شما استقلال را متوقف کردید یا آنها این کار را کردند، خاطرنشان کرد: فکر می‌کنم  استقلال ما را متوقف کرد.

سرپرست تیم فوتبال پرسپولیس درمورد اظهارات مجیدی مبنی بر پنالتی گرفته نشده داور برای استقلال، تصریح کرد: کدام صحنه؟ چیزی یادم نمی‌آید!

پیروانی درمورد اعتراض‌های نیمکت دو تیم در کنار زمین، گفت: ما بهترین و آرام‌ترین نیمکت را داریم. هرکسی اختیار دارد هر کاری می‌خواهد انجام دهد. ما صحنه‌ای ندیدیم.

وی در پاسخ به این سوال که چقدر تا صدر فاصله دارید، اظهار داشت: ما به صدر عادت داریم ومطمئن باشید به جایگاه خود بازخواهیم گشت. در شرایط کنونی تمام تلاش خود را به کار می‌گیریم که بازهم به صدر جدول برگردیم.

سرپرست تیم فوتبال پرسپولیس در پاسخ به این سوال که اگر گل‌محمدی بیمار بوده، چرا امروز از ماسک استفاده نکرد، گفت: شما پزشک هستید؟ به یحیی گل‌محمدی می‌گویم اگر از این به بعد کاری خواست انجام دهد با شما هماهنگ کند.

پیروانی درمورد آینده تیم فوتبال پرسپولیس خاطرنشان کرد: آینده خوبی داریم، چون تیم خوبی داریم. منسجم هستیم و هواداران از ما توقع قهرمانی دارند. به قهرمانی عادت داریم و انشالله بازهم قهرمان خواهیم شد.

وی درخصوص مشکلات مالی بازیکنان، گفت: مشکلات در حال رفع شدن است و امروز هم باشگاه مبلغی را واریز کرد و در مجموع شرایط خوب است.

ترابی: مساوی به نفع استقلال و پرسپولیس بود!

مهدی ترابی بعد از تساوی استقلال و پرسپولیس در داربی ۹۷ تهران و تقسیم امتیازها میان دو تیم گفت: بازی سخت و درگیرانه‌ای بود. دو تیم در وسط زمین جنگیدند و یک جورهایی تقسمی امتیاز کردند و برای هر دو تیم خوب بود. در شروع نیمه دوم بهتر از استقلال بودیم و از موقعیت‌هایمان استفاده نکردیم. ان‌شاء‌الله در بازی با هوادار جبران می‌کنیم.

او در واکنش به اینکه می‌گوید مساوی به نفع استقلال شد اما آن‌ها اعتقاد داشتند داور به اشتباه به نفع این تیم پنالتی نگرفت گفت: ما در نیمه دوم کاملا روی بازی سوار بودیم و آقای بنیادی‌فر دو، سه سوت اشتباه زد. آقای صفایی هم در صحنه برخورد عالیشاه به او کمک کرد اما بنیادی‌فر گوش نداد. بعد از این استقلال از فشار تیم ما خارج شد.

این بازیکن درباره اعتراض مکرر تیم‌ها به داور مسابقه گفت: شما صداها را شنیدید. بازیکنان ما کار خود را می‌کردند اما بازیکنان استقلال مدام اعتراض می‌کردند.

ترابی درباره تساوی استقلال و پرسپولیس و صدرنشین گل‌گهر با شکست دادن سپاهان گفت: گل‌گهر تیم خوبی است اما تلاش می‌کنیم بازی به بازی پیش برویم.

شیری: می‌توانستیم برنده دربی باشیم

مهدی شیری پس از تساوی پرسپولیس در دربی 97 اظهار داشت: بازی سختی بود. خیلی موقعیت داشتیم که به گل برسیم، اما در ضربات آخر بدشانس بودیم. در کل خدا را شکر می‌کنیم که بچه ها سالم از زمین بیرون آمدند و سعی می‌کنیم در مسابقات آینده جبران کنیم. ما برای برد آمده بودیم و همه دوست داریم که در دربی برنده شویم.

وی در مورد اینکه بار فنی بازی پایین بود، گفت: چنین بازی‌هایی چون حساسیت بالاست، کار بازیکنان و داور سخت می‌شود، اما می‌توانستیم ببریم. در آینده به جایگاه اصلی مان که هواداران انتظار دارند، می‌رسیم.

