جی پلاس؛

آخرین اخبار پرسپولیس و استقلال| تمرین آبی ها در غیاب دو بازیکن؛ قیمت بلیت بازی قرمزها چقدر است؟

با مجوز سازمان لیگ فوتبال و مسئولان ورزشگاه آزادی دیدار تیم‌های فوتبال پرسپولیس و صنعت نفت آبادان با حضور تماشاگر برگزار می‌شود.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس؛ آخرین اخبار امروز دوشنبه 1 آذر 1400 درباره باشگاه های پرسپولیس و استقلال را در ادامه می خوانید.

اخبار باشگاه استقلال

بازگشت کاپیتان به ترکیب اصلی

وریا غفوری کاپیتان تیم فوتبال استقلال حضور در ترکیب اصلی تیمش در دیدار گذشته را به دلیل سرماخوردگی از دست داد و در نیمه دوم به عنوان بازیکن جانشین وارد زمین شد.

حضور غفوری در زمین باعث شد جناح راست آبی پوشان راه افتاده و پایه گذاری حملات این تیم از این جناح صورت گیرد. غفوری به طور کامل سرماخوردگی را پشت سر گذاشته و مشکلی برای حضور در ترکیب ثابت تیمش ندارد.

تیم‌های استقلال و گل گهر در چارچوب هفته ششم رقابت های لیگ برتر، روز چهارشنبه ۳ آذر و از ساعت ۱۶ در سیرجان به مصاف هم می‌روند و دو تیم در شرایطی روبروی هم قرار می‌گیرند که استقلال با ۱۱ امتیاز در رده دوم و گل گهر با ۹ امتیاز در جایگاه پنجم جدول قرار دارند.

تمرین استقلال در غیاب دو بازیکن

 اعضای تیم فوتبال استقلال که روز گذشته در جلسه آنالیز بازی با نساجی شرکت کردند امروز مجددا کارهای تاکتیکی را زیر نظر سرمربی این تیم پیگیری کردند. پیش از شروع ا تمرین امروز هم بازیکنان در جلسه فنی شرکت کردند.گرم کردن، مرور یک تاکتیک حفظ توپ و فوتبال در زمین کوچک محور تمرین امروز آبی‌پوشان پایتخت بود.حسین مرادمند و روزبه چشمی به دلیل سرماخوردگی در تمرین شرکت نکردند، سایر بازیکنان در این جلسه تمرینی حضور داشتند.تیم فوتبال استقلال فردا قبل از سفر به سیرجان آخرین تمرین خود را پیش از دیدار با گل‌گهر در تهران برگزار خواهد کرد.دیدار گل‌گهر و استقلال روز چهارشنبه برگزار می‌شود.

مجیدی مدافع استقلال را در اختیار باشگاه قرار داد

 بابک مرادی در تمرین امروز آبی پوشان حضور داشت اما وی با پایان تمرین امروز توسط فرهاد مجیدی در اختیار باشگاه قرار گرفته و قطعا در سفر به سیرجان آبی پوشان را همراهی نخواهد کرد.این بازیکن در دیدار مقابل نساجی هم در فهرست آبی پوشان قرار نداشت.

اخبار باشگاه پرسپولیس

اعتراض قرمزها به اشتباهات داوری

باشگاه پرسپولیس با ادعای اشتباهات داوری به ضرر این تیم در هفته‌های اخیر لیگ برتر اطلاعیه‌ای صادر کرد که متن آن به شرح زیر است:

تیم فوتبال پرسپولیس در پنج هفته از رقابت‌های لیگ از سه اشتباه مسلم داوری که کارشناسان مهر تایید بر آن زده‌اند، متضرر شده است و در بازی با مس رفسنجان هم پنالتی مشکوک بر روی سیدجلال حسینی گرفته نشد و در این رابطه نیز منتظر نظر کارشناسان می‌مانیم.برخلاف برخی اظهارات، پنالتی اعلام شده برای پرسپولیس به گفته کارشناسان کاملا صحیح بوده است. این در حالی است که برخی از رقبا در پنج هفته از رقابت‌های لیگ از چهار اشتباه مسلم سود برده و فقط یک بار متضرر شده‌اند. تمامی این ادعاها بنا به گفته کارشناسان داوری  مطرح شده و ما به آن استناد کرده‌ایم.پرسپولیس در بازی با آلومینیوم اراک گل سه امتیازی را در حالی دریافت کرد که بر روی سیامک نعمتی خطا شده بود و همه کارشناسان به اتفاق نظر روی مردود بودن این گل تاکید کردند.باشگاه پرسپولیس همچنین با ارسال نامه‌ای به سازمان لیگ و کمیته داوران خواهان بررسی وضعیت داوری‌های مسابقات شده است.

حضور 5 هزار هوادار برای دیدار پرسپولیس و صنعت نفت

با مجوز سازمان لیگ فوتبال و مسئولان ورزشگاه آزادی دیدار تیم‌های فوتبال پرسپولیس و صنعت نفت آبادان با حضور تماشاگر برگزار می‌شود.مسئولان برگزاری رقابت‌های لیگ برتر در سازمان لیگ فوتبال با تأیید زیر ساخت‌های موجود در ورزشگاه آزادی برای حضور هواداران با کنترل کارت واکسن آنها مجوز حضور ۵ هزار تماشاگر را برای میزبانی پرسپولیس از نفت آبادان صادر کردند.طبق تصمیمات در نظر گرفته شده فروش بلیت شامل افرادی که کارت واکسن آنها از سوی وزارت بهداشت صادر شده است می‌شود.قرار است ۵ هزار هوادار با رعایت فاصله گذاری در ورزشگاه آزادی به تماشای بازی شاگردان یحیی گل محمدی بنشینند. همانند بازی استقلال با نساجی، ۱۰ درصد از این ظرفیت یعنی ۵۰۰ سکو هم برای تماشاگران تیم میهمان یعنی صنعت نفت در نظر گرفته شده است.این مجوز در حالی صادر شده است که سازمان لیگ فوتبال با توجه به درخواست باشگاه‌هایی نظیر سپاهان اصفهان و تراکتور تبریز هنوز تصمیمی برای حضور هواداران این تیم‌ها در هفته ششم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال نگرفته است.

اعلام قیمت بلیت بازی پرسپولیس 

بلیت‌فروشی بازی پرسپولیس و صنعت نفت از ظهر روز سه‌شنبه به صورت الکترونیک آغاز خواهد شد. بر این اساس، قیمت بلیت‌ها به مبالغ؛ صد هزار، هشتاد هزار و پنجاه هزار تومان تعیین شده است.

دیدگاه تان را بنویسید