جی پلاس،

آخرین اخبار استقلال و پرسپولیس| 19 مهر 1400

باشگاه استقلال به پرداخت حق رشد سینا خادم پور به باشگاه سایپا محکوم شد.

لینک کوتاه کپی شد

گروه ورزشی جی پلاس، مهم ترین اخبار و حواشی دو تیم استقلال و پرسپولیس در روز دوشنبه 19 مهر را در ادامه این گزارش بخوانید.

اخبار باشگاه استقلال

اعتراض آبی ها نسبت به رفتار توهین آمیز مجری شبکه 5

باشگاه استقلال مراتب اعتراض خود را نسبت به رفتار توهین‌آمیز یکی از مجریان برنامه صبح امروز «سلام تهران» در شبکه پنج اعلام می‌نماید.

متاسفانه مدتی است که عده‌ای از افراد و برنامه‌های تلویزیونی به قصد کسب شهرت، فالوور و یا مخاطب بیشتر اقدام به توهین و هتک حرمت علیه اشخاص و چهره‌های سرشناس فوتبال ایران می‌کنند و نامش را شوخی یا طنز می‌گذارند!

اظهارات مطرح شده در برنامه امروز صبح شبکه تهران مورد اعتراض و شکایت باشگاه استقلال و میلیون‌ها هوادار این تیم است. استفاده از کری‌های مبتذل و سخیف توسط برنامه مذکور، آن هم در رسانه ملی؛ موضوعی نیست که باشگاه استقلال به نمایندگی از جمعیت میلیونی هوادارانش به راحتی از آن بگذرد و حق اقامه دعوای کیفری به اتهامات توهین، تهمت، افترا و هتک حرمت علیه مجری خاطی و تهیه کننده این برنامه به عنوان متهم در مرجع صالحه قضایی برای باشگاه استقلال محفوظ است.

همچنین طی شکایت نامه‌ای از طرف مصطفی آجورلو، مدیرعامل باشگاه استقلال خطاب به مدیر محترم شبکه پنج، مراتب گلایه و اعتراض این باشگاه نسبت به اظهارت مطرح شده در برنامه مذکور اعلام خواهد شد.

باشگاه استقلال تا زمان برخورد تنبیهی قاطع با فرد خاطی و اعلام رسانه‌ای آن و عذرخواهی رسمی شبکه پنج همکاری خود را با این شبکه قطع خواهد کرد.

محل تمرینات مشخص شد

باشگاه استقلال اعلام کرد: پیرو وعده قبلی مدیریت جدید باشگاه استقلال مبنی بر فراهم کردن یک زمین تمرین مناسب و باکیفیت برای تیم استقلال، از امروز تمرینات تیم بزرگسالان به صورت ثابت در ورزشگاه سازمان صنایع دفاع انجام خواهد شد.

استقبال گرم استقلالی ها از چشمی

روزبه چشمی شب گذشته به استقلال پیوست و در فصل بیست و یکم برای این تیم به میدان می رود. این بازیکن در تمرین امروز آبی پوشان خود را به کادر فنی معرفی کرد و اعضای تیم استقلال هم استقبال گرمی از وی به عمل آوردند.

 

photo_2021-10-11_13-57-37

photo_2021-10-11_13-57-35

آبی ها باید حق رشد بدهند

پس از اعلام شکایت از سوی باشگاه سایپا ( خواهان) علیه باشگاه استقلال( خوانده) در خصوص مطالبه حق آموزش سینا خادم پور، کمیته تعیین وضعیت بازیکنان اعلام کرد که باشگاه استقلال به  پرداخت 750 میلیون ریال بابت اصل خواسته و پرداخت 16350000 ریال بابت هزینه دادرسی در حق خواهان  محکوم  شد. در صورت عدم پرداخت  محکوم به در مهلت مقرر، مجازات های مقرر در ماده 89 مقررات انضباطی و ماده 13 مقررات نقل و انتقالات و تعیین وضعیت بازیکنان مصوب 1396 نسبت به محکوم علیه، اعمال خواهد شد.

