جی پلاس؛

آخرین اخبار پرسپولیس و استقلال| غیبت دو بازیکن سرخ پوشان در دیدار با مس رفسنجان/ فیفا استقلال را محکوم کرد

سیامک نعمتی به دلیل کشیدگی همسترینگ دیدار پرسپولیس برابر مس رفسنجان را از دست داد.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس؛ آخرین اخبار امروز سه شنبه 24 آبان 1400 درباره باشگاه های پرسپولیس و استقلال را در ادامه می خوانید.

اخبار باشگاه پرسپولیس

دو بازیکن سرخ پوشان دیدار با مس رفسنجان را از دست دادند

سیامک نعمتی به دلیل کشیدگی همسترینگ دیدار پرسپولیس برابر گل گهر سیرجان را در هفته چهارم را از دست داد و نتوانست تیمش را در این دیدار همراهی کند.قبل از بازی پرسپولیس و گل گهر سیرجان گفته شد این بازیکن برای رهایی از مصدومیت همسترینگ نیاز به ۱۰ روز استراحت دارد.او در روزهای اخیر نیز به صورت انفرادی در تمرینات تیمش کار کرده و حالا خبر می رسد به بازی با مس رفسنجان نیز نخواهد رسید.البته مهدی مهدی خانی نیز مصدوم است و به بازی با مس رفسنجان نمی رسد.

در تمرین پرسپولیس چه گذشت؟

بازیکنان تیم پرسپولیس تمرین امروز خود را در غیاب ملی‌پوشان این تیم، تمرین امروز را با گرم کردن بدن‌ها زیر نظر مربی بدنساز تیم آغاز کردند. آقا وسط در قالب سه گروه، بخش بعدی تمرین بود که یحیی گل محمدی هم در یکی از گروه‌ها حاضر شد و در کنار بازیکنان بازی کرد.بازیکنان که پیش از آغاز تمرین، با روحیه بالا و شوخی و خنده وارد زمین شده بودند، فضای شاداب و پر نشاطی را بوجود آورده و با تمرکز لازم، در تمام مراحل تمرین بدون مشکل کار کردند. مانند روز گذشته سیامک نعمتی و سید جلال حسینی به دلیل مصدومیت، اختصاصی کار کردند.

اخبار باشگاه استقلال

غیبت وریا غفوری در تمرین استقلال

 تمرین امروز استقلال در شرایطی دقایقی پیش به پایان رسید که وریا غفوری به دلیل سرماخوردگی در این جلسه تمرینی شرکت نکرد.غفوری البته در محل تمرین استقلال حضور داشت اما شرایط تمرین نداشت و مراحل درمانی اش را زیر نظر کادر پزشکی پشت سر گذاشت.هرچند بعید است غفوری برابر نساجی غایب باشد اما اگر به هر دلیلی این اتفاق رخ بدهد، احتمالا یامگا یک خط عقب تر بازی می کند.

محکومیت استقلال به پرداخت 175 هزار دلار به دیاباته 

شکایت ۵۳۷ هزار دلاری شیخ دیاباته بابت مطالبات گذشته‌اش، با پیگیری کامل معاونت حقوقی باشگاه استقلال؛ در نهایت منجر به صدور حکم نهایی کمیته وضعیت فیفا به مبلغ ۱۷۵ هزار دلار شد. این اتفاق کم نظیر در شرایطی رخ داده است که معاونت حقوقی باشگاه استقلال بدون استخدام وکیل بین‌المللی، طی دو مرحله از طریق لوایح دفاعیه مستدل و مستند به ادعای بازیکن نامبرده پاسخ داد و از حقوق باشگاه استقلال دفاع کرد که در نهایت کمیته وضعیت فیفا با پذیرش استدلال‌های باشگاه استقلال، این باشگاه را صرفا به مبلغ ۱۷۵ هزار دلار محکوم کرد. فیفا برای پرداخت این پول به باشگاه ۴۵ روز فرصت داده است.

در قرارداد استراماچونی بند خاصی وجود ندارد/میلیچ هنوز شکایت نکرده است

حامد افضلی، معاون بین‌الملل باشگاه استقلال در خصوص امور بین‌الملل باشگاه توضیحاتی ارائه داد که به شرح زیر است:

جلسه استماع (hearing) رسیدگی به پرونده استراماچونی به صورت آنلاین برگزار شد. در این جلسه باشگاه استقلال مدارک و مستندات جدیدی به دادگاه ارائه کرد. از هر طرف ۳ وکیل حضور داشت و از هر دو طرف افرادی به عنوان شاهد به جلسه دعوت شدند. تاریخ اولیه اعلام شده از سوی CAS برای صدور رای این پرونده ۳۱ ژانویه ۲۰۲۲ مصادف با ۱۱ بهمن ۱۴۰۰ خواهد بود اما احتمال تعویق این تاریخ، زیاد است. این که می‌گویند در قرارداد استراماچونی بندی وجود دارد که باشگاه استقلال حق هرگونه شکایت را از خود سلب کرده، کذب محض است.مدارک و مستندات درباره پرونده پادوانی به CAS ارائه شده و به احتمال بسیار زیاد یک جلسه رسیدگی آنلاین مانند جلسه موضوع استراماچونی برگزار خواهد شد که تاریخ آن هنوز اعلام نشده است. باشگاه در فیفا مبلغ صد هزار دلار محکوم شده و آماده پرداخت بودیم که پادوانی قبول نکرد چون می‌خواست پرونده را به CAS ببرد.دلیل پادوانی برای درخواست غرامت ۹ میلیون دلاری، قصور پزشکی از سوی استقلال عنوان شده است. مستندات و دلایل کافی از سوی کادر پزشکی وقت استقلال به CAS ارسال شده که نه تنها قصور پزشکی را رد می‌کند بلکه نشان دهنده ارائه خدمات سریع هنگام حادثه و بعد از آن از سوی کادر پزشکی است.میلیچ هنوز شکایت نکرده و مسئولان باشگاه با نماینده ایشان در حال مذاکره هستند.

دیدگاه تان را بنویسید