جی پلاس

وریا غفوری یک مصدوم مشکوک دیگر در استقلال!

کاپیتان آبی ها به دلیل مصدومیت مدتی قادر به همراهی تیمش نخواهد بود اما مصدومیت او یادآور نمونه هایی هست که داستانی فراتر از آسیب دیدگی داشته اند.

لینک کوتاه کپی شد

گروه ورزشی جی پلاس؛ وریا غفوری به دلیل آنچه مصدومیت از ناحیه ساق پا عنوان شده، دو یا سه هفته ای از میادین دور خواهد بود. آسیب دیدگی البته یکی از اجزای جدایی ناپذیر فوتبال است و تقریبا تمام بازیکنان حداقل یکی دو بار در طول دوران حرفه ای خود با آن روبرو می شوند اما نکته جالب مصدومیت در استقلال ارتباط نزدیک آن با مسائل حاشیه ای است. 

کاپیتان آبی ها در شرایطی در یکی دو بازی آینده استقلال حضور نخواهد داشت که اخیرا در مصاحبه ای مشکوک، عنوان کرد که فشار زیادی بر روی او وجود دارد. او حتی در پاسخ به خبرنگاری که پرسید این مشکل از سمت کادر فنی است، ماجرا را تکذیب نکرد تا به شایعات اختلاف با مجیدی دامن زده باشد. حالا پس از این حرف و حدیث ها خبر مصدومیت او بدون این که اعلام شود در کدام بازی یا تمرین این اتفاق رخ داده در رسانه ها منتشر شده است. 

این نخستین بار نیست که بازیکنان استقلال پس از مشکل خوردن با کادر فنی یا مدیریتی باشگاه دچار مصدومیت می شوند. فصل گذشته در مقاطعی مظاهری نیز بارها به همین شکل مبهم مصدوم شد. هرویه میلیچ هم ابتدا به دلیل مصدومیت به سکوها تبعید شد و سپس مشخص که هیچ گونه مصدومیتی در کار نبوده است. 

علاوه بر این بازیکنانی مانند دیاباته و دانشگر نیز همین گونه مصدوم شده اند. این که داستان مصدومیت وریا غفوری چقدر به قبلی ها شباهت دارد و چه اندازه جدی است در آینده مشخص خواهد شد.

 

دیدگاه تان را بنویسید