جی پلاس؛

آخرین اخبار پرسپولیس و استقلال| مجیدی اجازه تمرین به این بازیکن نداد! ؛ وریا غفوری تبرئه شد/ حضور هواداران در دیدار سرخ پوشان و صنعت‌نفت

سرمربی استقلال اجازه نداد مدافع تیمش تمرین کند و از وی خواست محل تمرین را ترک کند.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس؛ آخرین اخبار امروز شنبه 29 آبان 1400 درباره باشگاه های پرسپولیس و استقلال را در ادامه می خوانید.

اخبار باشگاه استقلال

وریا غفوری تبرئه شد

در خصوص صحبت‌های وریا غفوری بازیکن و کاپیتان تیم استقلال تهران درخصوص اخذ پنج درصد از قرارداد هر بازیکن، اعضای کمیته انضباطی پس از مطالعه و گزارش و باتوجه به دفاعیات باشگاه استقلال، صحبت های غفوری را نشر اکاذیب ندانسته و رای برائت وی را صادر کرد.

بازیکن استقلال 4 ساله تمدید کرد

 فردین رابط به مدت ۴ فصل دیگر قرارداد خود را با تیم فوتبال استقلال تمدید کرد.این بازیکن جوان با تمدید قرارداد همچنان برای آبی پوشان به میدان می‌رود.

مجیدی اجازه تمرین به این بازیکن را نداد!

تمرین ریکاوری استقلال از ساعت 11 امروز در ورزشگاه آرارات در شرایطی برگزار شد فرهاد مجیدی به بابک مرادی اجازه تمرین نداد.بازیکن استقلال که روز گذشته در لیست آبی پوشان حضور نداشت امروز در محل تمرین تیمش حضور پیدا کرد اما سرمربی آبی پوشان اجازه نداد مدافع تیمش تمرین کند و از وی خواست محل تمرین را ترک کند.تیم فوتبال استقلال روز گذشته در ورزشگاه آزادی مقابل نساجی تن به تساوی بدون گل داد.به نظر می‌رسد علت غیبت مرادی در تمرین استقلال سرما خوردگی شدید او بوده که اجازه انجام تمرین را به وی نداده و مرادی با هماهنگی کادرفنی در تمرین حضور پیدا نکرده است.این بازیکن پس از مراجعه به پزشک و تزریق سرم، امروز را استراحت می‌کند تا در صورت بهبودی فردا به تمرین آبی پوشان اضافه شود.

اخبار باشگاه پرسپولیس

دیدار پرسپولیس و صنعت‌نفت با حضور تماشاگران

 سیدمجید صدری گفت:خوشحال هستیم که اعلام کنیم چهارشنبه این هفته، در دیدار با صنعت نفت آبادان، بار دیگر هواداران پرشور پرسپولیس را در ورزشگاه در کنار تیم خواهیم دید و این بازی با حضور تماشاگران انجام خواهد شد.

صدری گفت: همچنین در این مسابقه برای اولین بار و در اجرای تبلیغات محیطی بازی خانگی پرسپولیس، توسط خود باشگاه انجام خواهد شد.

 

دیدگاه تان را بنویسید