جی پلاس؛

آخرین اخبار پرسپولیس و استقلال| علیپور در فهرست یحیی نیست!/ واکنش آبی پوشان به شایعات درباره پرونده استراماچونی

علی علیپور در گفتگوی تلویزیونی تمایلش را برای بازگشت به پرسپولیس مطرح کرد که برای همین شایعاتی درباره بازگشت آقای گل پیشین این تیم شنیده می شود.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس؛ آخرین اخبار امروز یکشنبه 30 آبان 1400 درباره باشگاه های پرسپولیس و استقلال را در ادامه می خوانید.

اخبار باشگاه پرسپولیس

 علیپور در فهرست یحیی نیست!

یحیی گل محمدی با وجود جذب دو بازیکن تاجیکستانی هنوز موفق به استفاده از آنها در ترکیب پرسپولیس نشده است. «منوچهر صفروف» و «وحدت هنانوف» با وجود گذشت ۱۰ روز از حضور در تهران هنوز مجوز بازی کردن برای این تیم به دلیل بسته بودن پنجره نقل و انتقالاتی از سوی فیفا را پیدا نکرده اند.از سوی دیگر سرمربی پرسپولیس منتظر اتمام دوران محرومیت باشگاه به دلیل عدم پرداخت کامل مطالبات کالدرون و خواکین است تا بتواند بازیکن خارجی دیگری را به جمع سرخپوشان اضافه کند.سرخ‌ها که دو جای خالی در لیست بزرگسالان خود دارند می‌توانند پس از باز شدن پنجره نقل و انتقالاتی اقدام به جذب بازیکنان جدید دیگری هم کنند. همین موضوع باعث شد تا پس از تمایل علی علیپور در گفتگوی تلویزیونی برای بازگشت به پرسپولیس شایعاتی درباره بازگشت آقای گل پیشین این تیم شنیده شود.این در حالی است که گل محمدی نه تنها اسم علی علیپور را برای مذاکره با باشگاه اعلام نکرده است بلکه فعلاً اسم هیچ گزینه دیگری را نیز به باشگاه نداده است. او منتظر باز شدن پنجره نقل و انتقالاتی است تا بتواند پس از آن درباره جذب بازیکن مدنظر خود با سرپرست فعلی باشگاه جلسه بگذارد.علی علیپور برای پیوستن به پرسپولیس چاره‌ای جز فسخ قرارداد با ماریتیمو پرتغال ندارد تا بتواند با پرسپولیس قرارداد امضا کند. علیپور برای فسخ این قرارداد باید مبلغ بسیار بالایی را به باشگاه پرتغالی پرداخت کند که بعید است این بازیکن یا باشگاه پرسپولیس توان پرداخت آن را داشته باشند.

وکیل کالدرون: منتظر واریز پول هستیم

ملانی شایر وکیل گابریل کالدرون درباره آخرین وضعیت پرداخت مطالبات موکلش از سوی باشگاه پرسپولیس اظهار کرد: من و آقای کالدرون با باشگاه پرسپولیس در تماس هستیم و صحبت‌های خوبی انجام داده‌ایم چون هدف مشترکی داریم که مشکلات را در اسرع وقت حل کنیم.

وی در پاسخ به این سوال که آیا تمام مطالبات کالدرون به حسابش واریز شده است، یا خیر گفت: نه هنوز، واریز نشده  است. منتظر واریز پول هستیم.

اخبار باشگاه استقلال

رکورد جالب استقلال در هفته های ابتدایی لیگ

استقلال در حالی در هفته پنجم رقابت های لیگ برتر از نساجی میزبانی کرد که فرهاد مجیدی در اتفاقی غیر قابل پیش بینی نه رشید مظاهری را درون دروازه قرار داد و نه سید حسین حسینی را تا برای اولین بار فرصت بازی به یک دروازه‌بان جوان به نام علیرضا رضایی برسد.رضایی باوجود اینکه برای اولین بار با پیراهن استقلال در این فصل به میدان رفت، اما نمایش خوبی از خود به جای گذاشت و در چند نوبت با واکنش‌های خوبش مانع از باز شدن دروازه شد تا نخستین حضور او در چارچوب دروازه آبی پوشان با کلین شیت همراه باشد.رضایی بعد از حسینی و مظاهری سومین دروازه‌بانی است که در ۵ بازی درون دروازه استقلال ایستاده تا آبی پوشان اولین تیمی در لیگ بیست و یکم باشند که از ۳ دروازه‌بان استفاده کرده‌اند و هر ۳ دروازه‌بان این تیم هم کلین شیت کرده‌اند.سید حسین حسینی با ۲۷۸ دقیقه و ۳ کلین شیت، علیرضا رضایی با ۹۰ دقیقه و یک کلین شیت و رشید مظاهری با ۸۲ دقیقه بازی و یک کلین شیت در دیدارهای گذشته آبی پوشان برای این تیم به میدان رفته‌اند.استقلال در پایان هفته پنجم با ۱۱ امتیاز بعد از آلومینیوم اراک در جایگاه دوم قرار دارد و با یک گل خورده همراه با آلومینیوم اراک و سپاهان بهترین خطوط دفاعی لیگ را دارند.

واکنش استقلال به شایعات درباره پرونده استراماچونی

فرشید سمیعی، معاون حقوقی باشگاه استقلال گفت: «از رسانه‌ها انتظار داریم که به جای انتشار اخبار غیرواقعی درخصوص پرونده استراماچونی، اجازه بدهند تیم وکلا به همراه کارشناسان حقوقی باشگاه استقلال کار تخصصی خود را در آرامش انجام دهند.» سمیعی درباره نحوه اطلاع‌رسانی به هواداران درباره این پرونده افزود: «پس از صدور رأی قطعی، رأی اصداری به همراه متن کامل قرارداد منتشر خواهد شد تا هواداران متوجه شوند چه قراردادی با چه مفاد و موادی منعقد شده و از چنین قراردادی به چه کیفیتی دفاع شده است.»

دیدگاه تان را بنویسید