جی پلاس؛

آخرین اخبار پرسپولیس و استقلال| باشگاه آبی ها و آل کثیر محکوم شدند/ دستمزد دو بازیکن تاجیکی قرمزپوشان لو رفت!

عیسی آل کثیر به پرداخت مبلغ 5 میلیارد و 40 میلیون ریال بابت اصل حق کارگزاری به علاوه مبلغ 84 میلیون و 872 هزار ریال به عنوان خسارات قانونی به ولی خورسندی محکوم شد.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس؛ آخرین اخبار امروز یکشنبه 23 آبان 1400 درباره باشگاه های پرسپولیس و استقلال را در ادامه می خوانید.

اخبار باشگاه پرسپولیس

عیسی آل کثیر محکوم شد

در پرونده شکایت ولی خورسندی از عیسی آل کثیر (بازیکن باشگاه پرسپولیس)، آل کثیر با قطعیت دادنامه به پرداخت مبلغ 5 میلیارد و 40 میلیون ریال بابت اصل حق کارگزاری به علاوه مبلغ 84 میلیون و 872 هزار ریال به عنوان خسارات قانونی به ولی خورسندی محکوم شد.

دستمزد خارجی های پرسپولیس لو رفت!

 روزنامه ایران ورزشی گزارشی درباره رقم قرارداد دو بازیکن جدید پرسپولیس منتشر کرده که تا حدی باورنکردنی به نظر می‌رسد. در این گزارش، رقم پرداختی پرسپولیس برای هر دو بازیکن روی هم ۸۰ هزار دلار عنوان شده که یک چهارم رقمی است که استقلال برای یامگا پرداخته است.  در بخشی از این گزارش آمده است: گفته می‌شود قرارداد این دو بازیکن سه ساله خواهد بود، ضمن اینکه هیچ بند خاصی برای فسخ قرارداد وجود ندارد. با این حال باشگاه پرسپولیس باید توجه کند که با پرداخت حقوق ماهیانه، می‌تواند در فصول آینده از فسخ یکطرفه این بازیکنان جلوگیری کند.

واکنش پرسپولیس به رقم قرداد دو بازیکن تاجیک

 لشگری مدیر روابط عمومی باشگاه پرسپولیس ضمن تکذیب رقم 80 هزار دلاری این دو بازیکن، اظهار کرد: ما نمی‌توانیم مبلغ قرارداد این ۲ بازیکن تاجیکی را اعلام کنیم، اما رقم ۸۰ هزار دلاری صحت ندارد.

شماره خریدهای جدید پرسپولیس مشخص شد

وحدت هانانوف با شماره 20 و منوچهر صفروف با شماره 33 در ترکیب‌ پرسپولیس‌حضور خواهند داشت.

اخبار باشگاه استقلال

استقلال محکوم شد

با توجه به شکایت علی محمدی از باشگاه استقلال تهران، این باشگاه به پرداخت مبلغ 350 میلیون ریال بابت اصل خواسته و مبلغ 7 میلیون و 630 هزار ریال بابت هزینه دادرسی در حق خواهان محکوم شد.

تمرین آبی ها تعطیل شد

 تمرین تیم استقلال با تصمیم کادر فنی این تیم امروز (یکشنبه) برگزار نخواهد شد و آبی‌پوشان به استراحت می‌ پردازند. استقلال روز گذشته در دیداری تدارکاتی به مصاف پیشگامان فنون پارس رفت و با نتیجه 5 بر یک به برتری دست یافت. شاگردان فرهاد مجیدی جمعه 28 آبان ماه در هفته پنجم لیگ برتر فوتبال در ورزشگاه آزادی به مصاف نساجی مازندران خواهند رفت.

ای‌اف‌سی تکلیف یک استقلالی را مشخص کرد!

فرشید اسماعیلی بازیکن فصل گذشته استقلال که هم‌اکنون در فوتبال قطر حضور دارد، چندی قبل با کنفدراسیون فوتبال آسیا مکاتبه کرده و این ارگان‌ را  در جریان عدم دریافت مطالبات خود از آبی‌پوشان قرار داد. بلافاصله پس از رسانه‌ای شدن مسئله مورد نظر این شایعه مطرح شد که حرکت فرشید می‌تواند در عدم تأیید مجوز حرفه‌ای استقلال و کنارگذاشته شدن احتمالی این تیم از فصل آتی لیگ‌قهرمانان‌آسیا نقش داشته باشد ولی اعضای کمیته تعیین وضعیت صراحتاً اعلام کردند حتی اگر قرار بر بررسی باشد پرونده او به این فصل نمی‌رسد و برای پیکارهای فصل آینده می‌تواند در دستور کار قرار بگیرد. 

به نظر می رسد داستان این بازیکن اساساً به گونه دیگری شده و کنفدراسیون قبل از اقدام فدراسیون فوتبال ایران در رابطه با ماجرای طلب فرشید اقدام خاصی انجام نخواهد داد. از قرار معلوم در مورد مطالبات بازیکنان داخلی قضیه فقط زمانی توسط کنفدراسیون‌های مربوط پیگیری خواهد شد که این نفرات  به فدراسیون فوتبال کشور خودشان مراجعه کرده، شکایت را از طریق کمیته انضباطی به طور قانونی جلو برده باشند و پیرامون آن حکم نهایی هم گرفته باشند ولی این حکم به هر دلیلی اجرا نشده باشد بنابراین اسماعیلی قبل از اینکه انتظار داشته باشد کنفدراسیون کاری برایش انجام دهد، باید ابتدا از کمیته انضباطی فدراسیون علیه استقلال بابت عدم پرداخت مطالباتش حکم بگیرد.    

دیدگاه تان را بنویسید