هفته بیست و هفتم لیگ برتر؛

پیکان مس را متوقف کرد/ نساجی به بقا امیدوارتر شد/ برتری ذوب آهن در دیداری پرگل/ ماشین سازی رسما سقوط کرد

دیدار دو تیم مس رفسنجان و پیکان با تساوی به پایان رسید.

لینک کوتاه کپی شد

 جی پلاس، مس رفسنجان از ساعت 20:30 امشب (سه‌شنبه) در چارچوب هفته بیست‌وهفتم لیگ برتر فوتبال، در ورزشگاه شهدای مس میزبان پیکان بود که این مسابقه با تساوی یک - یک به پایان رسید.

عقیل کعبی در دقیقه 34، تنها گل شاگردان محمد ربیعی را به ثمر رساند و ابراهیم صالحی در دقیقه 30 برای پیکان گلزنی کرد و بازی را به تساوی کشاند.

با این نتیجه، مس رفسنجان با 32 امتیاز در جایگاه یازدهم جدول باقی ماند و با کسب یک امتیاز دیگر، بقای خود را در نخستین سال حضورش در لیگ برتر فوتبال قطعی خواهد کرد. محمد ربیعی پیش‌تر وعده حفظ مس را در لیگ برتر داده بود. پیکان هم با 36 امتیاز در جایگاه نهم جدول ماندنی شد.

ابوالفضل گرجی داور بازی مس رفسنجان - پیکان، هومن ربیع‌زاده و محسن آذرباد از مس رفسنجان را با کارت زرد جریمه کرد.

دو دیدار پایانی هفته بیست‌و‌هفتم مسابقات فوتبال لیگ برتر باشگاه‌های کشور از ساعت 21 امشب (سه‌شنبه) برگزار شد که طی آنها نساجی با یک گل پدیده را در قائمشهر شکست داد و ذوب‌آهن هم در خانه نفت مسجدسلیمان توانست این تیم را با نتیجه 3 بر 2 از پیش رو بردارد.

* نفت مسجدسلیمان 2 - ذوب‌آهن اصفهان 3
گل‌ها: وحید محمدزاده (25 - پنالتی)، سینا اسدبیگی (44) و پیمان رنجبری (3+45) برای ذوب‌آهن و ساسان حسینی (68) و عماد میرجوان (73) برای نفت مسجدسلیمان

در دقیقه 83 برخوردی بین مهاجم نفت مسجدسلیمان و مدافع ذوب‌آهن در محوطه جریمه تیم میهمان رخ داد که شاگردان فکری و نفرات روی نیمکت این تیم اعتقاد به پنالتی داشتند، ولی داور دستور به ادامه بازی داد. در این صحنه یکی از اعضای کادر فنی نفت مسجدسلیمان با دریافت کارت قرمز از روی نیمکت اخراج شد.
اخطار: سیروان قربانی (نفت مسجدسلیمان)

 نساجی مازندران یک - پدیده خراسان صفر
گل: امیرمهدی جان‌ملکی (14) 

با توجه به پیروزی ذوب آهن در هفته بیست و هفتم رقابت های لیگ برتر فوتبال باشگاهی کشور، ماشین سازی تبریز رسما سقوط کرد.

455

دیدگاه تان را بنویسید