جی پلاس؛

آخرین اخبار پرسپولیس و استقلال| وضعیت سیدجلال و نعمتی در هاله ای از ابهام/ غیبت ادامه دار وریا غفوری در تمرین آبی ها

سیدجلال حسینی و سیامک نعتی طی روزهای گذشته به دلیل مصدومیت به صورت اختصاصی تمرینات خود را پشت سر گذاشته‌اند و حضورشان در دیدار برابر مس رفسنجان در هاله‌ای از ابهام قرار دارد.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس؛ آخرین اخبار امروز چهارشنبه 26 آبان 1400 درباره باشگاه های پرسپولیس و استقلال را در ادامه می خوانید.

اخبار باشگاه پرسپولیس

کارگزار باشگاه پرسپولیس مشخص شد

توافقات لازم از سوی باشگاه پرسپولیس با کارگزار جدید انجام شد و طرفین در تمام موارد به توافق رسیدند و مراسم رونمایی و امضای این قرارداد، اواسط هفته آینده برگزار خواهد شد. در این قرارداد، تبلیغات محیطی، اسپانسرینگ و برنامه‌های مالی دیگر با توافق طرفین مورد تائید قرار گرفت. صدری سرپرست باشگاه پرسپولیس در این رابطه گفت: کارگزار جدید باشگاه با رعایت تمام ضوابط قانونی و با مبلغ قابل توجه، هم در زمینه تبلیغات محیطی و هم اسپانسرینگ انتخاب شده است و اواسط هفته آینده معرفی می‌شود.

تکلیف سیدجلال و نعمتی برای سفر به کرمان فردا مشخص می‌شود

سیدجلال حسینی و سیامک نعتی دو بازیکن تیم فوتبال پرسپولیس طی روزهای گذشته به دلیل مصدومیت به صورت اختصاصی تمرینات خود را پشت سر گذاشته‌اند و حضورشان در دیدار برابر مس رفسنجان در هاله‌ای از ابهام قرار دارد.در همین زمینه قرار است، وضعیت نهایی مصدومیت حسینی و نعمتی در تمرین فردا (پنجشنبه) بررسی شود و تصمیم نهایی درباره حضور این بازیکنان در دیدار با مس رفسنجان گرفته شود.تیم پرسپولیس در هفته پنجم لیگ برتر از ساعت 16 روز جمعه میهمان تیم مس رفسنجان خواهد بود.

وکیل کالدرون: همچنان منتظر دریافت کل طلب‌مان از پرسپولیس هستیم

در شرایطی که باشگاه پرسپولیس مدتی پیش حدود ۷۰۰ هزار یورو طلب خود به گابریل کالدرون و خواکین را به حساب این مربیان در سوییس واریز کرده تاکنون خبری از تایید به حساب نشستن کل این مبلغ به حساب آنها نشده است.در همین ارتباط ملانی شایر، وکیل سرمربی آرژانتینی سابق پرسپولیس اظهار داشت: تاکنون کل پول را دریافت نکرده ایم و منتظر این موضوع  هستیم.وکیل کالدرون پس از وصول کل طلب این مربی باید این موضوع را به اطلاع فیفا برساند تا پس از آن پنجره نقل و انقالاتی سرخ پوشان باز شود./ فارس

اخبار باشگاه استقلال

غیبت ادامه دار غفوری در تمرین استقلال

 تمرین امروز تیم فوتبال استقلال از ساعت 13 در زمین مجموعه ورزشی آرارات برگزار شد.در ابتدا بازیکنان زیر نظر نوشادی به گرم کردن و کارهای سرعتی مشغول شدند. در بخش بعدی، بازیکنان در چهار گروه به مرور یک تاکتیک حفظ توپ پرداختند. بخش اصلی این تمرین را فوتبال در زمین کوچک با محوریت مرور تاکتیک های تیمی تشکیل داد.ووریا غفوری به دلیل سرما خوردگی و سیاوش یزدانی به دلیل حضور در کاروان تیم ملی فوتبال ایران، در این تمرین غایب بودند و سایر بازیکنان در کارهای تیمی شرکت داشتند. غفوری روز گذشته هم به دلیل سرماخوردگی با آبی پوشان تمرین نکرد.تیم فوتبال استقلال فردا آخرین تمرین خود را قبل از بازی با نساجی برگزار می‌کند.

رئیس کمیته پزشکی استقلال معرفی شد

طی حکمی از سوی مصطفی آجورلو  مدیرعامل باشگاه استقلال، دکتر سروش حبیبی به عنوان رییس کمیته پزشکی باشگاه استقلال منصوب شد.پیش از این کادر پزشکی تیم استقلال برای فصل جدید تغییر کرد و فرهاد مجیدی عذر تعدادی از اعضای گروه پزشکی فصل گذشته آبی پوشان را خواست.

دیدگاه تان را بنویسید