جی پلاس؛

آخرین اخبار پرسپولیس و استقلال| جزییاتی از دو پرونده آبی پوشان در فیفا/ سیدجلال مصدوم شد

دیاباته خواهان مبلغی بالای 200 هزار دلار از مطالباتش شده است.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس؛ آخرین اخبار امروز دوشنبه 24 آبان 1400 درباره باشگاه های پرسپولیس و استقلال را در ادامه می خوانید.

اخبار باشگاه استقلال

جزییاتی از دو پرونده استقلال در فیفا

 شیخ دیاباته، مهاجم پیشین استقلال که در حال حاضر زیر نظر استراماچونی در الغرافه قطر بازی می‌کند، خواهان مبلغی بالای 200 هزار دلار از مطالباتش شده، اما تیم حقوقی قبلی باشگاه مدعی بود با جرایمی که برای دیاباته در نظر گرفته شده، او نمی‌تواند درخواستی برای مطالباتش داشته باشد. قرار است رأی پرونده دیاباته در روزهای آینده به باشگاه استقلال ابلاغ شود.نکته جالب، عدم وجود سندی برای پرداختی‌های قبلی به دیاباته است. ظاهرا بخشی از مطالبات دیاباته توسط یکی از اعضای سابق هیئت مدیره تیم یا افراد نزدیک به باشگاه پرداخت شده و سندی برای آن ثبت نشده. هروویه میلیچ، بازیکن کروات فصل‌گذشته تیم استقلال با وجود اینکه زودتر از دیاباته ایران را ترک کرد، هنوز به فیفا شکایت نکرده و مسئولان باشگاه در حال مذاکره با او برای پرداخت مطالباتش هستند.

در تمرین استقلال چه گذشت؟

تمرین روز دوشنبه تیم فوتبال استقلال بعد از یک روز استراحت آبی‌پوشان پایتخت، از ظهر امروز در مجموعه ورزشی آرارات آغاز شد.بعد از حدود سی دقیقه کار زیر نظر بدنساز تیم، بازیکنان به چهار تیم تقسیم شدند و به مرور یک تاکتیک حفظ توپ مشغول شدند.بخش پایانی این تمرین را فوتبال درون تیمی با نظارت فرهاد مجیدی تشکیل داد.در این تمرین تنها سیاوش یزدانی غایب بود.

اخبار باشگاه پرسپولیس

یونس شاکری به عیادت مهاجم مصدوم گل‌گهر رفت

یونس شاکری مهاجم تیم گل‌گهر در جریان بازی با پرسپولیس به دلیل برخورد با فرشاد فرجی دچار مصدومیت رباط صلیبی شد و به همین دلیل باید پای خود را به تیغ جراحان بسپارد. مدافع سرخ‌پوشان که سابقه هم بازی‌بودن با شاکری در تیم پدیده مشهد را دارد روز گذشته با حضور در منزل این بازیکن پیگیر احوالش شد. این اقدام فرجی در آستانه عمل جراحی شاکری سبب افزایش روحیه مهاجم گل گهر شد.

شکست حقوقی پرسپولیس در شکایت از یک بازیکن

سعید حسین پور که در نیم فصل دوم لیگ بیستم با انتقالی قرضی از پرسپولیس به ماشین‌سازی پیوست پس از سقوط تیم تبریزی به لیگ دسته اول، در فصل نقل و انتقالات تابستانی به دلیل شرایط خود در جمع سرخ‌پوشان پایتخت و دریافت نکردن بخشی از مطالباتش،قراردادش با این باشگاه را فسخ کرد.پس از این اقدام واحد حقوقی پرسپولیس علیه حسین‌‍ پور شکایتی را مطرح کرد که کمیته وضعیت فدراسیون فوتبال پس از بررسی مستندات طرفین حق را به بازیکن جوان سابق این باشگاه داده و دعوی پرسپولیس را به دلیل پرداخت نشدن مطالبات حسین‌پور رد کرد. به این ترتیب وی می‌تواند به عنوان سهمیه آزاد راهی تیم دیگری شود.هافبک سابق پرسپولیس از برخی تیم‌های لیگ برتری پیشنهاداتی دریافت کرده و احتمال دارد در روزهای آتی با یکی از این تیم‌ها قرارداد  امضا کند.

در تمرین پرسپولیس چه گذشت؟

بازیکنان تیم پرسپولیس بعد از یک روز استراحت، تمرین امروز را از ساعت  11:30 در سالن بدنسازی و زمین چمن ورزشگاه شهید کاظمی آغاز کردند.بازیکنان ابتدا در سالن بدنسازی حضور یافتند و به مدت 30 دقیقه وزنه زدند. سپس راهی زمین چمن شده و در اختیار کادر فنی قرار گرفتند. پاسکاری‌های کوتاه و پاسکاری‌های تحت فشار در قالب دو گروه در برنامه بود و فوتبال درون تیمی زیر نظر کادر فنی در دستور کار قرار گرفت که طی آن، اعضای کادر فنی و در راس آنها یحیی گل محمدی تاکید ویژه‌ای روی انجام صحیح تاکتیک‌های تیمی داشتند.ملی‌پوشان، کریم باقری و مهرداد خانبان به دلیل حضور در اردوی تیم ملی، غایبان تمرین بودند.سیامک نعمتی تمرینات اختصاصی خود را زیر نظر کادر پزشکی انجام داد. سید جلال حسینی هم به دلیل مصدومیتی که در بازی تدارکاتی برابر تیم پدیده برای وی حادث شد، امروز اختصاصی تمرین کرد.تیم پرسپولیس جمعه در هفته پنجم لیگ برتر میهمان مس رفسنجان است.

سیدجلال مصدوم شد

 سید جلال حسینی در جریان دیدار دوستانه پرسپولیس مقابل پدیده که با تساوی بدون گل به پایان رسید، دچار مصدومیت شد.ظاهرا کاپیتان پرسپولیس دچار مصدومیت کشیدگی همسترینگ شده و به همین دلیل امروز اختصاصی تمرین کرد. البته پزشکان این تیم قرار است ظرف 2 روز آینده میزان مصدومیت حسینی را مورد بررسی قرار بدهند تا وضعیت حضور وی در بازی با مس رفسنجان مشخص شود اما در صورت خفیف نبودن این مصدومیت، این بازیکن قطعا نمی‌تواند مقابل شاگردان محمد ربیعی به زمین برود.شاگردان یحیی گل‌محمدی از ساعت 16 جمعه در هفته پنجم لیگ برتر میهمان مس هستند.

دیدگاه تان را بنویسید