جی پلاس،

آخرین اخبار استقلال و پرسپولیس| تمرین نصفه شاگردان یحیی؛ آقا معلم پست گرفت!

مجید جلالی در باشگاه استقلال پست گرفت و مدیرآکادمی این باشگاه شد.

لینک کوتاه کپی شد

 گروه ورزشی جی پلاس،  آخرین اخبار امروز چهارشنبه 7 مهر 1400 درباره باشگاه های پرسپولیس و استقلال را در ادامه می خوانید.

اخبار باشگاه پرسپولیس

کالدرون به ما زمان نمی‌دهد

سرپرست باشگاه درباره وضعیت پرونده شکایت گابریل کالدرون، سرمربی پیشین پرسپولیس اضافه کرد: کالدرون فردی باشخصیت است که کارنامه جالبی در پرسپولیس دارد ولی شکایت او باعث شد باشگاه به دردسر بیفتد. ما تلاش کردیم تا با مذاکره، خطرات احتمالی در خصوص شکایت این مربی آرژانتینی را از باشگاه دور کنیم. از سوی دیگر، فعلا بازیکنی نمی‌خواهیم و باز یا بسته بودن پنجره نقل و انتقالاتی تفاوتی برای باشگاه ایجاد نمی‌کند. کالدرون به ما زمان نداد تا مشکل را طور دیگری حل کنیم ولی مسوولان مختلف در فدراسیون فوتبال و وزارت ورزش و جوانان از ما حمایت می‌کنند تا بهترین تصمیم ممکن را بگیریم.

تمرین نصفه نیمه قرمزها

مجید صدری سرپرست باشگاه قول داده که امروز پرداختی ها انجام شود اما ظاهرا بازیکنان متوجه شدند که وعده امروز صدری پرداختی کاملی نیست و تازه باشگاه  پس از چهار بار خلف وعده طی دو سه ماه گذشته  قصد دارد بخشی از مطالباتی که وعده داده بوده را به حساب ها ورایز کند. این درحالیست که برخی از باشگاه ها پیش پرداخت اولیه خود را به بازیکنان داده اند و پرسپولیسی ها از اینکه نسبت به بسیاری تیم ها خیلی عقب ترند ناراضی و شاکی هستند.

همین موضوع باعث شد تا قبل از شروع تمرین گلایه های خود را به یحیی گل محمدی سرمربی تیم اعلام کنند. بعد از اینکه دستور به شروع تمرین داده شد سرمربی سرخپوشان متوجه شد که بازیکنان شرایط روحی مناسبی برای برگزاری تمرین ندارند به همین دلیل آنها را گرد خود جمع کرد و به آنها گفت شما حق دارید که ناراحت باشید و تا امروز هم نجابت کرده اید اما اگر با این وضع تمرین کنید مصدوم می شوید. شخصا از صبوری و معرفت شما ممنونم اما بهتر است امروز را استراحت کنید تا خدای ناکرده مصدوم ندهیم. بدین ترتیب تمرین امروز قبل از اینکه وارد فاز جدی شود توسط سرمربی تیم تعطیل اعلام شد.

پرسپولیس درحالی دچار این مشکل هست که باید خود را برای بازی با الهلال عربستان آماده کند. این تیم 21 مهر بعد از بازی تیم ملی مقابل کره جنوبی در تهران راهی عربستان می شود.نداشتن اسپانسر و بسته بودن حساب باشگاه باعث شده تا قرمزپوشان پایتخت وضعیت مناسبی نداشته باشند.

پایان محرومیت کنعانی زادگان

کمیته اخلاق درخصوص صدور رأی محمدحسین کنعانی‌زادگان اعلام کرد: با توجه به مجازات مالی، اعتراض متخلف به رأی بدوی و عدم قطعیت آن، لذا تا صدور حکم قطعی کمیته استیناف، فعالیت‌های فوتبالی وی بلامانع است.

اخبار باشگاه استقلال

آجورلو رئیس هیات مدیره باشگاه استقلال شد

در شرایطی که طی روزهای گذشته عنوان شد مجتبی عبداللهی به عنوان رئیس هیات مدیره باشگاه استقلال انتخاب شده است اما این خبر صحت ندارد چون مدیرعامل باشگاه استقلال با حفظ سمت این مسئولیت را عهده دار شد.

در جلسه شب گذشته هیات مدیره باشگاه استقلال و اعضای مجمع این باشگاه آجورلو با کسب بیشترین آرا به عنوان رئیس هیات مدیره باشگاه استقلال انتخاب شد.

جلالی مدیرآکادمی آبی ها شد

مجید جلالی از صبح امروز در محل آکادمی استقلال در ورزشگاه امام رضا حاضر شد و رسماً کار خود را به عنوان مدیر آکادمی این باشگاه آغاز کرد.

برنامه آبی ها برای شروع فصل جدید

استقلالی‌ها هفته آینده یک بازی دوستانه برگزارخواهند کرد که هنوز نام حریف مشخص نشده است. به نظر می‌رسد کادر فنی استقلال قصد دارد قبل از شروع مسابقات لیگ سه بازی دوستانه را در برنامه خود قرار دهد./ایلنا

دو بازیکن استقلال جدا شدند

با موافقت کادرفنی تیم فوتبال استقلال، آرش داجلیری، مدافع راست این تیم به طور قرضی به تیم هوادار پیوست. این بازیکن ۲۲ ساله در تیم بزرگسالان استقلال فرصت چندانی برای خودنمایی پیدا نکرد و حالا شاگرد رضا عنایتی در تیم تازه لیگ برتری شده هوادار شده است.

همچنین قرارداد محمدحسین فلاح با باشگاه استقلال فسخ شد. این بازیکن ۲۱ ساله در لیگ بیستم فقط چند دقیقه مقابل سایپا بازی کرد و حالا به خاطر ترافیک خط حمله از جمع آبی‌پوشان تهرانی جدا شده است.

ماجرای خصوصی سازی سرخابی ها

 ماجرای خصوصی سازی دو باشگاه استقلال و پرسپولیس که در سالیان اخیر همواره مورد بحث بوده در اواخر دولت قبلی به صورت جدی مورد پیگیری قرار گرفته و حالا در دولت جدید هم همچنان این موضوع دنبال می‌شود و از همین ابتدا جلساتی برای پیشبرد آن صورت گرفته یا در دست انجام است.

در همین راستا شب گذشته مصطفی آجورلو، مدیرعامل باشگاه استقلال نشستی با وزرای ورزش، دادگستری و اقتصاد داشت و در این خصوص بحث و تبادل نظر صورت گرفته و قرار است موانع واگذاری باشگاه استقلال هرچه سریعتر برداشته و به مرحله اجرا برسد.

وزیر دادگستری: هنوز راه زیادی تا خصوصی سازی سرخابی ها داریم

امیرحسین رحیمی، وزیر دادگستری که در این نشست حضور داشت در مورد خصوصی سازی سرخابی‌ها اظهار داشت: مقدمات این کار انجام شده ولی تا رسیدن به مرحله انجام و خصوصی سازی شدن فاصله خیلی زیادی داریم و کار‌های زیادی باید در این میان انجام شود.

وی در مورد اینکه در این دولت خصوصی سازی انجام می‌شود یا نه، گفت: همه تلاش ما بر این است که در این دولت به انجام برسد و انشاءالله در این دولت به مرحله نهایی شدن خواهد رسید.

دیدگاه تان را بنویسید