مدافع پرسپولیس در مورد واریز 15 درصد از قراردشان گفت: از مدیران باشگاه تشکر می‌کنیم. تیم ما باید به یک آرامش کامل برسد، چون بچه ها حق شان بیش از اینها است.

شیری در مورد اینکه استقلالی‌ها معتقد بودند در اواخر مسابقه پنالتی به نفع شان گرفته نشد، گفت: در مورد داوری صحبت نمی‌کنم.

فرجی: یک سر و گردن از استقلال بالاتر بودیم

فرشاد فرجی شنبه شب پس از تساوی بدون گل در داربی پایتخت در جمع خبرنگاران، اظهارکرد: بازی سخت و جانداری بود و خیلی خوب بازی کردیم و به جرات می گویم یک سر و گردن از تیم استقلال بالاتر بودیم. موقعیت‌های خیلی خوبی داشتیم اما متاسفانه شانس با ما یار نبود. در کل همین که کلین شیت کردیم و بازی خوبی به نمایش گذاشتی، خوب بود اما از نتیجه راضی نیستیم و امیدوارم در ادامه راه نتایج خیلی بهتری کسب کنیم.

او درباره داوری نیز گفت: احترام خاصی برای آقای بنیادی‌فر قائل هستم و در جایگاهی نیستم که درباره او صحبت کنم. بنده خدا از ابتدای بازی از سوی نیمکت حریف تحت فشار قرار گرفته بود و تصمیم‌گیری سخت شده بود. اگر می‌خواهند، فوتبال جذاب‌تری ببینید باید کمی حاشیه‌های کنار زمین کم‌تر شود. در نیمه دوم به تمام صحنه‌هایی که ما اعتراض کردیم، نگاه کنید و هر کدام را اشتباه کردیم، شما هر چه گفتید درست است.

چشمی: آقای داور پنالتی را بگیر!

روزبه چشمی، هافبک استقلال بعد از تساوی بدون گل استقلال و پرسپولیس و ارائه یک بازی بی‌کیفیت گفت: بازی قشنگی نبود. به وضوح مشخص بود که بازی بد بود. از هواداران معذرت خواهی می‌کنم ولی در دقیقه ۸۸ بازی، آقای بنیادی‌فر که خوب هم سوت زده بود اما باید شهامت به خرج می‌داد و پنالتی می‌گرفت. مگر می‌شود پنالتی نگرفت؟

او درباره اینکه قبل از آن هم یک صحنه مشکوک را آفساید اعلام کرد گفت: من کاری به آفساید ندارم. یکسری صحنه‌ها واضح است و در آن صحنه شهامت می‌خواهد که داور تصمیمش را اعلام کند. واضحِ واضح بود. اگر قرار است داور داربی باشید باید شهامت داشته باشید و پنالتی بگیرید. اگر پنالتی گرفته می‌شد، نتیجه بازی تغییر می‌کرد.

هافبک استقلال درباره عملکرد فنی دو تیم گفت: داربی خوب نبود و دو تیم خوب بازی نکردند. من معذرت‌خواهی هم کردم اما همین داربی را هم می‌توانستیم ببریم و سه امتیاز بگیریم. در بازی با صنعت نفت آبادان موقعیت‌های زیادی را خراب کردیم اما چون ۳ بر یک جلو هستیم، داور نباید پنالتی ما را بگیرد؟ بابا مگر می‌شود پنالتی ما را نگیرند؟ آقای داور شما کارت را بکن و پنالتی را بگیر! اینطوری ۶ امتیاز را از دست دادیم. هواداران روی این موضوع مانور ندهند که ما موقعیت نداشتیم بلکه بدانند ما در همین وضعیت باید ۶ امتیاز می‌گرفتیم. گاهی در روز بد هم می‌توانیم برنده شویم. الان باید کجای جدول بودیم؟ نمی‌توان فقط به کیفیت بازی ایراد گرفت. ما بد بودیم و ولی باید سه امتیاز را می‌گرفتیم. مگر می‌شود هر هفته پشت سر هم پنالتی نگیرند؟ واقعا تصمیم گرفتم امسال درباره داوری حرف نزنم. من نمی‌گوید سهوی یا عمدی است اما می‌گویم داور باید شهامت پنالتی گرفتن را داشته باشد.