سمت جدید در باشگاه استقلال

با حکم مصطفی آجورلو، مدیرعامل باشگاه استقلال؛ «فرزاد نادری» به عنوان «مدیر کمیته حرفه‌ای‌سازی» باشگاه استقلال منصوب شد. نادری سابقه فعالیت در حوزه بین‌الملل و حرفه‌ای‌سازی فوتبال ایران را در کارنامه خود دارد.

اخبار باشگاه پرسپولیس

قرمزها شاکی شدند

پرسپولیسی ها چهارشنبه به عربستان پرواز می کنند و شنبه در ورزشگاه پرنس فهد به مصاف الهلال عربستان می روند.

مدیر روابط عمومی باشگاه پرسپولیس گفت: ما با الهلال عربستان که اسکلت اصلی تیم ملی این کشور را تشکیل داده، بازی داریم. متأسفانه در داخل برخی تلاش گسترده دارند که بگویند الهلال ضعیف است. 12-10 محروم و مصدوم دارد و می‌خواهند مربی‌شان را اخراج کنند.

اسماعیلی در مورد اینکه انجام بازی‌های دوستانه با سپاهان حساسیت‌ها را کمتر می‌کند، اظهار داشت: این بازی بابت دوستی بود و دستانمان را محکم‌تر فشردیم. سپاهان، پرسپولیس و دیگر باشگاه‌های بزرگ ایران با هم برادر هستند.

بازیکنان پرسپولیس در کلاس ویژه VAR 

با هماهنگی‌های انجام شده، بازیکنان تیم فوتبال پرسپولیس پیش از آغاز تمرین امروز، در کلاس توجیهی داوری مخصوص VAR شرکت کردند.

در جریان این کلاس که توسط محمدرضا منصوری کمک داور بین‌المللی کشورمان در ورزشگاه شهید کاظمی برگزار شد، به نکاتی درباره قضاوت بازی‌ها در زمان به کارگیری VAR اشاره شد و منصوری نکات لازم را به بازیکنان پرسپولیس منتقل کرد.

در این کلاس آخرین تغییرات و تصمیمات داوری به بازیکنان پرسپولیس یادآوری شد تا آن‌ها با آمادگی ذهنی کامل نسبت به جزئیات قضاوت با VAR به ادامه مسابقات لیگ قهرمانان آسیا اعزام شوند.

14000719000876_Test_NewPhotoFree

بازگشت دو مصدوم پرسپولیس به تمرینات

تمرین امروز تیم پرسپولیس از ساعت ۱۶:۱۵ دقیقه و پس از صحبت‌های یحیی گل محمدی سرمربی تیم، با گرم کردن بدن‌ بازیکنان آغاز شد.

بازیکنان در بخش بعدی تمرین، با پاسکاری‌های کوتاه و ترکیبی کار خود را پیگیری کرده و پس از آن، با حفظ توپ و گلزنی در قالب دو گروه به کار خود ادامه دادند و فوتبال درون تیمی را نیز در برنامه داشتند.

در کلیه مراحل تمرین امروز، کادر فنی نکات لازم را به بازیکنان انتقال دادند و بر انجام تمرینات به صورت صحیح و دقیق تاکید داشتند.

تمرین امروز به مدت ۸۵ دقیقه به طول انجامید و تمام بازیکنان در این جلسه تمرینی حاضر بودند.

مهدی مهدی‌خانی با دویدن دور زمین، تمرینات اختصاصی خود را آغاز کرد اما فعلا باید زیر نظر کادر پزشکی تمرین کند. وی مدتی قبل دست خود را جراحی کرده بود.

علی شجاعی هم در قسمت اول تمرینات گروهی، در کنار سایر بازیکنان بود اما مجددا در سایر بخش‌ها کار خودش را اختصاصی دنبال کرد.

 پرسپولیس فردا سه‌شنبه آخرین تمرین قبل از سفر به عربستان را در برنامه دارد و صبح چهارشنبه با یک پرواز اختصاصی، عازم شهر ریاض عربستان خواهد شد.

دیدگاه تان را بنویسید