پیکان با شکست ذوب‌آهن شریک استقلال در صدر جدول شد + جدول

دیدار تیم‌های پیکان و ذوب‌آهن با برتری شاگردان مجتبی حسینی به پایان رسید.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس؛ دیدار معوقه پیکان و ذوب‌آهن از هفته سوم مسابقات لیگ برتر از ساعت 16 عصر امروز (جمعه) در ورزشگاه انقلاب کرج برگزار شد و شاگردان مجتبی حسینی با نتیجه یک بر صفر به پیروزی رسیدند. علیرضا کوشکی در دقیقه 71 از روی نقطه پنالتی زننده گل پیکانی‌ها بود.

در دقیقه 82 داور بازی یک پنالتی به سود ذوبی‌ها اعلام کرد که پس از مشورت با کمک داور دوم بازی، نظرش را تغییر داد و تصمیم به ادامه بازی گرفت. این تصمیم داور اعتراض کادرفنی و نیمکت‌نشینان ذوب‌آهن را در پی داشت.

پیکان با پیروزی مقابل ذوب‌آهن با 10 امتیاز شریک استقلال در صدر جدول شد، هر دو تیم در صدر جدول شرایط یکسانی دارند.  ذوب‌آهن هم با همان 6 امتیاز در رتبه هفتم باقی ماند.

قضاوت این دیدار برعهده محمدرضا اکبریان است که  اسماعیل بابایی، نادر محمدی غلامرضا ثابت ایمانی از پیکان را با کارت زرد جریمه کرد. همچنین مهدی تارتار و یکی از اعضای کادرفنی پیکان را از داور اخطار گرفتند.

14000821180748510240394610

دلیل اصلی جنجال داوری دیدار پیکان با ذوب‌آهن چه بود؟

در دقیقه 82 دیدار تیم‌های فوتبال پیکان و ذوب‌آهن، محمدرضا اکبریان داور مسابقه به نفع ذوب‌آهن پنالتی گرفت، اما دقایقی بعد و پس از صحبت با کمک داور دوم نظرش را تغییر داد که این مسئله با اعتراض فراوان اعضای تیم ذوب‌آهن همراه شد.

امیر صادقی پناه مدیررسانه‌ای تیم فوتبال پیکان در نشست خبری سرمربی تیم و پیش از آغاز صحبت‌های مجتبی حسینی، درباره این موضوع گفت: من با کمک داور دوم صحبت کردم. او عنوان کرد که در آن لحظه، دستش اشتباهی روی دکمه ویبره رفته و داور هم فکر کرده که باید خطا بگیرد. او این موضوع را به داور گفته و اکبریان هم به همین دلیل نظرش را برگرداند و بازی ادامه پیدا کرد.

دیدگاه تان را بنویسید