چشمی درباره خوش و بش با یحیی گل‌محمدی در اواخر مسابقه گفت: با او درباره کارت زردهای دو طرف صحبت کرد و گفتم هر چه داور به شما کارت زرد داد، دو برابرش را هم به ما داده بود.

چه کسی می‌خواهد بابت پنالتی گرفته نشده از استقلال عذرخواهی کند؟

فرزاد مجیدی، کمک سرپرست تیم فوتبال استقلال پس از تساوی بدون گل برابر پرسولیس در داربی پایتخت گفت: فکر می‌کنم داربی همین است. در داربی یک موقعیت یا یک پنالتی می‌تواند نتیجه را تغییر دهد. صحنه از این واضح‌تر نبود که داور نخواهد پنالتی بگیرد. دلم برای هواداران استقلال می‌سوزد. ببینید کارشناسان داوری چه چیزی درباره داوری می‌گویند. چه کسی می خواهد عذرخواهی کند؟

او ادامه داد: همه مدیریت و کادر فنی استقلال زحمت می‌کشند. ما نمی‌ایستیم و تا آخر می‌جنگینم اما هواداران واقعی استقلال به چیزی که حق‌شان است، نمی‌رسند و گناه دارند.

کمک سرپرست استقلال درباره گرفتن تبلغات محیطی از سازمان لیگ گفت: به همه عوامل استقلال بابت این موضوع تبریک می‌گویم. همان‌طور که افتخار و دو ستاره داریم، همیشه کارهای خاص انجام می‌دهیم و امسال هم در لیگ برتر حرف‌های زیادی برای گفتن داریم. فرزاد مجیدی، کمک سرپرست تیم فوتبال استقلال پس از تساوی بدون گل برابر پرسولیس در داربی پایتخت گفت: فکر می‌کنم داربی همین است. در داربی یک موقعیت یا یک پنالتی می‌تواند نتیجه را تغییر دهد. صحنه از این واضح‌تر نبود که داور نخواهد پنالتی بگیرد. دلم برای هواداران استقلال می‌سوزد. ببینید کارشناسان داوری چه چیزی درباره داوری می‌گویند. چه کسی می خواهد عذرخواهی کند؟

او ادامه داد: همه مدیریت و کادر فنی استقلال زحمت می‌کشند. ما نمی‌ایستیم و تا آخر می‌جنگینم اما هواداران واقعی استقلال به چیزی که حق‌شان است، نمی‌رسند و گناه دارند.

کمک سرپرست استقلال درباره گرفتن تبلغات محیطی از سازمان لیگ گفت: به همه عوامل استقلال بابت این موضوع تبریک می‌گویم. همان‌طور که افتخار و دو ستاره داریم، همیشه کارهای خاص انجام می‌دهیم و امسال هم در لیگ برتر حرف‌های زیادی برای گفتن داریم.

مطهری: خطای دقیقه 88 پنالتی بود

ارسلان مطهری پس از دربی 97 اظهار داشت: بازی خوبی بود، چند موقعیت داشتیم که استفاده نکردیم اما خوب بازی کردیم.

وی در مورد زمان انجام تعویضش گفت: در این مورد کادر فنی می‌داند و من نمی‌توانم نظر بدهم.

مهاجم استقلال در مورد اینکه آیا از این بازی لذت برده است، عنوان کرد: ما در جریان بازی هستیم و لذت نمی‌بریم فقط به دنبال برد هستیم. به این دقت نکردم که من راضی می‌شوم یا خیر.

مطهری در مورد پنج تساوی پیاپی استقلال اظهار داشت: در این موارد سؤال نپرسید، به من ارتباطی ندارد. 

وی در مورد صحنه‌ای که اواخر بازی استقلالی‌ها اعتقاد به پنالتی داشتند، عنوان کرد:‌ من از زاویه‌ای دیدم که فکر می‌کنم پنالتی بود. کارشناسان داوری باید این صحنه را ببینند و صحنه باید بازبینی شود.

دیدگاه تان را بنویسید