جی پلاس؛

آخرین اخبار استقلال و پرسپولیس| پیروانی ماندگار شد/ استقلالی ها را به مجموعه انقلاب راه ندادند!+ویدیو

مدیران استقلال با همتایان سایپایی خود وارد مذاکره شده اند تا از مبلغ صدور رضایتنامه جلالی بکاهند.

لینک کوتاه کپی شد

 گروه ورزشی جی پلاس،  آخرین اخبار امروز پنج شنبه 1 مهر 1400 درباره باشگاه های پرسپولیس و استقلال را در ادامه می خوانید.

اخبار باشگاه استقلال

درخواست مهم باشگاه استقلال از سایپا

پس از این که جلالی به استقلال پیوست، مشخص شد که مصدوم است و نمی‌تواند در هفته‌های ابتدایی لیگ برتر برای استقلال به میدان برود. در همین حال مدیران استقلال با همتایان سایپایی خود وارد مذاکره شده اند تا از مبلغ صدور رضایتنامه این بازیکن بکاهند.

فرهاد مجیدی می تواند آبی پوشان را تمرین دهد؟

 روز گذشته کمیته اخلاق با اعمال محرومیتی سنگین برای سرمربی استقلال، شوک بزرگی به این تیم وارد کرد. محرومیت از هرگونه فعالیت فوتبال و منع از حضور در ورزشگاه‌ها؛ که حالا مدیران این باشگاه و حتی خود مجیدی به درستی نمی‌دانند که آیا این محرومیت شامل حضور در تمرین تیمش هم می‌شود یا خیر.

آبی پوشان که دو سه روزی است تمرینات پیش فصل خود را زیر نظر فرهاد مجیدی در مجموعه انقلاب آغاز کرده‌اند، احتمال اینکه تمرینات شان فعلاً بدون حضور سرمربی پیگیری شود وجود دارد. باشگاه استقلال که نه هیات مدیره کاملی دارد و نه مدیرعامل، حالا با چالش جدیدی در بحث سرمربی نیز مواجه شده است. اگر مجیدی در تمرینات آبی پوشان حضور پیدا نکند، این تمرینات تا تعیین تکلیف نهایی زیر نظر گابریل پین دستیار ایتالیایی او برگزار می‌شود.

استقلالی ها را به مجموعه انقلاب راه ندادند!

سیاوش یزدانی، بازیکن استقلال با ارسال ویدیویی در اینستاگرام عنوان کرد اجازه ورود به بازیکنان این تیم در ورزشگاه انقلاب برای تمرین ندادند.

مشکل آبی پوشان حل شد

فرهاد مجیدی سرمربی استقلال در گفت‌وگو با رسانه رسمی باشگاه استقلال، پس از حل مشکل ورود تیم استقلال به مجموعه انقلاب، گفت: از آقای امیر حسین فتحی مدیر محترم مجموعه انقلاب بابت حل این مشکل کمال تشکر را دارم. ایشان بعد از بروز مشکل، هماهنگی‌های لازم را جهت حل موضوع انجام دادند.

چهره خندان مجیدی بعد از پشت سر گذاشتن حواشی

تمرین امروز تیم فوتبال استقلال از ساعت 11 در زمین مجموعه ورزشی انقلاب برگزار شد. آبی‌پوشان برای ورود به این مجموعه در ابتدا با مشکلاتی زیادی روبه‌رو شدند تا جایی که در ابتدا از حضور آنها ممانعت به عمل آمد اما بعد از تماس فرهاد مجیدی با مدیریت این مجموعه، مشکل حل شد و استقلالی‌ها تمرین تاکتیکی خود را برگزار کردند. 

بهزاد نوشادی و علیرضا رضایی دروازه‌بان تیم استقلال بعد از بازگشت از کشور امارات از امروز در تمرین تیم‌شان شرکت کردند. 

 امیرحسین حسین‌زاده که چند روزی به دلیل حضور در تمرینات تیم ملی امید در تمرینات استقلال غایب بود، امروز با لباس شخصی در محل تمرین تیمش حضور پیدا کرد. 

در حاشیه تمرین امروز فرهاد مجیدی در چند نوبت با گابریل پین دستیار ایتالیایی خود به صحبت پرداخت. 

 با وجود مشکلاتی که در ابتدای تمرین به وجود آمده بود، فرهاد مجیدی با چهره‌ای خندان برنامه‌های تاکتیکی تیمش را زیرنظر گرفت. این اتفاق در حالی رخ داد که مجیدی روز گذشته حواشی متعددی را بابت حکم کمیته اخلاق پشت سر گذاشت. 

جدایی سرپرست تیم صحت ندارد

طی روزهای گذشته شایعات کذبی پیرامون جدایی بهرام امیری سرپرست تیم فوتبال استقلال منتشر شد که باشگاه استقلال ضمن تکذیب این خبر اعلام می‌کند ایشان با قدرت به کار خود به عنوان سرپرست تیم فوتبال استقلال ادامه ‌می‌دهند و همچنان در کنار تیم فوتبال استقلال حضور دارند و باشگاه از توانایی و تجربه ایشان استفاده می کند.

بهرام امیری طی روزهای گذشته در تمرینات استقلال حضور نداشت و به همین دلیل شایعه جدایی وی از استقلال مطرح شد. 

اخبار باشگاه پرسپولیس

جلسات خصوصی بازیکنان پرسپولیس با صدری جواب داد

 باشگاه پرسپولیس پس از کسب پنجمین قهرمانی متوالی خود در رقابت‌های لیگ برتر با درخواست استعفای جعفر سمیعی از مدیرعاملی سرخپوشان روبرو شد اما سمیعی پس از مشورت با برخی اعضای هیأت مدیره و همچنین شروع کار حمید سجادی در پست وزارت ورزش تصمیم گرفت آن را به تعویق بیندازد.

مدیرعامل وقت پرسپولیس پس از جذب پنج بازیکن در نقل و انتقالات تابستانی عزم خود را برای رفتن از ساختمان باشگاه جزم کرد و در این راه اصرار وزیر و رئیس هیأت مدیره را هم نپذیرفت تا قبل از دیدار با استقلال تاجیکستان فعالیت خود را ادامه ندهد.

سمیعی که در دوران مدیریت خود کمتر سراغ حاشیه رفت خداحافظی‌اش را هم بدون کوچک‌ترین مشکل برای مجموعه پرسپولیس برگزار کرد. او و سایر اعضای هیأت مدیره از مجید صدری خواستند تا با توجه به اینکه در جریان امور جاری باشگاه است سرپرستی باشگاه را قبول کند.

صدری در حالی سرپرست باشگاه پرسپولیس شد که به دلیل قانون منع استفاده از بازنشستگان به خوبی می‌دانست نمی‌تواند روی صندلی مدیرعاملی پرسپولیس برای مدت‌ها تکیه بزند.

او که با محرومیت باشگاه پرسپولیس از سوی فیفا به دلیل بدهی مدیران قبلی به گابریل کالدرون روبرو شد با معضل پرداخت طلب قهرمانی بازیکنان و اعضای کادرفنی در فصل گذشته نیز دست و پنجه نرم می‌کند.

همین امر باعث شد تا صدری پس از قطع امید از پرداخت طلب کالدرون از منبع درآمدهای این باشگاه در AFC، پای صحبت با بازیکنان این تیم در جلسات خصوصی بنشیند و به آنها وعده قطعی پرداخت بدهی‌ها تا قبل از بازی با الهلال عربستان را بدهد.

جلساتی که در طول هفته گذشته با گروه‌های دو الی سه‌نفره بازیکنان برگزار کرد و آنها را امیدوار نگه داشت.

صدری که در طول فصل گذشته توانست بخشی از بدهی بین‌المللی به ماریو بودیمیر را با گرفتن قرض تأمین کند منتظر نشست هفته پیش روی هیأت مدیره باشگاه است تا درباره تأمین اسپانسر برای فصل آینده برنامه‌ریزی کنند.

در صورتیکه او نتواند حامی مالی پرسپولیس را قبل از بازی با الهلال عربستان تعیین کند مبلغی را دوباره به عنوان قرض فراهم خواهد کرد تا سرخ‌ها با گلایه‌های مالی کمتری مسافر عربستان شوند.

تیم فوتبال پرسپولیس ۲۴ مهرماه سال جاری مقابل الهلال عربستان دیدار مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان ۲۰۲۱ آسیا را برگزار می‌کند.

پیروانی در پرسپولیس می‌ماند

در حالی که شایعاتی مطرح شده است که افشین پیروانی مدیر تیم فوتبال پرسپولیس قصد ترک این تیم را دارد، اما این موضوع صحت ندارد و  او در کنار سرخپوشان می‌ماند.  

با توجه به تغییر و تحولات اخیر در باشگاه پرسپولیس این احتمال وجود داشت که پیروانی هم از سرخپوشان جدا شود، اما این اتفاق رخ نمی‌دهد و او در این تیم ماندگار شده است. 

بازی آقا وسط سرخ پوشان؛ کمال و شجاعی اختصاصی تمرین کردند

 تمرین امروز پرسپولیس از ساعت 16:30 در ورزشگاه شهید کاظمی برگزار شد.

 بازیکنان ابتدا برای دقایقی به توضیحات سرمربی گوش دادند. پس از آن، گرم کردن، آقا وسط، پاسکاری کوتاه و ترکیبی، برنامه حمله به دروازه، سانتر از جناحین و مرور برنامه‌های تاکتیکی، بخش‌های مختلف این تمرین بود.

 تمرین، ۶۰ دقیقه به طول انجامید و با توجه فشار تمرینی دیروز، سبک‌تر از روزهای قبل انجام شد.

کمال کامیابی‌نیا و علی شجاعی نیز تمرینات اختصاصی را دنبال می‌کنند.

 تمرین امروز میهمان ویژه‌ای هم از جمع بازیکنان سال‌های نه چندان گذشته داشت. ابراهیم تقی‌پور ضمن تماشای تمرین، با اعضای تیم احوالپرسی و برای آنها در مسابقات پیش رو آرزوی پیروزی و موفقیت کرد.

سرخ‌پوشان در تمرین امروز خود از توپ‌های مخصوص لیگ قهرمانان آسیا استفاده کردند.

دیدگاه تان را بنویسید